34 PK 120 plakalı BMW R1200 GS motor çalınmıştır -

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ya benım merak ettiğim bır polis görmüyormu ha doğruya etrafta polis yokki
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ewet üstüne bastın dostum ama bu adamın 2 de araba calmışlıgıvar yani sadece benim motordan aranmıyor
Ama senin dedigingibi

vay be... hadi bu çalıyor bundan bu vasıtalaraı alan nasıl alıyor.... bu arabaları motorları hepsini kullanmıyor ya... mecbur satıyor.. kime nereye acaba....................
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
22
Bu adam anladıgım kadarıyla bu motorla yaz tatili yapacak çünkü adam geziyor.
Buda benim için iyi haber gezsin olurya biryerlerde yolumuz belki yine kesişir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:15 PM ----------

2005 model 34 PK 120 plakalı BMW R1200 GS marka motor çalınmıstır. Yardımcı olabılecek arkadasların

tansel 0542 449 51 07 no lu telefondan bana ulaşabılır yardımlarınızı beklıyorum

09042009863t.jpg


120520091099.jpg

bilgileri tazeliyeyim dedim
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
abicim akıl vermek gibi olmasın ama motorun en çok görüldüğü yerlerde gezen insanlara yani kuryelere bi söyle derim ben veya olmadı pizzacılara çünkü onların tüm günü motor üstünde geçiyo motorunun bi fotosunu onlara ver plakayı da söyle bence polisten daha önce bilgilendirirler seni bi de ufak ödül var dersin daha bi dikkat ceker inşallah bulunur motorun.
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
abicim akıl vermek gibi olmasın ama motorun en çok görüldüğü yerlerde gezen insanlara yani kuryelere bi söyle derim ben veya olmadı pizzacılara çünkü onların tüm günü motor üstünde geçiyo motorunun bi fotosunu onlara ver plakayı da söyle bence polisten daha önce bilgilendirirler seni bi de ufak ödül var dersin daha bi dikkat ceker inşallah bulunur motorun.

:cat::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:38 PM ----------

ya benım merak ettiğim bır polis görmüyormu ha doğruya etrafta polis yokki

Polis sadece Kaçanları öldürüyor:pr:
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
22
Nebileyim istanbul,u komple dolaşmak lazım yani tabi hala İstanbuldaysa

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:32 PM ----------

Arkadaşlar formu ana sayfaya almak için nebileyim belki bi gören olurdiye yeniliyorum
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
22
Motorumu calan adamı buldum vede polise teslim ettim
2 sahitli adamı bu adamdır diye onayladık sonra ne oldu biliyormusunuz adam bu davadan serbest bırakıldı
gelde işin içinden cık
dava bi tam netleşsin ona göre adamın eşkalini adresini buradan sizlere yazacagım aklınızda bulunsun diye
aman dikkat demekki böyle şeylerde oluyormuş bizim memleketimizde cok acı bi olay polis bana sen adamı bul araştır bul biz onun motoru ne yaptıgını ögreniriz kacarı olmaz diyor sonuc adam serbest offf of
motordan,da haber yok ne yazıkki
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
Motorumu calan adamı buldum vede polise teslim ettim
2 sahitli adamı bu adamdır diye onayladık sonra ne oldu biliyormusunuz adam bu davadan serbest bırakıldı
gelde işin içinden cık
dava bi tam netleşsin ona göre adamın eşkalini adresini buradan sizlere yazacagım aklınızda bulunsun diye
aman dikkat demekki böyle şeylerde oluyormuş bizim memleketimizde cok acı bi olay polis bana sen adamı bul araştır bul biz onun motoru ne yaptıgını ögreniriz kacarı olmaz diyor sonuc adam serbest offf of
motordan,da haber yok ne yazıkki


ya bu nasıl olabilir konuyu anlayamadım ortada koca motor kayıp !!!
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
Motorumu calan adamı buldum vede polise teslim ettim
2 sahitli adamı bu adamdır diye onayladık sonra ne oldu biliyormusunuz adam bu davadan serbest bırakıldı
gelde işin içinden cık
dava bi tam netleşsin ona göre adamın eşkalini adresini buradan sizlere yazacagım aklınızda bulunsun diye
aman dikkat demekki böyle şeylerde oluyormuş bizim memleketimizde cok acı bi olay polis bana sen adamı bul araştır bul biz onun motoru ne yaptıgını ögreniriz kacarı olmaz diyor sonuc adam serbest offf of
motordan,da haber yok ne yazıkki

ne bicim iştir bu sen gıt polısın bırıne artıslık yap sebepsız yere senı ıcerı alır sahıtler var hersey ortada adamı salıyolar bu ne bıcım bır yonetımdır. :pr::pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Arkadaşlar polis polis dediğiniz adamlar hacı hüsrevdeki paşadaki karabayırdaki ottan haraç kesen z.burnundaki bahçelievlerdeki maslaktaki beşyoldaki çalıntı araçlardan pay alanlar değil mi hatta burda söylenmez ama karaköydeki çoğu yerin girişinde polis yok mu??????

Polis bu kadar sağlam olsaydı bu memlekette zaten bu adamların bunu yapmaya gözü yemezdi bilmem anlatabildim mi?Hadi diyelim polis buldu içerde kalcak falan mı zannediyosunuz???

Tuğperi vurup kaçarak öldüren .................. hala dışarda hani nerde o adalet ben göremiyorum bu ülkede onu.87li bi genç öldü o kaza da adam içerde kalmadı da senin çalışıp çabalayıp aldığın motorun mu adamların umrunda????

Kendi işini kendin yapıcaksın bu memlekette he verdiğin vergiler mi hizmet mi bekliyosun daha çoook beklersiniz gemiciklerimiz var bizim.

Arkadaşım keşke sen teslim etmeden kendin söylettirseydin adama motorun yerini.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Motorumu calan adamı buldum vede polise teslim ettim
2 sahitli adamı bu adamdır diye onayladık sonra ne oldu biliyormusunuz adam bu davadan serbest bırakıldı
gelde işin içinden cık
dava bi tam netleşsin ona göre adamın eşkalini adresini buradan sizlere yazacagım aklınızda bulunsun diye
aman dikkat demekki böyle şeylerde oluyormuş bizim memleketimizde cok acı bi olay polis bana sen adamı bul araştır bul biz onun motoru ne yaptıgını ögreniriz kacarı olmaz diyor sonuc adam serbest offf of
motordan,da haber yok ne yazıkki

Gel de kafayı yeme şimdi...

Demek ki neymiş: Bu ülkede kendi işini kendin göreceksin. Bu olay gerçekse silah taşımak da farzdır artık.
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
22
Burada benim anladıgım eger araba veya motor anahtarı ile gitti ise onu polise eger sen bulduysan vermeyeceksinn. çünkü adamı serbest bırakıyorlar ardından birşey yaparsan seni ozaman işte bak nasıl tıkıyorlar içeri.
yani kendir pişir kendin ye .
yazık ben kendim buldum ama kendim pişiremedim
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
22
BU GÜNDE BEYKOZDA GÖRÜLDÜ ARKADAŞLAR SIYIRACAM AZKALDI
MOTORU BULANA 2000 TL GÖNÜL RAHATLIGI İÇİNDE VERECEM HABERİNİZ OLSUN
yARDIMLARINIZDAN DOLAYI TŞK EDERİM
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
abi sen bu motorun bulunmasını ıstedıgıne emınmısın?

abi benmi safım anlamadı da

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:05 PM ----------

Motorumu calan adamı buldum vede polise teslim ettim
2 sahitli adamı bu adamdır diye onayladık sonra ne oldu biliyormusunuz adam bu davadan serbest bırakıldı
gelde işin içinden cık
dava bi tam netleşsin ona göre adamın eşkalini adresini buradan sizlere yazacagım aklınızda bulunsun diye
aman dikkat demekki böyle şeylerde oluyormuş bizim memleketimizde cok acı bi olay polis bana sen adamı bul araştır bul biz onun motoru ne yaptıgını ögreniriz kacarı olmaz diyor sonuc adam serbest offf of
motordan,da haber yok ne yazıkki

ya :pr::pr::pr::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst