motor çok şık duruyor gerçekten..boya işleri de oldukça başarılı olmuş..
bu ayakların koyulduğu yerde birşeyler var onlar nedir?
sanırım ayakkabılar plastiği kirletmesin diye düşünülmüş bir şey ama ne taktın oraya ahmet
ağabey?
bir de sele yi boyadınmı ağabey nedir o parlaklığın sırrı?
Bu arada bir sorum olacak..
Ben bugün servise kalkışta titreme şikayetiyle gittim..
Serviste arka varyatörü açarak varyatörün içinde bulunan 3 adet yayı sıktılar ve titreme kesinlikle sıfırlandı ama sıkarken bunun yavaş bir kalkışa neden olacağını söyledi usta..
şimdi sıfır titreşimle kalkış oluyor ancak nispeten yavaş bir kavrama kalkış oluyor..
Sorum ise bunun benzin sarfiyatına yansıması olurmu ve tam olarak servis neyi ne yaptı bana ayrıntılı anlatabilirmisiniz.. (Ahmet ağabey ?

)