- Katılım
- 28 May 2009
- Mesajlar
- 40
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar selam ben hüseyin izmirden...
arkadaşlar benim motorum keeway süperlight 150 kendi sissy barımı kendim yaptım ve orjinal gibi oldu ve motorada çok yakıştı isteyen arkadaşlara üretmeye karar aldım fotolarını en kısa sürede yüklicem sizce olurmu bu iş..._?
arkadaşlar benim motorum keeway süperlight 150 kendi sissy barımı kendim yaptım ve orjinal gibi oldu ve motorada çok yakıştı isteyen arkadaşlara üretmeye karar aldım fotolarını en kısa sürede yüklicem sizce olurmu bu iş..._?
Son düzenleme: