B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
ewet şöle jilet gibi olmak lazım...

DİKKAT DİKKAT...!
TÜM MT BEKAR ERKEKLERİ, HEPİNİZE CEM' İ ÖRNEK ALMANIZI
ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUZZ...
( Elinde Megafon ile bağıran bir ifade olması lazım )
megafon.gif
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
banu adımızı ayaklar altına alıp ciğnersen, bizde senin adını yazarız ayakkabımızın altına görürsün :p


Olmaz, olmaz bu iş olaaaamaaaazzz hiç yalvarma bu iş olamaaazzz....

emre ne renk takım giyicek...

Siyah... :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:22 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 AM ----------

beni örnek almasınlar...
(zaten beceremezler:queen:)

( İşte zaten beceremezler diye düşündüğümden, becerdikleri kadarıda bize yeter diye düşündüm.... ) :mrgreen: :cherry: :bounce:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
cemi örnek almakmı banu? ya bi git milletide yoldan çıkarma :p

buarada erkeklerde takım elbise zorunlulugu var
bayanlarda böyle bir zorunluluk varmı? istediğimizi giyebilirmiyiz :p
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
Olmaz, olmaz bu iş olaaaamaaaazzz hiç yalvarma bu iş olamaaazzz....



Siyah... :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:22 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 AM ----------



( İşte zaten beceremezler diye düşündüğümden, becerdikleri kadarıda bize yeter diye düşündüm.... ) :mrgreen: :cherry: :bounce:

bende siyah takım giyiyim o zaman...
siyah gömleğimide giyiyim...
1 tanede pro alıyım...
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
cemi örnek almakmı banu? ya bi git milletide yoldan çıkarma :p

{ [ (Neden öyle diyorsun Çağlacım, Cem kadar ince, hamarat, tecrübeli, sayabileceğimiz tonla özellik
varken onu örnek almayıpta kimi örnek alacakalr...? ) ] }

buarada erkeklerde takım elbise zorunlulugu var
bayanlarda böyle bir zorunluluk varmı? istediğimizi giyebilirmiyiz :p

İstediğinizi giyebilirsiniz, şıkır şıkır fıkır fıkır olmak kaydı ile... :cherry:
( böyle olmaz diyenler gelinlik giyip gelsin... :queen: )
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
cemi örnek almakmı banu? ya bi git milletide yoldan çıkarma :p

buarada erkeklerde takım elbise zorunlulugu var
bayanlarda böyle bir zorunluluk varmı? istediğimizi giyebilirmiyiz :p

ben yola girmedimki çıkıyım...
senin süpürgeyle uçtuğun yerlerde...
ben özgür ruhumla kanat çırparım...
:rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
{ [ (Neden öyle diyorsun Çağlacım, Cem kadar ince, hamarat, tecrübeli, sayabileceğimiz tonla özellik
varken onu örnek almayıpta kimi örnek alacakalr...? ) ] }



İstediğinizi giyebilirsiniz, şıkır şıkır fıkır fıkır olmak kaydı ile... :cherry:
( böyle olmaz diyenler gelinlik giyip gelsin... :queen: )

cem profosyonel istanbul çocugu banucum daha ne olsun ki :queen:


ben yola girmedimki çıkıyım...
senin süpürgeyle uçtuğun yerlerde...
ben özgür ruhumla kanat çırparım...
:rendeer:

sorunda o zaten seni örnek alırlarsa hepicigi yoldan çıkar :queen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
cem profosyonel istanbul çocugu banucum daha ne olsun ki :queen:

Yani bundan iyisi, Şam' da kayısı... ( mıydı... ) :mrgreen:

buarada erkeklerde takım elbise zorunlulugu var
bayanlarda böyle bir zorunluluk varmı? istediğimizi giyebilirmiyiz :p

İstediğinizi giyebilirsiniz, şıkır şıkır fıkır fıkır olmak kaydı ile... :cherry:
( böyle olmaz diyenler gelinlik giyip gelsin... :queen: )
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
Yani bundan iyisi, Şam' da kayısı... ( mıydı... ) :mrgreen:

valla sağolun bir kayısı olmamıştık o da olduk...
akşam face bir iki kayısı koyu tagleyin olurmu...:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:38 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 AM ----------

{ [ (Neden öyle diyorsun Çağlacım, Cem kadar ince, hamarat, tecrübeli, sayabileceğimiz tonla özellik
varken onu örnek almayıpta kimi örnek alacakalr...? ) ] }



İstediğinizi giyebilirsiniz, şıkır şıkır fıkır fıkır olmak kaydı ile... :cherry:
( böyle olmaz diyenler gelinlik giyip gelsin... :queen: )

akşam mangala gel hamarat gör...
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
valla sağolun bir kayısı olmamıştık o da olduk...
akşam face bir iki kayısı koyu tagleyin olurmu...:rendeer:

akşam mangala gel hamarat gör...

Şakaaa şakaa :queen: :queen:
Gelicem zaten ama görmeme gerek yok ben senin hamaratlığına çok defa şahit oldum artık görmesemde biliyorum yani... :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
Şakaaa şakaa :queen: :queen:
Gelicem zaten ama görmeme gerek yok ben senin hamaratlığına çok defa şahit oldum artık görmesemde biliyorum yani... :mrgreen: :mrgreen:

sağol canım benim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:49 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:48 AM ----------

bize bi cem yetiyo :queen:



kayısı filan deme malatyaya gidesimiz gelmesin :queen:

(bizim malatyalı neoldu ya yok ortalıkta :silent: )

malatyalı kayıplarda...
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi

4. hanedan12 - İsmail
5. kuyucadısı - Çağla
6. MORUK - Eda
7. AYGÜL - Aygül
8. lijoluna - Turgay
9. GKN - Gökhan
10. ninjet - Derya
11. hasanpinar0537 - Hasan
12. ERYİLMAZ - Ercan
13. serserii - Esra
14. taytıs - Şerif
15. < iLk@yy > - İlkay
16. AYBERK - Ayberk
17. ERDEM860 - Erdem
18. erdemd - Erdem
19. kadir_3483 - Kadir
20. safak112 - Şafak
21. RoMe0 - Eray
22. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
23. hell27 - Cenk
24. tasarslan - tasarslan
25. ?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi

4. hanedan12 - İsmail
5. kuyucadısı - Çağla
6. MORUK - Eda
7. AYGÜL - Aygül
8. lijoluna - Turgay
9. GKN - Gökhan
10. ninjet - Derya
11. hasanpinar0537 - Hasan
12. ERYİLMAZ - Ercan
13. serserii - Esra
14. taytıs - Şerif
15. < iLk@yy > - İlkay
16. AYBERK - Ayberk
17. ERDEM860 - Erdem
18. erdemd - Erdem
19. kadir_3483 - Kadir
20. safak112 - Şafak
21. RoMe0 - Eray
22. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
23. hell27 - Cenk
24. tasarslan - tasarslan
25. ?



off 24 tane çeyrektennn hımmm...:queen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
allah mesud etsin inşallah ...bende taze nişanlı olarak size mutluluklar dilerim..bu arada o liste ayakkanıya nasıl sığacak??? biz isim yazmadık kimse evlenmek istemiyor du heralde:queen::queen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
off 24 tane çeyrektennn hımmm...:queen:

Ne çeyreği abi, bunlar bekarların listesi evericez bu arkadaşaları... :bounce: :cherry: :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:07 PM ----------

allah mesud etsin inşallah ...bende taze nişanlı olarak size mutluluklar dilerim..bu arada o liste ayakkanıya nasıl sığacak??? biz isim yazmadık kimse evlenmek istemiyor du heralde:queen::queen:

Teşekkür Ederiz... :rendeer:
Ben sığdırıcam kimse merak etmesin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst