Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
379
cbf 150 kullanıcı olarak hayırlı uğurlu olsun diyeyim rodaj hakkında sitede aratırsan yeterince bilgi mevcut

ilk kez kullanıcaksan
1 viteste debriyajı yarım aç sonra hafiten gaz ver 15 -20 km arası 2 ye at 30 gibi 3 e 45-50 arası 4 60-70 arası 5 le git motoru zorlama durup kalkıslarda sürekli 1 ile kalk belki motor tecrüben vardır ben acemiliğimi böyle attım :p

motor tecrübem var ama bu benim ilk sıfır motorum olduğu için üzerine çok titriyorum hatta motorum koltuğunda naylon poşet yokdu mağzada onu bile kafama taktım:mrgreen: olsa ben onu çıkarmazdım :queen: durum böyle işte ilk gece ben ona sarılır yatarım zaten :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:10 AM ----------

hayırlı, uğurlu olsun, güle güle kullan :rendeer:

benim tavsiyem imkanın varsa mutlaka lastikleri değiştir, çok kalitesizler, Allah korusun kazaya mahal verebilirler :cyclopsan

onun dışında dikkat etmen gereken bişey gelmiyo aklıma :cat:

teşekkürler:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:12 AM ----------

şimdiden hayırlı olsun

teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
zaten okuyunca güldüm ciddiye alıncak bir durum yok diğer arkadaş geçmiş olsun dedi ama cevap iyi geldi :p
 
Katılım
22 May 2009
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
honda cbf 150

cbf 150 nereye geliyormuş:) o hayırlı olsun

bikepics-1207447-full.th.jpg




hiç güzel bi motor değil:queen:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
kingman30-2Rule ve bu sonu gelmez tartışmaya giren diğer üyeler.Bu son müdahaledir. Bu tartışma devam edederse site kuralları neyi gerektiriyorsa yapılacak konuya muhattab olan kişiler siteden uzaklaştırılacaktır.Bu son ihtar bilginize!!
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
gecenlerde bujiyi temizledim üzerinde hafif kireçlenme gibi bi tortu vardı benzinde sumu var acaba yoksa normal bişeymidir bu bi de buji no su 9 yazıyo bunun anlamını bilen varmı acaba.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
379
tekerin düz bassın rüzgarın bol olsun güle güle kullan hayırlı olsun :rendeer:

saolasın kardeş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:52 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:51 AM ----------

Hayırlı Uğuğrlu olsun kazasız belasız kullanman dileği ile...:cat:

teşekkür ederim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:52 AM ----------

cbf 150 nereye geliyormuş:) o hayırlı olsun

bikepics-1207447-full.th.jpg




hiç güzel bi motor değil:queen:

çok iğrenç motor ya nerden aldım :psimdi telefon geldi almaya gidiyorum hadi bakalım hayırlısı
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst