- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,564
banu adımızı ayaklar altına alıp ciğnersen, bizde senin adını yazarız ayakkabımızın altına görürsün![]()
Olur mu acep
banu adımızı ayaklar altına alıp ciğnersen, bizde senin adını yazarız ayakkabımızın altına görürsün![]()
ewet şöle jilet gibi olmak lazım...
DİKKAT DİKKAT...!
TÜM MT BEKAR ERKEKLERİ, HEPİNİZE CEM' İ ÖRNEK ALMANIZI
ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUZZ...
( Elinde Megafon ile bağıran bir ifade olması lazım )
![]()
banu adımızı ayaklar altına alıp ciğnersen, bizde senin adını yazarız ayakkabımızın altına görürsün![]()
Olur mu acep![]()
emre ne renk takım giyicek...
beni örnek almasınlar...
(zaten beceremezler:queen![]()
Olmaz, olmaz bu iş olaaaamaaaazzz hiç yalvarma bu iş olamaaazzz....
Siyah... :bounce:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:22 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 AM ----------
( İşte zaten beceremezler diye düşündüğümden, becerdikleri kadarıda bize yeter diye düşündüm.... ) :mrgreen: :cherry: :bounce:
cemi örnek almakmı banu? ya bi git milletide yoldan çıkarma![]()
buarada erkeklerde takım elbise zorunlulugu var
bayanlarda böyle bir zorunluluk varmı? istediğimizi giyebilirmiyiz![]()
cemi örnek almakmı banu? ya bi git milletide yoldan çıkarma
buarada erkeklerde takım elbise zorunlulugu var
bayanlarda böyle bir zorunluluk varmı? istediğimizi giyebilirmiyiz![]()
{ [ (Neden öyle diyorsun Çağlacım, Cem kadar ince, hamarat, tecrübeli, sayabileceğimiz tonla özellik
varken onu örnek almayıpta kimi örnek alacakalr...? ) ] }
İstediğinizi giyebilirsiniz, şıkır şıkır fıkır fıkır olmak kaydı ile... :cherry:
( böyle olmaz diyenler gelinlik giyip gelsin... :queen: )
ben yola girmedimki çıkıyım...
senin süpürgeyle uçtuğun yerlerde...
ben özgür ruhumla kanat çırparım...
:rendeer:
cem profosyonel istanbul çocugu banucum daha ne olsun ki :queen:
sorunda o zaten seni örnek alırlarsa hepicigi yoldan çıkar :queen:
cem profosyonel istanbul çocugu banucum daha ne olsun ki :queen:
buarada erkeklerde takım elbise zorunlulugu var
bayanlarda böyle bir zorunluluk varmı? istediğimizi giyebilirmiyiz![]()
Yani bundan iyisi, Şam' da kayısı... ( mıydı... ) :mrgreen:
{ [ (Neden öyle diyorsun Çağlacım, Cem kadar ince, hamarat, tecrübeli, sayabileceğimiz tonla özellik
varken onu örnek almayıpta kimi örnek alacakalr...? ) ] }
İstediğinizi giyebilirsiniz, şıkır şıkır fıkır fıkır olmak kaydı ile... :cherry:
( böyle olmaz diyenler gelinlik giyip gelsin... :queen: )
valla sağolun bir kayısı olmamıştık o da olduk...
akşam face bir iki kayısı koyu tagleyin olurmu...:rendeer:
akşam mangala gel hamarat gör...
çıkmasınlar mı????
Yani bundan iyisi, Şam' da kayısı... ( mıydı... ) :mrgreen:
Şakaaa şakaa :queen: :queen:
Gelicem zaten ama görmeme gerek yok ben senin hamaratlığına çok defa şahit oldum artık görmesemde biliyorum yani... :mrgreen: :mrgreen:
bize bi cem yetiyo :queen:
kayısı filan deme malatyaya gidesimiz gelmesin :queen:
(bizim malatyalı neoldu ya yok ortalıkta :silent: )
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. hanedan12 - İsmail
5. kuyucadısı - Çağla
6. MORUK - Eda
7. AYGÜL - Aygül
8. lijoluna - Turgay
9. GKN - Gökhan
10. ninjet - Derya
11. hasanpinar0537 - Hasan
12. ERYİLMAZ - Ercan
13. serserii - Esra
14. taytıs - Şerif
15. < iLk@yy > - İlkay
16. AYBERK - Ayberk
17. ERDEM860 - Erdem
18. erdemd - Erdem
19. kadir_3483 - Kadir
20. safak112 - Şafak
21. RoMe0 - Eray
22. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
23. hell27 - Cenk
24. tasarslan - tasarslan
25. ?
off 24 tane çeyrektennn hımmm...:queen:
allah mesud etsin inşallah ...bende taze nişanlı olarak size mutluluklar dilerim..bu arada o liste ayakkanıya nasıl sığacak??? biz isim yazmadık kimse evlenmek istemiyor du heralde:queen::queen: