Duro lastik aldım. Harika!!!

Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
benimkilerde duro yokus asagi, yukari bozuk(toprak) yol we asfaltta her elime gecen firsatta degisik zeminlerde denedim ozellikle asfaltta mukemmel bi tutusu war kesinlikle son ana kadar asla birakmio. bu yuzden ben cok memnunum
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
:)

bu bahsettiklerimiz ucuz olanları aslında
bi racing lastiği al bakalım ne kadar_?
400 avro-600 avro falan

alla alla ne zamandan beri kullanıyosun peki_?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
Baştan söyleyeyim lastik uzmanı değilim ve motor tecrübem 2 aylık. Bizim motorların orijinal lastiği de Duro. Kaya kaya bir hal oluyor. İlk aldığımda bu kaymalar dikkatimi çektiği için lastiğin üzerindeki bilgileri okudum. İlk dikkatimi çeken kocaman "NYLON" yazısı oldu. Bildiğim kadarıyla lastiğin ana maddesi kauçuk ve farklı karışımlarla hamur farklılıkları yaratılıyor. Bu ise NYLON. Yani anladığım kadarıyla gram kauçuk yok. Diğer lastiklerle 1 e 3 veya 4 fiyat farkının temel sebebi de bu sanırım.

Buradan Duro'nun kalitesiz olduğu sonucunu çıkarmıyorum çünkü adam kocaman yazmış üstüne NYLON diyor. Belki kauçuk lastikleri de vardır ve kalitelidir, bilemem. Ama görünen o ki varoluş nedeni ucuz Çin motorlarının ucuz kalabilmesini sağlamak amacıyla orijinal ekipman olarak ucuz lastik sağlamak. Bence piyasadaki bu boşluğu görmüşler. Ticari olarak akıllıca. Kullanıcı olarak bize düşen kısmı ise çin veya japon motoru alma seçimindeki kadar çetrefilli:) Ama şahsi kanaatim -yukarıda söylemiş arkadaşım- lastik tasarruf edilecek bir kalem değil, ister 2 ister 4 tekerli olsun.

Sevgili necropolis, Gerçi lastik uzmanı olmadığını ve 2 aylık motosiklet kullanıcısı olduğunu söylemişsin ama bu kadar araştırmadan ve bilinçsiz bir yorum yapman çok tuhaf olmuş.
Çok merak ediyorum acaba üzerinde "NYLON yazmayan herhangi bir lastik markası gördün mü?
Motosiklet olsun otomobil olsun bütün markaların hepsinin üzerinde NYLON yazar. Bu o lastiğin nylondan imal edildiğini göstermez :)
Yani birçoğumuzun kalitesiz herhangi bir ürün için kullandığımız "dandik" anlamına gelen nylon ile ilgisi yoktur. :wiinkk:

Buradaki yorumlardan sonra kafaya taktım ve Konar 'ı aradım. Bu konunun link'ini verdim. Buradaki şikayetlerin hepsini de şifai olarak dile getirdim. Özellikle Sitelerindeki eksikliklerden ve insanların Duro lastiklerini almak istediklerini ama bir türlü alabilecekleri bayileri bilemediklerini söyledim. Firma yetkilisi Ümit bey buna çok memnun oldu ve sitede yapılan bütün yorumları dikkate alacaklarını, sitelerinin yeni düzenlendiğiniz ve bu söylediğimiz eksikliklerde haklı olduğumuzu, en kısa zamanda bu konuyu halledeceklerini söyledi. Umarım gösterdiği duyarlılığı fiiliyata döker.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende umarım fiiliyata döker şimdiki gördüğü olumlu hava böyle duyarsız kaldıkları süre zarfın tamamen değişipte lastik satamadığı günleri görünce insanlarda oluşan güvensizliği gidermek dahda zor olucak ve var olma derdine düşecektir...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili necropolis, Gerçi lastik uzmanı olmadığını ve 2 aylık motosiklet kullanıcısı olduğunu söylemişsin ama bu kadar araştırmadan ve bilinçsiz bir yorum yapman çok tuhaf olmuş.
Çok merak ediyorum acaba üzerinde "NYLON yazmayan herhangi bir lastik markası gördün mü?
Motosiklet olsun otomobil olsun bütün markaların hepsinin üzerinde NYLON yazar. Bu o lastiğin nylondan imal edildiğini göstermez :)
Yani birçoğumuzun kalitesiz herhangi bir ürün için kullandığımız "dandik" anlamına gelen nylon ile ilgisi yoktur. :wiinkk:

Buradaki yorumlardan sonra kafaya taktım ve Konar 'ı aradım. Bu konunun link'ini verdim. Buradaki şikayetlerin hepsini de şifai olarak dile getirdim. Özellikle Sitelerindeki eksikliklerden ve insanların Duro lastiklerini almak istediklerini ama bir türlü alabilecekleri bayileri bilemediklerini söyledim. Firma yetkilisi Ümit bey buna çok memnun oldu ve sitede yapılan bütün yorumları dikkate alacaklarını, sitelerinin yeni düzenlendiğiniz ve bu söylediğimiz eksikliklerde haklı olduğumuzu, en kısa zamanda bu konuyu halledeceklerini söyledi. Umarım gösterdiği duyarlılığı fiiliyata döker.

Öncelikle dandik anlamında "naylon" yazmadım, nylon yazdım yanlış anlaşılmasın diye. Her lastikte nylon yazmayabilir ama çoğunda yazar ara katman olarak nylon kullanıldığını gösteriyor ki bazılarında kumaş/tekstil ürünlerde kullanılabilir nylon yerine.

Tekrar edeyim bu lastiklerin kauçuk içermediğini ana madde olarak nylondan imal edilmiş olduğunu düşünüyorum. Ama sadece bir düşünce, kesin bilgiye dayanmıyor. Eğer firma yetkilisi Ümit bey bu konuya da belge ve referanslarıyla bir açıklık getirirse -varsa- yanlış düşüncelerimizden de, ortalığı bulandırır vaziyetimizden de kurtulmuş oluruz. Sevgiler,
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Baştan söyleyeyim lastik uzmanı değilim ve motor tecrübem 2 aylık. Bizim motorların orijinal lastiği de Duro. Kaya kaya bir hal oluyor. İlk aldığımda bu kaymalar dikkatimi çektiği için lastiğin üzerindeki bilgileri okudum. İlk dikkatimi çeken kocaman "NYLON" yazısı oldu. Bildiğim kadarıyla lastiğin ana maddesi kauçuk ve farklı karışımlarla hamur farklılıkları yaratılıyor. Bu ise NYLON. Yani anladığım kadarıyla gram kauçuk yok. Diğer lastiklerle 1 e 3 veya 4 fiyat farkının temel sebebi de bu sanırım.

Buradan Duro'nun kalitesiz olduğu sonucunu çıkarmıyorum çünkü adam kocaman yazmış üstüne NYLON diyor. Belki kauçuk lastikleri de vardır ve kalitelidir, bilemem. Ama görünen o ki varoluş nedeni ucuz Çin motorlarının ucuz kalabilmesini sağlamak amacıyla orijinal ekipman olarak ucuz lastik sağlamak. Bence piyasadaki bu boşluğu görmüşler. Ticari olarak akıllıca. Kullanıcı olarak bize düşen kısmı ise çin veya japon motoru alma seçimindeki kadar çetrefilli:) Ama şahsi kanaatim -yukarıda söylemiş arkadaşım- lastik tasarruf edilecek bir kalem değil, ister 2 ister 4 tekerli olsun.

abi bizim makinalar her nekadar 2006-2007 vs vs gibi gözüksede lastikler aynı tarihte olamayabiliyor. demem o ki lastiğin ömrünü gösteren dişleri değil üretildiğ tarihten itibaren geçen raf ömrüdür. misal bir kutu sütün açılmamış olması taze olduğu anlamına gelmez açılmadan 6 ay saklanma ömrü vardır.duro taywan malı bir lastik. üretilen motora takılan lastiğin rafta ne kadar beklediğini bilemiyoruz dolayısıyla kullanılan hamurun özelliğini yitirmiş olabilme riskiyle karşı karşıyayız. aynı makinayı kullanmamıza karşın benim tek kaydığım yol balçıktı onun dışında ne yağmurda ne de kuru yolda kaymadım(ALLAH'a şükür). ama kiralayıp kullandığım yamaha viragonun lastikleri de duroydu fakat kendi motorumla rahatlıkla yattığım açıda viragoyla az kalsın düşüyordum. zor toparladım motoru. bana göre bu iki çelişkinin mantıklı açıklamalarından birisi de bu. alan bir kısım kullanıcının memnun diğer kısmın şikayetçi olmasının sebebi kullanılan hamurun rafta özelliğini yitirmesi. diğer unsurlardan biriside TR de hiç bir yerde aynı kalitede yol yok. otoyolda bile giderken 2km lik bir yolda farklı kalitede kaplamayla karşılaşabiliyoruz.

sağlıcakla.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
Öncelikle dandik anlamında "naylon" yazmadım, nylon yazdım yanlış anlaşılmasın diye. Her lastikte nylon yazmayabilir ama çoğunda yazar ara katman olarak nylon kullanıldığını gösteriyor ki bazılarında kumaş/tekstil ürünlerde kullanılabilir nylon yerine.

Tekrar edeyim bu lastiklerin kauçuk içermediğini ana madde olarak nylondan imal edilmiş olduğunu düşünüyorum. Ama sadece bir düşünce, kesin bilgiye dayanmıyor. Eğer firma yetkilisi Ümit bey bu konuya da belge ve referanslarıyla bir açıklık getirirse -varsa- yanlış düşüncelerimizden de, ortalığı bulandırır vaziyetimizden de kurtulmuş oluruz. Sevgiler,

Sevgili necropolis, Bu forumda sanki Duro lastiklerinin temsilcisi gibi oldum. Oysa benim amacım sadece belkide sırf markası için yüksek bedeller ödediğimiz lastiklerin yerine çok daha ucuza kaliteli ve memnun olduğum bir lastik hakkındaki görüşlerim diğer motosiklet kullanan arkadaşarla paylaşarak bir nebze yardımcı olmaktı. Son söz olarak bu lastiklerle ilgili bulduğum bir bilgiyi sizlerle paylaşmak istedim.
Sanırım bu 6 belge kalitesi konusunda biraz bilgi verir.

ads305zfh7.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
http://www.durotire.com/products/in...id=494&parent=Motorcycle&productparent=Street

"HF-918; Manufactured using the highest quality natural and synthetic rubber..."

Hem de yüksek kaliteli kauçuktan üretiyoruz diyorlar. Diyecek sözüm kalmamıştır. Hayırlı olsun.

KENDİME NOT : KARDEŞİM ATIP TUTMADAN ÖNCE WEB SİTESİNE BAKSANA

aslında kendine haksızlık yapma. kullandıysan ve kaydığını söylüyorsan bu doğrudur.
olaya şu yönüyle bakalım. lastik üreten bir firmasınız ve motosiklet üreten bir firma sizden lastik sipariş ediyor. ama maliyeti şu rakamı geçmeyecek diyor. ozaman üreteceğiniz lastik te o maliyete göre olur.
sözün özü, motorundaki lastikler aynı firmanın düşük kaliteli ürünlerinden olabilir.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
http://www.durotire.com/products/in...id=494&parent=Motorcycle&productparent=Street

"HF-918; Manufactured using the highest quality natural and synthetic rubber..."

Hem de yüksek kaliteli kauçuktan üretiyoruz diyorlar. Diyecek sözüm kalmamıştır. Hayırlı olsun.

KENDİME NOT : KARDEŞİM ATIP TUTMADAN ÖNCE WEB SİTESİNE BAKSANA

Sevgilinecropolis kardeşim, Bence de kendine haksızlık yapma. Bak senin sayende bizde araştırıp bilgi sahibi olduk. Teşekkürler.:cat:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
arkadaşlar bende scooter'rıma takmayı düşünüyorum nasıl olur sizce birde bu lastik ıslak zeminde nasıl acaba daha önce scooter'ına taktıran kullanan arkadaşlar cevab yazarsa çok iyi olur
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
3
duro lastik

merhaba
bana da lazım, aradım bulamadım. 110-90-19 lazım. Bi adres telefon verebilir misin.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
merhaba
bana da lazım, aradım bulamadım. 110-90-19 lazım. Bi adres telefon verebilir misin.

ben hiç memnun değilim . tavsiye etmem.
ama çin malı 50-100 liralık lastiklerden biraz iyi tabii


bir de benim aldığım duro çin fabrikasından gelmeydi design in japan yazıyordu:queen:

duro kore ve taywan da varmış bendeki çin di
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim viragomun arka lastiği DURO...
sabun gibi maşallah drift spec dolanıyorum...

ölmeden metzeller e geçeceğim kısmetse
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bende de 100/90/18 duro vardı sıfır asfaltta fren mi oda ne hiç basma daha iyi.15 gün zor dayandım hemen değiştirdim.unulili aldım taiwan malı şuan gayet güzel ama michelin almayı düşünüyorum.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ben metzeler lasertec i çıkarttım süpercorsa pist lastiği taktım yok böyle bir lastik

duro metzelere göre kötü metzelerde pist lastiğine göre
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
2006 model mondial125zn motorumun lastikleride duro ve çok memnunum.topraklı yolda bazen kayıyor ama olsun 3 yıllık lastik ve muyeneden sorunsuz geçti.
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
duro ;paraya göre lastik imal ediyor olmalı .......................
bende memnun değildim ...
ama cbf de orjinal lastik olarak "duro " geliyor....

daha sonra bir arkadaşım duro ları "irc "1 ile değişmişti ...
Çok memnunum diyordu..............
para ya göre köfte......
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Duro lastik kullananlar aman yolculuk anında yağmura falan yakalanmayın. Islan zemine girerseniz hızınızı düşürün, motora verdiğiniz komutları yavaşlatın Yakalansanırsanızda bi biliçli olarak fren performansını bi deyenin bakım ne olucak :) Lastik çok sert, kaucuk oranı düşük, nylon oranı yüksek, bu yüzden de uzuc dolayısıyla yolculuk anında dahi yeteri kadar ısınmıyor ve bu yüzden yol tutuşu iyi değil. Cbf 150 de orj lastik olarak kullanılıyor, ama bilinçli her kullanıcı, bir an önce bu lastiklerden kurtulmanın yollarına bakıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Topiği açan arkadaş memnun kalmış durodan.
bende pirelli aldım hiç memnun değilim kayıp gidiyor değiştiresim var.
ne alcam bilmiyorum bıktım şu lastik olayından :pr::pr::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst