Zamanın ötesinden gelen bi entry olmuş usta senin ki:queen: 21 ocak 2005 te 2009 model ninja ile resim çekilmişsin. Zaman gezgini misin nesin?:queen::rendeer:
Arkadaşlar 1000 KM bakımını Z-Moto serviste yaptıranlar serviste ne marka yağ ve filtre kullanıldığını söyleyebilirler mi?
Beyler kışa doğdu bu motoru almayı düşünüyorum... ikinci el fiyata 7000 tl gibi bi tutara bulabilirmiyim sizce
Birde son hız sanırım 175 dimi
Kışa doğru o fiyata bulabilrsin.ama şu an çok zor..
hız konusuna gelince rodajı güzel yapılmışsa 190 a kdr çıkar diye düşüüyorum.
ben 2500 km devirdim,rodajını temiz yaptım..geçenlerde düz yolda 185 km/h gördüm..daha da görüceğinden eminim,rodaj gerçekten önemliymiş onu anladım zor tuttum kendimi 1500 e km kadar basmamak içinama faydasını gördüm..
peki 10-40 mı 15-50 mi tavsiye edersin?
Yakıt tüketimin nedir arkadaşım?![]()
Kışa doğru o fiyata bulabilrsin.ama şu an çok zor..
hız konusuna gelince rodajı güzel yapılmışsa 190 a kdr çıkar diye düşüüyorum.
ben 2500 km devirdim,rodajını temiz yaptım..geçenlerde düz yolda 185 km/h gördüm..daha da görüceğinden eminim,rodaj gerçekten önemliymiş onu anladım zor tuttum kendimi 1500 e km kadar basmamak içinama faydasını gördüm..
Arkadaşlar gösterge sizi yanıltmasın ben gps ile ölçüyorum 100km den sonra 10km sapma yapıyor. Örneğin; 120km gösterge ise 110km gerçek hızın
190 görmesi bence imkansız, bu motosikletin geçiş motosikleti olduğunu unutmamak gerek bence 150km civarları bu motosiklet için ideal sınırları zorlamamak lazım bazen
Yakıt için şunu söylemeliyim 5000km bakımından önce benzin ikaz ışığı 240-250km civarı yanıyordu, şimdi 8000km deyim 300km'yi geçince yanıp sönüyor. Bu demektir ki rezerv de 4-4,5lt benzin var buda 100km civarı yapar, yani full depo 400km filan yapabilir.
ben bi sorumu yineliyim,
arkadaşlar aranızda hiç öne 120'lik arkaya 150'lik lastik takan varmı, yada sadece arka 150. Eğer taktıran varsa hızlanma ve son süratte bi değişiklik varmı?? deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirm
haaa bi de son olarak bu değişikliği yapan arkadaşlar, resim varsa ekleyebilirler
mi?