B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
bekar kalmak isteyenleride yazıcaksan :) benide unutma :p

Hayır canım yaşı henüz gelmeyenleri yazmıyoruz zaten... :bounce:

turgayı sil onun bir ideali var...

Tamam işte oda belki bu vesile ile idaeline kavuşur, silmem... ::miiz:: ::miiz::

1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. kuyucadısı - Çağla
5. MORUK - Eda
6. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
7. AYGÜL - Aygül
8. hell27-cenk
9. hasanpinar0537 - Hasan
10. lijoluna - Turgay
11. ERYİLMAZ - Ercan
12. hanedan12 - İsmail
13. ?
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
turgayı sil onun bir ideali var...

Son noktayı Pinkte mi koyacakmış :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:12 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:11 AM ----------

Hayır canım yaşı henüz gelmeyenleri yazmıyoruz zaten... :bounce:



Tamam işte oda belki bu vesile ile idaeline kavuşur, silmem... ::miiz:: ::miiz::

1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. kuyucadısı - Çağla
5. MORUK - Eda
6. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
7. AYGÜL - Aygül
8. hell27-cenk
9. hasanpinar0537 - Hasan
10. lijoluna - Turgay
11. ERYİLMAZ - Ercan
12. hanedan12 - İsmail
13. ?

Gürkan abiyle beni başa al torpil isteriz. :)
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
:rendeer: :wiinkk::wiinkk: yaşın küçük mü demek istiyosun sen bana:silent: :farao:

Hayır, seni henüz evermeye kıyamam diyorum... :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:17 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:15 AM ----------

Son noktayı Pinkte mi koyacakmış :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:12 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:11 AM ----------



Gürkan abiyle beni başa al torpil isteriz. :)

Yaaa iki gündür duruyor burda isim yazdırın diye bağırıyorum çıt çıkarmadınız şimdi başa al diyosun,
ayrıca ilk üç her şekilde sabit asla değişmez istersen 4. sıraya geçebilirsin..???? :queen:

1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi

4. hanedan12 - İsmail
5. kuyucadısı - Çağla
6. MORUK - Eda
7. AYGÜL - Aygül
8. lijoluna - Turgay
9. hasanpinar0537 - Hasan
10. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
11. hell27-cenk
12. ERYİLMAZ - Ercan
13. ?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
Hayır, seni henüz evermeye kıyamam diyorum... :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:17 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:15 AM ----------



Yaaa iki gündür duruyor burda isim yazdırın diye bağırıyorum çıt çıkarmadınız şimdi başa al diyosun,
ayrıca ilk üç her şekilde sabit asla değişmez istersen 4. sıraya geçebilirsin..???? :queen:

ilk üçe takıyım....
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Hayır, seni henüz evermeye kıyamam diyorum... :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:17 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:15 AM ----------



Yaaa iki gündür duruyor burda isim yazdırın diye bağırıyorum çıt çıkarmadınız şimdi başa al diyosun,
ayrıca ilk üç her şekilde sabit asla değişmez istersen 4. sıraya geçebilirsin..???? :queen:

1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi

4. hanedan12 - İsmail
5. MORUK - Eda
6. kuyucadısı - Çağla
7. AYGÜL - Aygül
8. lijoluna - Turgay
9. hasanpinar0537 - Hasan
10. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
11. hell27-cenk
12. ERYİLMAZ - Ercan
13. ?

Ağlamak istiyorum :salut::salut:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Ağlamak istiyorum :salut::salut:

Gürkan Abi ile bir görüş istersen...??? :mrgreen: :mrgreen:

1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi

4. hanedan12 - İsmail
5. kuyucadısı - Çağla
6. MORUK - Eda
7. AYGÜL - Aygül
8. lijoluna - Turgay
9. hasanpinar0537 - Hasan
10. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
11. hell27-cenk
12. ERYİLMAZ - Ercan
13. serserii - Esra
14. ?
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2009
Mesajlar
399
banucum ayakkabının altına yazıcaksan :D beni bole çabucak sılınen yer neresıyse oraya yazsana:cherry:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
banucum ayakkabının altına yazıcaksan :D beni bole çabucak sılınen yer neresıyse oraya yazsana:cherry:

Öyle yaparım canım... :bounce: :cherry:

1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi

4. hanedan12 - İsmail
5. kuyucadısı - Çağla
6. MORUK - Eda
7. AYGÜL - Aygül
8. lijoluna - Turgay
9. hasanpinar0537 - Hasan
10. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
11. hell27-cenk
12. ERYİLMAZ - Ercan
13. serserii - Esra
14. taytıs - Şerif
15. < iLk@yy > - İlkay
16. AYBERK - Ayberk
17. ERDEM860 - Erdem
18. ?
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2009
Mesajlar
399
Öyle yaparım canım... :bounce: :cherry:

1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi

4. hanedan12 - İsmail
5. kuyucadısı - Çağla
6. MORUK - Eda
7. AYGÜL - Aygül
8. lijoluna - Turgay
9. hasanpinar0537 - Hasan
10. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
11. hell27-cenk
12. ERYİLMAZ - Ercan
13. serserii - Esra
14. taytıs - Şerif
15. ?

allah razı olsun canım:rendeer::rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Banu abla ben Kağıthane tarafındayım zaten o saatlerde (saat 20:00 mesai başlangıcım) oradan geçip Kasımpaşadan Sultanahmete gidiyorum..7 de gelsem siz orada olmayacaksınız...20 den sonra zaten acentadan ayrılamıyorum kaçamıyorum...ama sizi bu mutlu gününüzde yalnız bırakmakda istemiyorum ...ölmez yaşarsak dügüne kaçarı koçoru yok ama...ordayız inşallah...şimdiden mutluluklar...
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi

4. hanedan12 - İsmail
5. kuyucadısı - Çağla
6. MORUK - Eda
7. AYGÜL - Aygül
8. lijoluna - Turgay
9. GKN - Gökhan
10. ninjet - Derya
11. hasanpinar0537 - Hasan
12. ERYİLMAZ - Ercan
13. serserii - Esra
14. taytıs - Şerif
15. < iLk@yy > - İlkay
16. AYBERK - Ayberk
17. ERDEM860 - Erdem
18. erdemd - Erdem
19. kadir_3483 - Kadir
20. safak112 - Şafak
21. RoMe0 - Eray
22. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
23. hell27 - Cenk
24. ?
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi

4. hanedan12 - İsmail
5. kuyucadısı - Çağla
6. MORUK - Eda
7. AYGÜL - Aygül
8. lijoluna - Turgay
9. GKN - Gökhan
10. ninjet - Derya
11. hasanpinar0537 - Hasan
12. ERYİLMAZ - Ercan
13. serserii - Esra
14. taytıs - Şerif
15. < iLk@yy > - İlkay
16. AYBERK - Ayberk
17. ERDEM860 - Erdem
18. erdemd - Erdem
19. kadir_3483 - Kadir
20. safak112 - Şafak
21. RoMe0 - Eray
22. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
23. hell27 - Cenk
24. ?

offf tayfaya bak....
kurbanlıkmı bunlar...
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Banu abla ben Kağıthane tarafındayım zaten o saatlerde (saat 20:00 mesai başlangıcım) oradan geçip Kasımpaşadan Sultanahmete gidiyorum..7 de gelsem siz orada olmayacaksınız...20 den sonra zaten acentadan ayrılamıyorum kaçamıyorum...ama sizi bu mutlu gününüzde yalnız bırakmakda istemiyorum ...ölmez yaşarsak dügüne kaçarı koçoru yok ama...ordayız inşallah...şimdiden mutluluklar...

Sağlık olsun, ne yapalım... Teşekkür Ederiz... :rendeer:

hızımı alamayabilirim sen en iyisi daha gerilere yerleş...

Sakin ol Cem, ben sana vericem zilleri sen kime istersen ona takarsın artık... :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:49 AM ----------

offf tayfaya bak....
kurbanlıkmı bunlar...

Unuttuğum kimse kaldı mı acaba..:silent:
Neyse kaldıysada daha 9 gün var tamamlarız yavaş yavaş... :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst