- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadayşlar.
Yaklaşık 1 yıldır motorsuzum. En son ER5 vardı ekonomik sebeplerden ötürü satmıştım. Ama gel gelelim motorsuz olmuyo. Ben de ekonomik durumumu göz önünde bulundurarak uygun bir motor almaya karar verdim. Bir adet Hyosung GT 250 buldum ve almayı düşünüyorum. Oldukça temiz bir motor. Bu marka hakkındaki düşüncelerinizi yaczarsanız sevinirim.
Herkese kazasız sürüşler dilerim.
Yaklaşık 1 yıldır motorsuzum. En son ER5 vardı ekonomik sebeplerden ötürü satmıştım. Ama gel gelelim motorsuz olmuyo. Ben de ekonomik durumumu göz önünde bulundurarak uygun bir motor almaya karar verdim. Bir adet Hyosung GT 250 buldum ve almayı düşünüyorum. Oldukça temiz bir motor. Bu marka hakkındaki düşüncelerinizi yaczarsanız sevinirim.
Herkese kazasız sürüşler dilerim.