dün gece motordan düştüm

Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
88
Geçmiş olsun... Özellikle mıcır ve çamur birikintileri benim de en korktuğum kayma faktörleri içinde.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir keresinde cbf150 ile jandarma çevirmesinde su birikintisinin ortasında durmak zorunda kalmıştım.Arka frene dokunduğum anda motor yan yattı.Nasıl düştü o motor öyle hiçbirşey anlamadım.Jandarma çavuşuda bakıyo sarhoş mudur nedir diye.Rezil olmuştum.Ancak bi daha su birikintisi gördüğüm anda frene çok nazik davranmayı öğrendim.Tecrübe olmuştu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Edremitli,
o motor daha cok macera gorecege benziyor;
aldın haftasına assos a gittin,
ikinci hafta kız kacırmaya karıstın,
üçüncü hafta motoru yatırdın.
motorun borcu harcı yok galiba:)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
719
sana bişey olmaması sevindirici daha çok dikkat edelim sizlere bişey olmasın büyük geçmiş olsun kardeşim
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
dün gece altınoluk'tan akçaya giderken evime 150mt kala kasislerin kenrından geçeyim dedim, kenardaki çamuru görmedim, birdenbire kaydım düştüm, dizim çizildi biraz bende fazla birşey yoktu, motorumada birşey olmadı allahtan, ama arkadaşlar koruma demiri olmasaydı, motorumun yan tarafı komple kırılacaktı, koruma demiri yamuldu , çok faydası var :cat:

Alir almaz pert ettin makinayi be kardeşim daha 500 kmdeki motor yatarmi:p:p:p

Geçmiş olsun inşallah bu son olur:wiinkk::rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Çok geçmiş olsun dostum biliyorum moralin bozulmuştur ama birkez düşünce sanki ardı geliyor çok dikkatli ol ..Bir de eger kardeşi 125 lik gibi ise koruma demiri olmasada birşey olmaz :wiinkk:
Alir almaz pert ettin makinayi be kardeşim daha 500 kmdeki motor yatarmi:p:p:p

Geçmiş olsun inşallah bu son olur:wiinkk::rendeer:

Lem yan yatmanın kmsi mi olurmuş :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Edremitli,
o motor daha cok macera gorecege benziyor;
aldın haftasına assos a gittin,
ikinci hafta kız kacırmaya karıstın,
üçüncü hafta motoru yatırdın.
motorun borcu harcı yok galiba:)
ya düştüğümü hiç anlayamadım:silent:
motoru yatırdık ama ,motora koruma demiri sayesinde hiç bir şey olmadı:cat:
motorun borcu var olmazmı daha ilk taksiti ödendi:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:56 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:54 AM ----------

Alir almaz pert ettin makinayi be kardeşim daha 500 kmdeki motor yatarmi:p:p:p

Geçmiş olsun inşallah bu son olur:wiinkk::rendeer:
bu işin km si olmaz, insanın başına ne zaman geleceği belli olmaz, hem makineyi pert etmedim, hiç birşey olmadı motoruma:cat: hatta bugün koruma demirini daha güçlü profilden yaptırıcam :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:58 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:56 AM ----------

arkadaşım altınoluk dedin ya dün akşam eylül marketin orlara takıldın mı_?
evet takıldım eylül marketin karşısında parkta oturdum, arkadaşı bekledim gelmeyince gittim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst