meyveli kek istiyorum ama mert abim artık kırmaz beni dimi:queen:
bu mesajdan sonra bence meyveli degil kaktüslü olacak :queen:
önümüzdeki hafta içi orda olucam ben anlamam bende kek istiyorum ama mümkünse çikolatalısından![]()
pastahane keki istemem evde yapıp getirirsen kabulüm![]()
hem yapıcam hem getirecem bak seeeennn :queen:
yaptırırım gelir yersin![]()
alıntı yapıyım değiştireme mesajı.....
duydunuz ben izmire geliyorum extreme1925 evde elcagızlarıyla çikolatalı kek yapıp getiriyo şahitsiniz :queen:
yap-tı-rı-rım ge-lir yersin den bunu mu cıkarttın :queen::queen:
benim dedigimle alakası yok :bounce:
tamam işte usta sen keki yapıcan bende izmire gelcem sonra sen evde yaptıgın keki alıp getiricen bende yiyicem
(çikolatalı)
bu hafta içi geliyorum :bounce:
gelmeden önce haber vericem 5 gün esir etmem sizi![]()
esir olmamak için degil havaii fişek organizasyonu için önceden gün alalım:cherry: :queen:
yolları filan trafige kapatmayı unutmayın malum ben geliyorum :queen:
:queen::queen::queen:
o işi cesi iyi yapar organizasyon benim polis bağlantılı işler Cesurun![]()
![]()
ben anlamam aranızda anlaşın :queen:
sen gelecegin günü söle gerisi kolay,izmirde olurmuyum bilmem ama ihtimalleri zorlarız :bounce: :wiinkk: