kim ne derse desin yalova da motor kültürü yok

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
51
Hala mı aynı mevzu? Her ilden birileri kültürsüzlüğün diz boyu olduğunu kabullensinde rahatlatalım arkadaşı. Siteminin tek kaynağının Yalova'da olmadığını, Yalova'ya mahsus olmadığını anlasın. Evet yok mu Adana? 01 Adana'dan başlayalım :p

Şuraya insanları bilgilendirecek ders verecek şeyler yazsan ne olur sanki ilamı dalga geçmek gerekir.İşte yazımın en başında neden yalova yı özellikle yazdığımı anlamışsınızdır arkadaşlar .Kültürsüzlüğün başlangıcı Lucas mış...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Şuraya insanları bilgilendirecek ders verecek şeyler yazsan ne olur sanki ilamı dalga geçmek gerekir.İşte yazımın en başında neden yalova yı özellikle yazdığımı anlamışsınızdır arkadaşlar .Kültürsüzlüğün başlangıcı Lucas mış...

sitede diz boyu desem o bile devede kulaktan bile küçük kalıcak şekilde binlerce yazı var zaten zaten öğrenmek istemeyen adama anlatsak ne yazar .....
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Şuraya insanları bilgilendirecek ders verecek şeyler yazsan ne olur sanki ilamı dalga geçmek gerekir.İşte yazımın en başında neden yalova yı özellikle yazdığımı anlamışsınızdır arkadaşlar .Kültürsüzlüğün başlangıcı Lucas mış...

Kültürsüzüm ben arkadaşım, fakat Yalova'lı olduğun halde beni tanımayıp, kendi hemşerini kötüleyecek kadar, okuduğun şeyleri anlamak istediğin gibi anladığından veya anlayamadığından sen daha bir kültürsüzsün sanırım, hatta sanmıyorum eminim artık.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kavgaya gerek yok.
Topigi açan arkadasimiz, motosiklet kulturunun ne oldugunu açiklarsa, sorun çozulecektir.
Olmayan bir konu uzerine birbirinizin kalbini kirmayin yani.
Motosiklet kulturu ne ki?
Boyle saçma sapan bir terimi kim çikartiyor.
Nereden duyup da buralara tasiyorsunuz anlamis degilim.

Bahsetmek istediginiz sey surus kurallariysa eger, bu kuraldir, kultur degil.
Motosikletin kulturumu olurmus?

Kultur baska bir seydir.
Motosiklet surus kurallari, trafik kurallari baska bir sey.

Eger bir yerde kural varsa, bu kurallari isleten bir yaptirim mevcuttur.
Ister kulturlu bir birey olun
ister kultursuz (ki boyle bir sey tabiata aykiridir)
bu kurallara uymak zorundasinizdir.
Fakat siz kurallar ve yaptirimlari, trafik polisi ve ceza makbuzlari çerçevesinde tartismaya baslarsaniz, iste orada herseye yeniden baslamak gerekir.:)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Kavga yok, kültür mantarı yetiştiriciliğini tartışıyorduk sadece hemşehrimle. Yoksa kültürmüş, kültürsüzlükmüş o konuları konu sahibi daha iyi bilirler.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
51
Kültürsüzüm ben arkadaşım, fakat Yalova'lı olduğun halde beni tanımayıp, kendi hemşerini kötüleyecek kadar, okuduğun şeyleri anlamak istediğin gibi anladığından veya anlayamadığından sen daha bir kültürsüzsün sanırım, hatta sanmıyorum eminim artık.

çok komiksin yalova lı olabilmem için seni tanımamı lazım.Hııı anladım sen kendini brad pitt sanıyon galiba ..Aslında sen anlamıyorsun bak hala aynı tas aynı hamam.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Ben şahsen Yalova'da motosiklet kültürü olmadığına inanmıyorum. Burda kriter nedir öncelikle onu tartışmak gerekli. Bu ülkede iyi şeyleri hakeden değil parayı bastıran alıyor genelde. Bunu Yalovaya maletmek saçma olur. Kültür yok denilen Yalova'da motosiklet kulübü var (SMSK) Her yıl MotoFest düzenleniyor. Motorize Afet Timi var (MAT) Bu ülkede motosikletlerin şehir içine girmesininin yasak olduğu iller de var.
Sağlıcakla.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
ben satmam alırım işim bu varsa elinde kazalı motor yolla bana. al işte bakaynı zihniyet ben ne diyorum adam ne diyor.

e tamam işte sorun ne bırak scooterdan geçsinler 600e patlarlar sana iş çıkar ucuza kapatırsın motoru :p

bu scooterdan yada düşük cc den 600 e geçilmez diyen insanları anlamıyorum..Boş konuşuyorlar gibi geliyo bana :p




Hala mı aynı mevzu? Her ilden birileri kültürsüzlüğün diz boyu olduğunu kabullensinde rahatlatalım arkadaşı. Siteminin tek kaynağının Yalova'da olmadığını, Yalova'ya mahsus olmadığını anlasın. Evet yok mu Adana? 01 Adana'dan başlayalım :p

Adanada motür kültürü yok arkadaş..200 cc den 660 cc ye geçtim bi kişide çıkıp sen napıyorsun arkadaş demedi yahu :p
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
133
yada sen ve senin gibiler kaza haberi okumaktan yada kaza yapanları seyretmekten zevk alanlardır
bu nedemek ya? ailemizden ölenler oldu yakın arkadaşlarımızı kaybettik sevdiklerimizi değer verdiğimiz kişileri motor kazasında kaybettik şimdi hepimiz sen dedin diye kültürsüz ve sadist birer cani mi olcaz ? bence sen başkalarının pilotaj yeteneklerini bilmeden kültürsüz damgası vurcana konuyu anlatım biçimine ve seçtiğin cümlelerin ucunun kime/kimlere dokuncağına dikkatet:)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
aslında forumların kötü olan yanlarından biri de tanımadan karşındakine diş bilemektir..herkezin fikirleri farklı olabilir.hayat bu her sayfasında gerek esprilerle gerek ciddiyetle geçer gider.dostum seni anlıyorum fakat Lucas ı tanısaydın emin ol sende çok severdin.bence gereksiz yere kalp kırmayın..emin ol sandıgın gibi biri değil kafanda başka şeyler tasarlama.
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
178
abicim 13 yıldır motor kullanıpda 600cc de kalmayı başarı olarak goruosan buuyur devam et ama bnce o senın zevkinden kaynaklanıyor...Schooter dan 600cc ye geçmek ilk motorunu aldıında seninde hayalin deilmiydi sanki.Bak;

"Tarihsel, toplumsal gelişme süreci içinde yaratılan bütün maddi ve manevi değerler ile bunları yaratmada, sonraki nesillere iletmede kullanılan, insanın doğal ve toplumsal çevresine egemenliğinin ölçüsünü gösteren araçların bütünü."

Burada bizi suçlamaya hakkkın yok burada once donup kendine bakmalısınki gençlere (kendi deyiminle hani 13 yıldır motor kullanıomussun ya)deneyimli bir motorcu olarak bu adetler bütününü gençlere aşılayamadığın için... Oh ne guzel her şeyde yaşımızdan dolayı gençlere suç atmak oysaki dönüp kendine bakmalısın biz sizi örnek alıoruz başka kimseyi deil biz sizin aynadaki yansımanızız bu davranışlar bakımından... şimdi lütfen artk birbirimizi kırmayalım kultur olayına subjektif deilde objektif olarak bakalım lütfen:rendeer::rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
çok komiksin yalova lı olabilmem için seni tanımamı lazım.Hııı anladım sen kendini brad pitt sanıyon galiba ..Aslında sen anlamıyorsun bak hala aynı tas aynı hamam.

Saçmaladığının farkında değilsin değil mi? Brad Pitt sandığımı düşündürecek ne yazdım şu ana kadar konuya? Yalova ufak yer, elbet karşılaşırız, buradan yazdıklarım ters etki yaratıyor, ya sen anlayamıyorsun Yalova'yı kötülediğini, yada ben anlatamıyorum. Bunu bir şehre maledemezsin, derdim bu. Yüz yüze konuşur ortak noktada buluşuruz.
Siyah Hyosung Gt 250 comet kullanıyorum, balıkçılara takılırız genelde eşimle akşam üstleri, görürsen bir selam verirsin, tanışırız. Brad Pitt'e benzeyip benzemediğime karar veririz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:15 PM ----------

aslında forumların kötü olan yanlarından biri de tanımadan karşındakine diş bilemektir..herkezin fikirleri farklı olabilir.hayat bu her sayfasında gerek esprilerle gerek ciddiyetle geçer gider.dostum seni anlıyorum fakat Lucas ı tanısaydın emin ol sende çok severdin.bence gereksiz yere kalp kırmayın..emin ol sandıgın gibi biri değil kafanda başka şeyler tasarlama.

Mujucks :) Murat'ı ziyarete gelmeyi düşünüyorum bir iki gün içinde bir aksilik çıkmazsa, haber veririm, müsait olursan beraber gideriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst