Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771

kawasaki ile gtr 250 asla kıyaslanamaz 2 motora da binen biri olarak söylüyorum. hem kalite hem hızlanma hem de ses olarak kawa MÜKEMMEL
 
Katılım
11 Nis 2009
Mesajlar
68
arkadaşlar aranızda hiç öne 120'lik arkaya 150'lik lastik takan varmı, yada sadece arka 150. Eğer taktıran varsa hızlanma ve son süratte bi değişiklik varmı??
Bu değişikliği yapan arkadaşlar, resim varsa ekleyebilirler mi?
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
112

kawasaki ile gtr 250 asla kıyaslanamaz 2 motora da binen biri olarak söylüyorum. hem kalite hem hızlanma hem de ses olarak kawa MÜKEMMEL

Zamanın ötesinden gelen bi entry olmuş usta senin ki:queen: 21 ocak 2005 te 2009 model ninja ile resim çekilmişsin. Zaman gezgini misin nesin?:queen::rendeer:
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
112
Arkadaşlar 1000 KM bakımını Z-Moto serviste yaptıranlar serviste ne marka yağ ve filtre kullanıldığını söyleyebilirler mi?
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Arkadaşlar 1000 KM bakımını Z-Moto serviste yaptıranlar serviste ne marka yağ ve filtre kullanıldığını söyleyebilirler mi?

Mobil 1 tam sentetik olması lazım, ama servisten servise durum değişebilir. Ben 5000 bakımında kendi aldığım yağı(castrol 15-50) koydurttum.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Arkadaşlar merhaba, ben ZZR250 (yeni başladım) kullanıcısıyım. Ninja 250' nin yakıt tüketimi nedir?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Beyler kışa doğdu bu motoru almayı düşünüyorum... ikinci el fiyata 7000 tl gibi bi tutara bulabilirmiyim sizce:)

Birde son hız sanırım 175 dimi
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
77
Beyler kışa doğdu bu motoru almayı düşünüyorum... ikinci el fiyata 7000 tl gibi bi tutara bulabilirmiyim sizce:)

Birde son hız sanırım 175 dimi

Kışa doğru o fiyata bulabilrsin.ama şu an çok zor..

hız konusuna gelince rodajı güzel yapılmışsa 190 a kdr çıkar diye düşüüyorum.

ben 2500 km devirdim,rodajını temiz yaptım..geçenlerde düz yolda 185 km/h gördüm..daha da görüceğinden eminim,rodaj gerçekten önemliymiş onu anladım zor tuttum kendimi 1500 e km kadar basmamak için :) ama faydasını gördüm..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
teşekkür ederim yorumunuz için :) inş gönlümce bir motor bulurum....

gt 250 r
ninja 250r arasında çok gidip geldim... Ama uzun seneler kullanacağımdan dolayı ninja düşünüyorum... Kafama yatan temiz uygun bir motor bulursam ninja alıcam.... Olmazsa st kanuni gt250r e razı kalıcaz :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Kışa doğru o fiyata bulabilrsin.ama şu an çok zor..

hız konusuna gelince rodajı güzel yapılmışsa 190 a kdr çıkar diye düşüüyorum.

ben 2500 km devirdim,rodajını temiz yaptım..geçenlerde düz yolda 185 km/h gördüm..daha da görüceğinden eminim,rodaj gerçekten önemliymiş onu anladım zor tuttum kendimi 1500 e km kadar basmamak için :) ama faydasını gördüm..

Yakıt tüketimin nedir arkadaşım?:)
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Kışa doğru o fiyata bulabilrsin.ama şu an çok zor..

hız konusuna gelince rodajı güzel yapılmışsa 190 a kdr çıkar diye düşüüyorum.

ben 2500 km devirdim,rodajını temiz yaptım..geçenlerde düz yolda 185 km/h gördüm..daha da görüceğinden eminim,rodaj gerçekten önemliymiş onu anladım zor tuttum kendimi 1500 e km kadar basmamak için :) ama faydasını gördüm..

Arkadaşlar gösterge sizi yanıltmasın ben gps ile ölçüyorum 100km den sonra 10km sapma yapıyor. Örneğin; 120km gösterge ise 110km gerçek hızın

190 görmesi bence imkansız, bu motosikletin geçiş motosikleti olduğunu unutmamak gerek bence 150km civarları bu motosiklet için ideal sınırları zorlamamak lazım bazen


Yakıt için şunu söylemeliyim 5000km bakımından önce benzin ikaz ışığı 240-250km civarı yanıyordu, şimdi 8000km deyim 300km'yi geçince yanıp sönüyor. Bu demektir ki rezerv de 4-4,5lt benzin var buda 100km civarı yapar, yani full depo 400km filan yapabilir.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
77
Arkadaşlar gösterge sizi yanıltmasın ben gps ile ölçüyorum 100km den sonra 10km sapma yapıyor. Örneğin; 120km gösterge ise 110km gerçek hızın

190 görmesi bence imkansız, bu motosikletin geçiş motosikleti olduğunu unutmamak gerek bence 150km civarları bu motosiklet için ideal sınırları zorlamamak lazım bazen


Yakıt için şunu söylemeliyim 5000km bakımından önce benzin ikaz ışığı 240-250km civarı yanıyordu, şimdi 8000km deyim 300km'yi geçince yanıp sönüyor. Bu demektir ki rezerv de 4-4,5lt benzin var buda 100km civarı yapar, yani full depo 400km filan yapabilir.

evet haklısın yüksek süratlarda sürekli gitmek makina için iyi olmaz...benim için 120 km/h yeterli zaten..

yakıt durumu git gide düşüyor öyleyse o zaman...benim de ortalama 280 km de ışık yanıyor 2500 km deyim...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
77
Arkadaşlar ninjanın yağını kaç km de değiştiriyorsunuz?en son 900 kmde değiştirmiştim 2400 km oldu..kitapçıkda sanırım 5000 de değiştir diyor.
 
Katılım
11 Nis 2009
Mesajlar
68
ben bi sorumu yineliyim,:)

arkadaşlar aranızda hiç öne 120'lik arkaya 150'lik lastik takan varmı, yada sadece arka 150. Eğer taktıran varsa hızlanma ve son süratte bi değişiklik varmı?? deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirm
haaa bi de son olarak bu değişikliği yapan arkadaşlar, resim varsa ekleyebilirler mi?
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
128
arkadaşım 1 hafta önce resmi vardı sahibindende ama kalklmış..
180 değilde 170 yaparsın hız senn için o kadar önemli değilse görünüş için tavsiye ederim..
baya etkili oluyo.. bnm cıbıra ben 130 luk taktırmıstım maksimum hız 120 iken bende 110 yapıyodum yani hız konusunda fazla bişey farketmez ama servis bana motoru yorar demişti.. ona göre düşün resim bulursam eklerim yine... görünüşe önem verirsen tavsiye ederim.. büyük bi zararı olmaz
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
77
ben bi sorumu yineliyim,:)

arkadaşlar aranızda hiç öne 120'lik arkaya 150'lik lastik takan varmı, yada sadece arka 150. Eğer taktıran varsa hızlanma ve son süratte bi değişiklik varmı?? deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirm
haaa bi de son olarak bu değişikliği yapan arkadaşlar, resim varsa ekleyebilirler
mi?

sahibinde 1 tane görmüştüm 150 lik wardi sanirim,ama satmış motoru,bizim sitede taktıran yok yani boşuna sorma derim :)

bir de japonlar o kadar düşünmüş,planlamışlar niye motorlarla oynuyosunuz,bırakın arka lastiği kalsın, siz gezmenize bakın :)

eğer 150 lik düşünürsen göze gerçekten hoş gelir hocam,yine de sen bilirsin...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst