Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
3
Yardimlariniz icin tesekkurler.Bugun aksam uzeri sonunda secretplay in tarif ettigi sekilde vidayi buldum ve yag degistirme olayini gerceklestirdim.Ama bu yag filitresini bulamadim 82. sayfada secretplay in resimde isaretledigi sekilde hava filitresini soktum temizledim.Resimde ki gibi yag filitresi kismini soktugumde once sungerbi parca cikti onu soktukten sonra dislilere bagli bi"sey" cikti.Ama elimdeki yag filitresine benzer bi sey bulamadim.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
16
Yetkili servis evet sürekli oaraya gidiyorum zaten.Ben de 3000 - 5000 - 7000 die biliyordum ama ayne n öyle dedi bana.Her 1000 km bir yağ değiştiricen.Hatta 1000 km yaptın gelicen yağ değişimi bi 1000 daha yapınca komple bakım yapılması gerekiyor aksatma dedi.

Erhan bu usta biraz tuhaf geldi ben 700 km de servise gittim hem bu hortum olayı ile ilgili hemde bakım hesabı adam 300 km sonra gel dedi illede 1000 bakımını yapın dedim zamanım olmuyo herzaman gelemem dedim peki dedi yaptı bakımı hava filtresini temizledi yağını değiştirdi yağ filtresini değiştirdi sağına soluna baktı vs. 50 liraya patladı.Bidaha ne zaman geliyim dedim 4000 km sonra gel dedi.Yağ 2000 de değişmiyomu dedim.Yok bu yağ çok iyi 4000 km gider kafan rahat olsun dedi.Eğer Tekirdağ a yolun düşüyosa gel burda bakımını yaptır derim.Tekirdağ da olursam sahilde bide çay ısmarlarım (beyaz çay) anladın sen onu.Senin usta biraz gazlıyo gibi geldi yada bizimkimi çok rahat anlamadım ama senin usta abartmış 1000 km de gel bu ne ya ayda bir servis mi olur.Motora koyduğu yağda ipone 15W50 sentetik yağ.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
99
İnşallah Tekirdağ ' a gelme isteğimiz var.Hem akraba ziyareti gerçekleitiririz hemde sizinle tanışmız oluruz inşallah...
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
arkadaşlar bu kadar kafanıza takmayın yağ işini her 2000 km de kendiniz değiştirin geçin 0 km motor düzgün kullanımda fabrika arızası olmadığı taktirde bi problem çıkarmaz 2000 km de 1 yağını her yağ değişiminde hava filitresini söküp bi hava tutun yeterli zaten servistede öle yapıyolar başka bişey yaptıkları yok 0 km motorun komple bakımı ne olabilir komple bakım deyince insanın aklına yağ yağ filitresi hava filitresi fren hidroliği fren balataları buji gelir sizin bunlar değiştirmenize daha çok var yapıcanız iş basit daha öne anlattım gidip servise o kadar para bayılmayın arkadaşlar
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Koruma Demiri Hk....

Arkadaşlar geçen hafta geçirdimiz kaza sonrasında

http://www.motosiklet.net/forum/taz...un-mutluyum-hala-yazabiliyorum-sizlere-3.html

çıkan fatura; yaklaşık 800 TL...


Motorun her yeri plastik olduğu için karpuz gibi dağılıyor; ben burada en çok karşı çıkanlardan biriydim, kazada yayalara zarar verir, görünrüsünü bozar diyordum ama; koruma demirinin ne işe yaradğını bu acı tecrübe ile öğrenmiş oldum...

80 TL verip demiri taktırsaydım sanırım şu an sadece aynayı değiştirip devam edecektim...


Herkese selamlar ve kolaylıklar....
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
99
Tekrar dan geçmiş olsun...Masrafları umarım karşı taraf karşılıyordur...Bu gidişle motorumun rengi mavi demir siyah demicem taktırıcam bende...
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
forumda eski olan arkadaşlar bilirler geçen kurban bayramı arefesindede ben bi köpeğe çarpıp 20 mt kadar sürüklenmiştim demir olduğu için motorda hiç bi yerine bişey olmamıştı birtek aynanın boyası sıyrıldı oda motor siyah diye göze çarpmıyordu hiç bi masraf yapmadım motora bi tek yan yatmadan hava filitresi yağlandı o değişti o kadar motoru aldığımda 80 tl ne kıy taktır bu demiri motor yan yatar yada düşerse çok dua edersin demişti usta düşünce anladım


birde motorun parçaları macunlayıp tamir ediyorlardı gökay abi vardı forumda oda kaza yapmıştı baya dağıldı motor demişti ama sanayide hallettirdim ucuza hallettim demişti istersen bi araştır derim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu beyler,Bu egsoz'un sesi sizdede aynımı acaba,Uzun yolda gaz verdikçe,40Km. hızı gecınde cazur cuzur ses cıkarıo,Normalmi...sERVISE Götürdüm bıse yok dedı.Orta ayaklıkta plastıkler var,onların yerı yanlıs takılmıs ve tam yerıne oturmudagından ses cıkartıo dedı,duzeltmıs ama alakası yok,Ses egsozdan gelıo,Sızın suzukılerdede bole mi ses.teneke gıbı ses cıkıo yahuu,,Ki soylede bı sacmalık oldu,Egsozu getırttıler.Egsoz geldı,takmak ıcın cagırdılar benı ama sonrada dıyolar bana egsozda sorun yokmus dıe..
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
Ömercem arkadaşım çok geçmiş olsun kazayı okurken tüylerim diken diken oldu umarım eşin ve sen çabucak iyileşirsiniz

çok geçmiş olsun.....
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
yahu beyler,Bu egsoz'un sesi sizdede aynımı acaba,Uzun yolda gaz verdikçe,40Km. hızı gecınde cazur cuzur ses cıkarıo,Normalmi...sERVISE Götürdüm bıse yok dedı.Orta ayaklıkta plastıkler var,onların yerı yanlıs takılmıs ve tam yerıne oturmudagından ses cıkartıo dedı,duzeltmıs ama alakası yok,Ses egsozdan gelıo,Sızın suzukılerdede bole mi ses.teneke gıbı ses cıkıo yahuu,,Ki soylede bı sacmalık oldu,Egsozu getırttıler.Egsoz geldı,takmak ıcın cagırdılar benı ama sonrada dıyolar bana egsozda sorun yokmus dıe..

walla dostum ben hergün 16 km git gel yapıyorum sabit 80 km hızla egzosun sesinde bi değişme yok fakat motoru durdurduktan sonra egzosdan çıt çıt diye sesler geliyor aldığımdan beri başka motorlardada oluyormuş 750 cc shadow da bile olunca aynı ses normal dedim senin problem nerde acaba iyice bi araştır yada forumun teknik bilgiler kısmında bi başlık aç istersen üstadların yardımı dokunur
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
112
yahu beyler,Bu egsoz'un sesi sizdede aynımı acaba,Uzun yolda gaz verdikçe,40Km. hızı gecınde cazur cuzur ses cıkarıo,Normalmi...sERVISE Götürdüm bıse yok dedı.Orta ayaklıkta plastıkler var,onların yerı yanlıs takılmıs ve tam yerıne oturmudagından ses cıkartıo dedı,duzeltmıs ama alakası yok,Ses egsozdan gelıo,Sızın suzukılerdede bole mi ses.teneke gıbı ses cıkıo yahuu,,Ki soylede bı sacmalık oldu,Egsozu getırttıler.Egsoz geldı,takmak ıcın cagırdılar benı ama sonrada dıyolar bana egsozda sorun yokmus dıe..

Tarif ettiğin ses, normal bir ses değil. Bu ses başından beri var mıydı? Yoksa yeni mi icat oldu? Sesin egsozdan geldiğini de tespit etmişsin. Daha ne anlatıyor bu servis sana, inan ki ben anlamadım!!!

Bazen tepem çok fena atıyor bu servislere. Alt tarafı kıçı kırık bir scooter. Uzay mekiği değil ki bu. Çalışma prensibi belli, parçaları belli. Çıkmış ve çıkabilecek arıza tipleri belli. Yahu bu teknik(!) elemanlar, basit bir makinada olan problemi, "yok o da olabilir, yok bu da olabilir" diye, sakız gibi uzatıp çözümsüzlüğe götürüp, vatandaşı mağdur ediyorlar. Bu adamlara kimler, hangi kriterlere göre servis yetkisi veriyor? Yoksa her eli tornavida tutan şahsiyet, gidip motosiklet servisi açabiliyor mu?
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
53
çok geçmiş olsun ömercem kardeşim

Arkadaşlar geçen hafta geçirdimiz kaza sonrasında

http://www.motosiklet.net/forum/taz...un-mutluyum-hala-yazabiliyorum-sizlere-3.html

çıkan fatura; yaklaşık 800 TL...


Motorun her yeri plastik olduğu için karpuz gibi dağılıyor; ben burada en çok karşı çıkanlardan biriydim, kazada yayalara zarar verir, görünrüsünü bozar diyordum ama; koruma demirinin ne işe yaradğını bu acı tecrübe ile öğrenmiş oldum...

80 TL verip demiri taktırsaydım sanırım şu an sadece aynayı değiştirip devam edecektim...


Herkese selamlar ve kolaylıklar....

çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin kardeşim. Önemli olan canının sağlığı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:56 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:53 AM ----------

walla dostum ben hergün 16 km git gel yapıyorum sabit 80 km hızla egzosun sesinde bi değişme yok fakat motoru durdurduktan sonra egzosdan çıt çıt diye sesler geliyor aldığımdan beri başka motorlardada oluyormuş 750 cc shadow da bile olunca aynı ses normal dedim senin problem nerde acaba iyice bi araştır yada forumun teknik bilgiler kısmında bi başlık aç istersen üstadların yardımı dokunur

benimkindede oluyo sordum soğumaya başladığı için çıt çıt ses gelir normal dediler gönlün rahat olsun:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tarif ettiğin ses, normal bir ses değil. Bu ses başından beri var mıydı? Yoksa yeni mi icat oldu? Sesin egsozdan geldiğini de tespit etmişsin. Daha ne anlatıyor bu servis sana, inan ki ben anlamadım!!!

Bazen tepem çok fena atıyor bu servislere. Alt tarafı kıçı kırık bir scooter. Uzay mekiği değil ki bu. Çalışma prensibi belli, parçaları belli. Çıkmış ve çıkabilecek arıza tipleri belli. Yahu bu teknik(!) elemanlar, basit bir makinada olan problemi, "yok o da olabilir, yok bu da olabilir" diye, sakız gibi uzatıp çözümsüzlüğe götürüp, vatandaşı mağdur ediyorlar. Bu adamlara kimler, hangi kriterlere göre servis yetkisi veriyor? Yoksa her eli tornavida tutan şahsiyet, gidip motosiklet servisi açabiliyor mu?

Başta yoktu abi böle bi ses,Gazı verdimi,genelde hafif yokuş olan yollarda,sanki zorlanıo motor ve çazuuuur,cuzurrr,tiz teneke gıbı ses gelıo..serviste sanayide alakasız biyer.hatta ilk gittiğimde servisi bulamadım,tereddütettim buras mı servis acaba diyerek.Hayır oda değil,Ben sorun egsozda diyorum,yeni egsoz getirtiyolar,2 hafta sonra egsoz geliyo motoru bırakıyorum,Budefa sorun egsoz değil diyolar,ya tamamen sacmalık,Bende artık bıktım bu tarz olaylardan,Hep farklı sekıllerde gelmıstır basıma,Neyse ben yıne pazartesı goturım servıse bırakım motoru,Yorumunuz için cok saolun
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
Başta yoktu abi böle bi ses,Gazı verdimi,genelde hafif yokuş olan yollarda,sanki zorlanıo motor ve çazuuuur,cuzurrr,tiz teneke gıbı ses gelıo..serviste sanayide alakasız biyer.hatta ilk gittiğimde servisi bulamadım,tereddütettim buras mı servis acaba diyerek.Hayır oda değil,Ben sorun egsozda diyorum,yeni egsoz getirtiyolar,2 hafta sonra egsoz geliyo motoru bırakıyorum,Budefa sorun egsoz değil diyolar,ya tamamen sacmalık,Bende artık bıktım bu tarz olaylardan,Hep farklı sekıllerde gelmıstır basıma,Neyse ben yıne pazartesı goturım servıse bırakım motoru,Yorumunuz için cok saolun


dostum ben senin sesin nerden geldiğini bugün kendi motorumda test ettim buldum :D bak senin için motorumu yokuşlara vurdum
yokuş yukarı motoru zorlayınca çatır çutur sesler geliyor ses hava filitresinden geliyor dostum gaza yüklenince filitre tarafından geliyor ses evet ilginç ama hava hava filitresinin kapağını söktüm birde öle denedim gelmedi ses ya benim tabi haliyle senin filitrede biraz pislenmiş gaza yüklenince hava alımında zorlanıyor motor yada bu motorlar böle çünkü 3 arkadaşımda daha var aynı motorda hepimiz aynı anda almıştık onlarda denediler onlardanda gelmiş o ses biz şimdiye kadar motorları zorlamadığımızdan fark etmedik gelen sesi ama senin le birlikte 4 motordanda aynı ses geliyorsa normaldir dostum istersen sende yokuş yukarı motoru bi dile sesin hava filitresinden geldiğini anlarsın haberini bekliyorum
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
16
bu ses bende de var beyler zorlanınca çatırtı gidiyo ben bayır yukarı fazla basmamaya karar verdim ilk aldığım günden beri var ve bi sorun gibi gelmedi bana ses orantılı çünkü her seferinde yapıyo.İlk başlarda motor ikiye ayrılcak sanmıştım ama alıştım artık .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum ben senin sesin nerden geldiğini bugün kendi motorumda test ettim buldum :D bak senin için motorumu yokuşlara vurdum
yokuş yukarı motoru zorlayınca çatır çutur sesler geliyor ses hava filitresinden geliyor dostum gaza yüklenince filitre tarafından geliyor ses evet ilginç ama hava hava filitresinin kapağını söktüm birde öle denedim gelmedi ses ya benim tabi haliyle senin filitrede biraz pislenmiş gaza yüklenince hava alımında zorlanıyor motor yada bu motorlar böle çünkü 3 arkadaşımda daha var aynı motorda hepimiz aynı anda almıştık onlarda denediler onlardanda gelmiş o ses biz şimdiye kadar motorları zorlamadığımızdan fark etmedik gelen sesi ama senin le birlikte 4 motordanda aynı ses geliyorsa normaldir dostum istersen sende yokuş yukarı motoru bi dile sesin hava filitresinden geldiğini anlarsın haberini bekliyorum

bu ses bende de var beyler zorlanınca çatırtı gidiyo ben bayır yukarı fazla basmamaya karar verdim ilk aldığım günden beri var ve bi sorun gibi gelmedi bana ses orantılı çünkü her seferinde yapıyo.İlk başlarda motor ikiye ayrılcak sanmıştım ama alıştım artık .



Ohh,İçim rahatladı,Harbı denedınız mı ya. valla cok sevındım.Cok sagolun,Motorun gidişinde felan sorun yok valla ama o sese takılmıstım nezamandır.normal bıseyse sorun yok valla,bı hava fıltresını acım tazıklı havayla iyici temızllım bende,:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
walla dostum bu motorlarını modifiye eden tipler varya heryerini söküp takan tamirci gibi tipler öle bi çocuk yakaladım geçen al şu motoru bin gel gelen sesi tarif ettim dinle bakalım dedim 2 tur attı geldi abi bunda bişey yok sesde normal motor iyi gaz yediğinden geliyor eğer o ses çıkmazsa bi problem var demektir hiç kafanı yorma motor süper hatta ses daha süper dedi nasıl bi zevk anlayışı varsa ama olay şu ki o ses problem yaratmıyor


yanlız sizinde hoşunuza gidiyormu bilmiyorumda motor 30 - 40 km hızla giderken gaza asılınca bi kükreme sesi geliyor sonra hız direk 80 - 90 oluyor rakipleri arasındaki serilik farkı çok güzel motorun
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2
arkadaslar suzuki an 125 var bende ve ilk motorum 9000 km deyım yağını kendim değiştirmek istiyorum bana yağ değiştirme konusunda yardımcı olurmusunuz???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst