Motor almayı düşünüyorum fikrinizi alabilirmiyim

Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
GT için fikir belirtenlerin kaçı GT kullandı kaçı er-5 ede bindi ve arasındaki farkı gördü.. bakın burada ki kişi para harcayacak makineye .. bir arkadaştan duydum masallarını bırakalımo arkadaşa diyin gelsin yazsın deneyimlerini ... krank kırıyomuş .. aleti red line a sokup 5 daka boyunca red linde da kalırsan her motor krank kırar .. bu yüzden devir kesici koyar bazı motorlar gt de bu yok.. abanma kardeşim adam devir saati koymuş ve kırmızıya boyamış saatin sonunu .. buraya girme diye ..

GT yi hakkıyla kullanıp sorunu olan varsa yazsın .. bakın benim altımda 2002 de 2. el aldığım aynı sizin gibi bişi bilmeden aman alma elinde kalır dedikleri rx 125 var yıl 2009 7 yıldır bende .. halada taş gibi yürüyo... 2020 ye kadar yürürse 2020 de emekli edecem :)

Millet ne çok seviyo deneyimsiz tavsiye vermeyi .. aman alma arkadaş dedi çok sorun çıkarıyomş..kim len o arkadaş bi kere yazsaya bu foruma :cherry:

er-5 te blok çatlatıyomuş bi arkadaş dedi .. valla bi arkadaş işte diyo , engel olamıyoz :cherry:


Vallahi ağzına sağlık..Bizim ülkemizde herkes zengin ya japondan başka makina ya da binmiyor haliyle..:pr:Sadece arkadaştan duydum geyiğine ayrıca bir topic açıp konusucam zaten..Eminim bircogu Hyosung'un üzerine dahi oturmamıştır...neyse ellerine yüreğine sağlık tekrar..:cat:
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
45
Tekrar merhaba arkadaşlar. Bu gün itibarıyle GT250 motoru aldım. Kim ne derse desin. Gayet güzel bir motor. Benim işimi çok çok iyi karşılayacak düzeyde bir motor. Bana yeter de artar bile. Ha ER-5 le kıyaslamamı isterseniz, elbette öyle bir markayala bire bir kıyaslamak doğru olmaz. Ben aldığıma memnunum.
CDI arızası nedir bilmiyorum ama onuda sorup soruşturacaz artık.
Motoru 2. el aldım 2007 model ama 2008 5. ayda trafiğe çıkmış. Motor 1100 Km. de. Daha yağı bile değişmemiş. Yani gayet temiz bir makine. Satan arkadaş çok özenli kullanmış. Motoru görünce anlıyorsunuz. Hayırlısı artık ne diyeyim. Zaman ne gösterecek bakalım.

Herkese yorumları ve tavsiyeleri için gerçekten çok teşekkür ederim.

Herkese kazasız sürüşler...
 
Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
8
forumlarda kafasını duvarlara vuranları gördükce insan kararsız kalıyor

hayırlı olsun,
tekerin dik bassın
[tabiiii manevra yapabil yinede canımmm ]
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Tekrar merhaba arkadaşlar. Bu gün itibarıyle GT250 motoru aldım. Kim ne derse desin. Gayet güzel bir motor. Benim işimi çok çok iyi karşılayacak düzeyde bir motor. Bana yeter de artar bile. Ha ER-5 le kıyaslamamı isterseniz, elbette öyle bir markayala bire bir kıyaslamak doğru olmaz. Ben aldığıma memnunum.
CDI arızası nedir bilmiyorum ama onuda sorup soruşturacaz artık.
Motoru 2. el aldım 2007 model ama 2008 5. ayda trafiğe çıkmış. Motor 1100 Km. de. Daha yağı bile değişmemiş. Yani gayet temiz bir makine. Satan arkadaş çok özenli kullanmış. Motoru görünce anlıyorsunuz. Hayırlısı artık ne diyeyim. Zaman ne gösterecek bakalım.

Herkese yorumları ve tavsiyeleri için gerçekten çok teşekkür ederim.

Herkese kazasız sürüşler...


Hayırlı olsun güle güle kullan.


Ben gidonu değiştirdim daha yuksek bir gıdon taktım dik oturmayı sevdiğim için birde arkadakı daha rahat edıyor.

Ayrıca birde arka çanta taktım. iki kaskı rahatca alıyor. Her işimi goruyor. Oldukca ekonomık ve kullanışlı.

Son yakıt fiyatları ile sanırım 10 krş civarında yakacak. Normalde 100 km/3.6 lt yakıyor. Bilgin olsun. Ha birde herkes 600 lük sanıyor buna da alışmalısın :queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Valla bende modaratörüm gibi hem cbf250 hem de gt250 kullanmış biri olarak hem konfor açısından hem de performans açısından gt250 10 basar diyorum.Hem cbf250 20 beygir ve fazla hız yapmıyo.Ancak gt250 performans açısından gerçekten çok mükemmel.Tabi sen kapmışsın cbf500'ü konfor diyosun.CBF500'e lafım yok.Çok güzel motor.Fakat bu 250 cc katogorisinde malesef 30 beygirlik gt250 üstüne motor yok.İkinci el fiyatları cbf250 ile yakın olsada gt250 çok üstün bir motor.Asfaltta çok konforlu ve hızlı.

bu saydığın motorlardan kaçına bindin hocam:bounce:benim 125 ybr' emde oldu, 251 mz' imde ikiside gt 250 den daha rahat sürümlü, titreşimsiz ve artçı için rahattı.sen gt 250 nin arkasına oturan arkadaşlarıma sor bakalım rahatlarmı:pr: süpersport makinalardaki gibi sert ve küçük artçı koltuğu var, oysa makina naked yani artçınında rahatça yol yapabilmesi gereken makina
neyse başlık sahibi arkadaştan özür diliyorum böyle yazdığım için:salut:
hocam hayırlı olsun motorun, Allah kaza bela vermesin:rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Tekrar merhaba arkadaşlar. Bu gün itibarıyle GT250 motoru aldım. Kim ne derse desin. Gayet güzel bir motor. Benim işimi çok çok iyi karşılayacak düzeyde bir motor. Bana yeter de artar bile. Ha ER-5 le kıyaslamamı isterseniz, elbette öyle bir markayala bire bir kıyaslamak doğru olmaz. Ben aldığıma memnunum.
CDI arızası nedir bilmiyorum ama onuda sorup soruşturacaz artık.
Motoru 2. el aldım 2007 model ama 2008 5. ayda trafiğe çıkmış. Motor 1100 Km. de. Daha yağı bile değişmemiş. Yani gayet temiz bir makine. Satan arkadaş çok özenli kullanmış. Motoru görünce anlıyorsunuz. Hayırlısı artık ne diyeyim. Zaman ne gösterecek bakalım.

Herkese yorumları ve tavsiyeleri için gerçekten çok teşekkür ederim.

Herkese kazasız sürüşler...

Arkadaşım Hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin .. limitlerinde bin özellikle yağını 4000 de bi değiş .. bakımlarını ihmal etme ..
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
45
Tüm dostlara ve motor sevgisini gönlünde ve gönlünce yaşatanlara sonsuz teşekkürler.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
hayırlı olsun güle güle bin.kazasız belasız sürüşler dilerim.nasıl makina kaça geldi bir fotoları görsek.
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
45
hayırlı olsun güle güle bin.kazasız belasız sürüşler dilerim.nasıl makina kaça geldi bir fotoları görsek.

Çok teşekkürler. Motoru 5000 TL ye aldım. Ama ruhsat işlemleri için muameleciye 450 TL verdim içime oturdu. Bu kadar tutar mı yav bir ruhsat işlemi anlamadım???? Neyse aldık artık.
Fotolara gelince. Ancak hafta sonu çekebilirim bir aksilik olmazsa. :)
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Hayırlısı olsun bende çok beğeniyorum comet leri bende bulursam 650 cc olanınla takasa girerim benim Aprilia'la naked olanıyla ama.Belki denk gelir belli olmaz bu işler kısmet.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst