RacerS 200 & CBF 150

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbr 125 cogu yapılı kısının altında sınek gıbı kalıyor
ve acaba elestıren arkadaslardan kac tanesı racer200e bındı ?
tutturmuslar
honda hayat onda ozaman hıc durma bızede sorma cunku hayat onda
bız bunu 100kere deıl 1000kerede tartıstık honda kullanan honda kanunı kullanan kanunı der herkezın kendı motoru ben kanunı kullanan olarak derım cbf ıyıdır saglamdır ama ben motorda azda olsa gorunuse onem verırım cbf kadar odun bır motor gormedım ama saglammıdır saglamdır lafım yok hızla ısım olmaz ama racera kafa tutucak bı cbfde yok karar senındır kardes gıt dene gor ıkısınede dene hangısı hosuna gıderse onu al....
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
aynı şartlarda kulanılan bi cbf ile racerı karşılaştırın kaç sene gideceğini bakalım hangi motor daha dayanıklı ve sağlammmış....ben honda derim.
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
arkadaşlar doğru söylüyor...Al bir tane CBR125, madem racing tipleri hoşuna gidiyor.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
18
aynı şartlarda kulanılan bi cbf ile racerı karşılaştırın kaç sene gideceğini bakalım hangi motor daha dayanıklı ve sağlammmış....ben honda derim.

Katılıyorum iki motoruda alalım eşit şartlarda ikisinide aynı kiloda aynı ustalıkta sürücüler kullansın, depolarını fulleyelim. Bu motorları 300 - 400 km yolu hiç durmadan tapagaz açarak gitsinler bakalım sonu ne olacak:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılıyorum iki motoruda alalım eşit şartlarda ikisinide aynı kiloda aynı ustalıkta sürücüler kullansın, depolarını fulleyelim. Bu motorları 300 - 400 km yolu hiç durmadan tapagaz açarak gitsinler bakalım sonu ne olacak:silent:

şahsen ben dün kulüple beraber 320 gidiş 320 geliş yol yaptım bana mısın demedi motorum. ki gidişimi hiç durmadan mola vermeden yaptım. artık gerisini düşünün...

bu arada dün motorumu değiştirmeye kararverdim arkadaşlar :D
daha doğrusu bunu satmıycam ama yeni motor alcam.
bu motorla 120-130 giderken dünki gezimde anladım ki 160 la ibrenin sonunu da görsem
kulüpteki 600rr , r6 , r1 , 1000rr , 1100xx lere
yetişemeyeceğim için racer imi sadece yakın mesafelere (en fazla 200km) lik yerlere kullanıcam.
(abi adamlar bi basıyolar 20 sn 200km hız da asılı kalsa sonradan 90 la gitse yarım saat, yine yetişemiyom la) :D
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
195
honda :cherry: Racer astımlı bi insan gibidir fazla zorlarsan nefes aldırmassan geberir gider :p nası örnek :cherry:
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
9
arkadaşlar bu forumda okumadığım sayfa kalmadı neredeyse cevap yazmak için şimdi üye oldum.

honda cbf 150 diyenlere neredeyse beddua edicem. cuma akşamı motoru teslim aldım koltuğuna 3 kere oturdum 20 km yapmışım ve motor arızalandı. çalışmıyor şansıma servis açıkmış gelip çektiler ve motorun üst kapağı söküldü.

diyeceğim şu bu kadar met edilen bi motorda böle bi sorun 1 gün içinde nasıl olabiliyor???
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
arkadaşlar bu forumda okumadığım sayfa kalmadı neredeyse cevap yazmak için şimdi üye oldum.

honda cbf 150 diyenlere neredeyse beddua edicem. cuma akşamı motoru teslim aldım koltuğuna 3 kere oturdum 20 km yapmışım ve motor arızalandı. çalışmıyor şansıma servis açıkmış gelip çektiler ve motorun üst kapağı söküldü.

diyeceğim şu bu kadar met edilen bi motorda böle bi sorun 1 gün içinde nasıl olabiliyor???

Kul yapısı :) Benim motorda 13 bin km'de bakımlarda subap ayarı dışında üst kapak açılmadı.
 
Katılım
16 Ağu 2009
Mesajlar
26
arkadaşım tek seçenek honda ben kanuni freedom 200 cc kullandım 3 ay 4 cü ay sattım honda hayat onda oka
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
542
Yaw kardeşim ne kötüleyip duruyosunuz raceri bence parasına göre alınabilecek en şahane motor,adam gibi bakımları yapılsın,üzerindeki kendini moto gp de sanmasın yeter:)Yerim ulen cbf 150 denen kurye motorunuzu :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:22 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:17 AM ----------

honda :cherry: Racer astımlı bi insan gibidir fazla zorlarsan nefes aldırmassan geberir gider :p nası örnek :cherry:

Yorumunun çok derin anlamları var:p:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Vazgeç bu sevdadan derim.İkisi de hız yapacak motor değil.5-10 km fark da önemli değil.İkisinde de malzeme kalitesi vasat.CBF 150 (bana göre)Honda olamaz.Çin'de ucuz malzeme ve ucuz işçilikle üretilen, albenisi fazla olan bir alet.Adına da Honda demişler yurdumun insanına yutturuyorlar.Durun celallenmeyin bir çok kullanıcının bildiği nedenleri sıralayayım.1)Farı rezalet ötesi.Mopet farı.Gaz ver aydınlatsın.Gazı kesince kör ebe oynarsın.Ayıp yahu.2)Motor yağ yakıyor.Eğer aldanıp da 3-4 bin km'de yağ değiştirmessen el fatiha.3)Gidon turu mesala YBR'ye göre daha düşük.Bu daha çok şehir içinde kullanılan bir motor için iyi değil.4)Devir göstergesi yurt dışında kullanılanlarda var.Türkiye'ye getirilenlerde yok.Bu da Honda'nın ayıbı.5)Kullanılan zincir O RİNG değil.Adi bir zincir.İki de bir gerdirmek zorunda kalırsınsınız.6)Ayak çalıştırma pedalı yok.7)Yan ayaklık yok.
Ya bu motorun hiç mi güzel tarafı yok derseniz, var tabi.Vibrasyon hiç yok gibi.Koltuğu da iki kişi için bile yeterli uzunlukta.Çok samimi olunmadan binilebilir.
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
226
buradaki yazılanları ve başka birçok sitedeki racers200 ve honda yorumlarını okudum.Bende biraz hız ve görüntü istiyorum sadece kalite olarak düşünmüyorum.Racer biraz daha iri ve gösterişli duruyor.Cbf 150 nin tipi çok hoşuma gitmiyor hatta çok uzun motosiket bence.ben iki motosikletleti de sadece motosikletleri merak ettiğimden kullandım .Cbf 150 nin gidişi çok hoşuma gitti sessiz sakin kağıt gibi süzülüyor bu hoşuma gitti ama motorun sahibi servise götürdüğünde biraz fazla para ödediğini söylüyor.Racer 200 biraz daha seri ve hızlı geldi bana çok fazla kullanmadım ama ikisinide kısa mesafelerde kullandım neyse fazla uzatmıyım benim gönlüm racerdan yana cbf 150 yide aklımdan çıkarmıyor değilim ,

biraz kararsızım açıkçası..
saygılarımla By 1302
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
60'a kadar ikisi başabaş kalkar, sonra 100'e kadar Racer S öne geçer, sonra bozulup sağa çeker :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Düz yolda fabrika çıkışı CBF'le rahatlıkla 110-115'e çıkıyorum, Racer'lar ise 120 civarı bir hız yapıyorlar. Aradaki fark önemsenecek kadar fazla değil. Ayrıca CBF'in torku Racera göre çok daha yüksek, otobandaki hiçbir rampada 90'ın altında düşmüyor.

Racer az biraz daha hızlı, ama özellikle biraz km yapmış olanları hakkaten her an bir yeri dökülecek gibi duruyor. Yolda gördüğünüz racer ve CBF'lere dikkat edin, aradaki kalite farkı bağıracaktır :)

Ben bir yıla yakındır CBF kullanıyorum, 10 bine dayandım, aldığım günden farklı olan kısımları sadece bujisi (8000'de bakımda değişti), ampulü (8000'de bakımda değişti), yağı (her 2000'de bir değişti, bu 5. yağ) ve benzini. Bir arkadaşımın Racer'inde 10 bininci kilometrede değişmeyen tek parçası şasesiydi :mrgreen:

Eğer bozulan şeyleri tamir etmeyi seviyorsan Racer al, motor kullanmayı seviyorsan CBF al :cat:

Kendine bir iyilik yap. Yukarıda yazılanları dikkate al.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben bu filmi daha önce gördüydüm diyorum.Meğerse konu hortlamış.Hortlamışken bende bişeyler sölüyüm.Racer200 , cbf150'den sadece 2.5 beygir daha güçlüdür.Bunun da yaratacağı hız farkı 3 km'yi geçmez.Cbf150 titreşimsiz keyifli bir motordur.Gezerken zevk alırsınız.Ancak kanuni titreşimli ve rahatsız edicidir.Honda çok dayanıklı , arıza çıkarmayan , saatlerce kullanılsa dahi hava soğutmalı olmasına rağmen dinlenme ihtiyacı hissetmeyen bir motordur.Ancak arızlarla uğraşmayı sevenler kanuni alsınlar.
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
Vazgeç bu sevdadan derim.İkisi de hız yapacak motor değil.5-10 km fark da önemli değil.İkisinde de malzeme kalitesi vasat.CBF 150 (bana göre)Honda olamaz.Çin'de ucuz malzeme ve ucuz işçilikle üretilen, albenisi fazla olan bir alet.Adına da Honda demişler yurdumun insanına yutturuyorlar.Durun celallenmeyin bir çok kullanıcının bildiği nedenleri sıralayayım.1)Farı rezalet ötesi.Mopet farı.Gaz ver aydınlatsın.Gazı kesince kör ebe oynarsın.Ayıp yahu.2)Motor yağ yakıyor.Eğer aldanıp da 3-4 bin km'de yağ değiştirmessen el fatiha.3)Gidon turu mesala YBR'ye göre daha düşük.Bu daha çok şehir içinde kullanılan bir motor için iyi değil.4)Devir göstergesi yurt dışında kullanılanlarda var.Türkiye'ye getirilenlerde yok.Bu da Honda'nın ayıbı.5)Kullanılan zincir O RİNG değil.Adi bir zincir.İki de bir gerdirmek zorunda kalırsınsınız.6)Ayak çalıştırma pedalı yok.7)Yan ayaklık yok.
Ya bu motorun hiç mi güzel tarafı yok derseniz, var tabi.Vibrasyon hiç yok gibi.Koltuğu da iki kişi için bile yeterli uzunlukta.Çok samimi olunmadan binilebilir.

çok haklısın sana aynen katılıyorum:cat:
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
2
....

bence ii kötü motor yoktur beklenti ve ihtiyaçlara göre kaliteli olan önemlidir kimi görsellik arar kimi dayanıklılık kimi sürat arar kimi rahatlık ...motor işi tamamenn zevk işi ee malum zevkler ve renkler tartışılmaz ...şahsi fikrime gelince benim için bir motor güvenilir olmalıdır uzun yola yada sürekli kullanmaya gönül rahatlıgı ile binilebilmelidir..motorda mukavemet bence arabadan önemli malum çarpma yada düşme olaylarında kafa direk tampon:)..benim için saglamlık en önemli etkendir ve tabiki bana göre honda cbf 150 ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst