a2 ehliyet alcak arkadaşlar için...

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
bende üzerimi giydim çıkcam birazdan.

ya motor konusu çok korkutuyor.

umarım sınavım iyi gecer , hatta tüm arkadaşların ki iyi gecer, 22 ağustosa kadar beklemek zorunda kalmayız...
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
tüm arkdaşlara başarılar bende hazırlanıyorum birazda çıkıcam
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
221
cok tesekkurler baya yardımcı oldunuz
özgüvenim yerine geldi diyebilirim biraz sonra sınava gidecem
herkese bol sans
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
607
arkadaşlar sınavdan yeni geldim ve gayet güzel geçti. şimdilik 1 yanlışım var. sizlere bir soru sormak, akü bakımı yapılırken(aküyü sökerken) önce + kutup başı sökülüyor değil mi?

bu gidişle geçicem sınavdan(inşallah)
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
bende sınavdan şimdi geldim. bi kısım yanlışlar olaiblir ama bakacaz artık.

yukarıda ark sorduu soruyu bnde merak ediyorum :)
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
önce - sökülüyor yaptım o soruya

birde ehliyet kemeri şehir içi şehir dısı takmak zorunlmu ben zorunlu yaptım
 

gik

Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
27
önce eksi kutup sökülür arkadaşlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:35 PM ----------

takarken de önce artı kutup sonra eksi kutup takılır
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
607
vayy be desenize benim 2 yanlış çıktı. bunlar hatırladığım. umarım diğerleride de yanlış yoktur. emniyet kemeri şehir içi-şehir dışı takmak zorunlu. aynen bizim kasklar gibi.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
sınava giren arkadaşlara geçmiş olsun diyorum.
umarım başarılı olursunuz ve ehlietiniz cebinizde olur.
darısı ekim sınavında başıma :)
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
geçmiş olsun arkadaşlar ben a2 b ye yazılmıştım ama b ye girdim a2 de ağustostaymış =) güzel geçti
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
10 tane sağlıktan tereddütlü sorum var geri kalanları doğrutrafikten 9 tane motordan 4 tane takıldığım soru var geri kalanları sanırsam doğru
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
MErhaba bende girdim sınava motor çok iyi geçti en fazla 3 yanlış çıksın :) ilk yardımda gayet iyiydi gelgelelim başınıza bir trafik canavarı geliyor:) trafik sınavı kötüydü ya off inşallah geçerim.
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
hepimize geçmiş olsun. 2 yanlışla geçtim inşallah. 25 temmuz'u da atlattık mı gelsin yollar...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
isteriz yazmissin ama kimse bir tahminde bulunmamis. kimsenin en ufak bir tahmini yokmu? :salut:

neyse.

bu da harika bir soru mesela..

bir viraja 30km/h süratle giriyorsunuz. birdahaki sefere 60km/h süratle giriyorsunuz.. Merkezkac kuvveti hangi oranda degisir?

Merkezkac orani 60km/h da

a. 4 kere yükselir
b. 2 kere yükselir
c. degismez

(merkezkac kuvveti dogru kelime sanirim. bazi zaman teknik kelimelerde almancadan türkceye ceviremiyorum.. özür)

Şu soruları sorsalar varya çoğu kişi ehliyeti alamaz eminim :)
Matematiğinin iyi olması gerekiyor böyle sorular için :)
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
93
sınav heycanı sonunda bıttı ılk yardım ve trafık superdı ama motor kısmına gelınce takıldım azcık umarım bekledgımden ıyı gecmıstır :S :S
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
31
Hepinize gecmis olsun arkadaslar.. umarim basarmissinizdir..
Kazanip kazanmadiginizi hemen söylemiyorlar anladigim kadariyla.
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
221
evet bilgileri veren arkadasa tekrar tşkler
bu sabah biraz baktim 20dk civarinda ve cogunu yaptim bi kactane yanlışım var tabi attiklarım ama 14barajının ustunde oldugumu eminim simdi sıra motorsikleti almakta:D
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
7. Motosiklete hangi yakit kullanilir
a)Motorin
b)Gaz
c)Benzin
d)LPG

Bu soru yanlış.
Motorsikletlerin genelinde benzin kullanılır. Ancak motorin, bioyakıt ve LPG ile çalışan motosikletler de vardır. :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst