14 haziranda beykoz a gidiyoruz( istenilen şekilde)

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
167
Ben gece 2.30 civarları gördüm geziyi... Üyeliğim aktif değilmiş, mail de gelmedi bir türlü, yazamadım. Yeni üyelik alıp aktive edene kadar "BerkBoyar" (tanışmadığımız için direk nicki yazdım kusura bakma) çıkmıştı. Telefon falan bulamadım. Kuyucadısı vardı bir tek burada.
Ben kaleye kadar gittim neredeyse. Fantazi yapıp saçmaladığımı düşündüm ve gelmeden geri döndüm.. kısmete bak tutturmuşum bikaç yüzmetre kala caymışım... neyse kısmet değilmiş. bidahaki sefere..
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
100
yauv motobabaanne süperdi ama gitti arjantinlinin motora yaslanı verdı:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst