Gümüşdere Durmaz Akar/Mete Han Dürbünle Bakar

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Metehan;
sen hanimla baristik tekrar biraraya geliyoruz seklinde bir topic açmistin.
Sanirim su fotografi yenge gorunce,
Ayrildik
baslikli yeni bir topic açacaksin.:)

SANY1039.jpg


Yani herhangi bir kadin, yaninda su kilikta gezen biriyle hayatini nasil devam ettirebilir.
Hatta herhangi bir erkek bile baya dusunur.:p
Oguz kibar adammis.:cherry:

Bu nasil bir giyim stilidir hakikaten?
Motosiklet giyim tarzini geçtim,plaj giyim tarzi da degil.
Altta sort, ustte pardesu,dizlikler.
?????

Motosikletler dikkat çekmiyor diye agliyorlar bir de.
Metehan'i moda tasarimciniz yapin, dikkatin kralini çekin.

SANY1026.jpg


Dur ben bir yuzumu yikayayim geliyom.
Yas geldi gulmekten.:p

Abi valla ben Mete'nin bu hallerine alıştım herhalde,artık bana garip gelmiyo:).Hatta bigün nizami giyinip gelirse çok şaşırıcam:cherry:.

iki fotografı karşılaştırdımda mete abi sen sanki plaja bakıyosun ya :) motorcu baktıgı yere gider aman diyim mete abi
SANY1044.jpg

SANY1050.jpg

Dimi Samet'çim:cherry:? Ben komple dürbüne anlam veremiyorum vede kendisine söyledimde.Fakat zevk meselesi tabi:mrgreen:. Dürbünde topçu taburu komutanının hedef tespiti için kullandıkları gibi,gemilerin röntgenini çekiyor valla:p.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Metehan kardeşim vallahi ofiste orta yaş bunalımına girmiş kös kös otururken gözümden yaş geldi gülmekten :)

O nasıl bir stildir, nasıl bir pardesüdür, nasıl şort - terliktir, nasıl dürbündür :)))

Anladığım kadarı ile sen pazar sabahı kalktın evin içinde gezinirken Oğuz kardeş geldi hadi çıkalım dedi ve sende sadece kapının arkasındaki pardesüyü alıp çıktın üzerine :)

Allah yolunu açık etsin, kaza bela vermesin ne matrak adamsın yaa :))
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Mete sen bir fenomensin. Böyle bir motorcu arkadaşım olduğu içinde kendimi şanslı hissediyorum:):cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
devamı geliyor fotoların birazdan...


SANY1029.jpg


Bu foto çok şaaneymiş yaavvv:mrgreen:

Helal Metehandro ve Darkdimond ikilisi, helal size :cat: Ben gezemiyom siz gezin. Bu arada hepten unutulduk sizler tarafından, bu pazar benim kızın nişanı var beklerim amcaları:pr:

Elinize sağlık:)
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
278
Kıyafet seçimi görüntü kirliliği yaşatsa da manzaranın güzelliği durumu kurtarıyo valla.Cidden bu kadar uyumsuz giyinmek ayrı bi yetenek işi:cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Gerçekten Mete de gizli bir yetenek var . Yuvacık gezisine gittiğimizde ki buluşma yeri kreasyonu:)
DSCN3870.jpg
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Metehan kardeşim vallahi ofiste orta yaş bunalımına girmiş kös kös otururken gözümden yaş geldi gülmekten :)

O nasıl bir stildir, nasıl bir pardesüdür, nasıl şort - terliktir, nasıl dürbündür :)))

Anladığım kadarı ile sen pazar sabahı kalktın evin içinde gezinirken Oğuz kardeş geldi hadi çıkalım dedi ve sende sadece kapının arkasındaki pardesüyü alıp çıktın üzerine :)

Allah yolunu açık etsin, kaza bela vermesin ne matrak adamsın yaa :))

Abicim herzaman tersi oluyor:cherry:,asıl hazırlıklı olan ve gezmeye gidelim diyen Mete'dir.Ona rağmen stil budur:p.

devamı geliyor fotoların birazdan...


SANY1029.jpg


Bu foto çok şaaneymiş yaavvv:mrgreen:

Helal Metehandro ve Darkdimond ikilisi, helal size :cat: Ben gezemiyom siz gezin. Bu arada hepten unutulduk sizler tarafından, bu pazar benim kızın nişanı var beklerim amcaları:pr:

Elinize sağlık:)

Abicim unutmak ne demek,her zaman bahsin geçiyor aramızda fakat yeğenimiz ve işlerin nedeniyle çıkamıyosunki.Bide motorun başına bi haller gelmiş sanırım.Mete'den aldım haberini.
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Yine mükemmel bir gezi keyifli anlatım çok güzel gezilecek yerler.:cat:

İnsanı keyfi yokken canı sıkkınken bile gülümsetebilmeyi başarabiliyorsun Metehan.

Daha nice gezileri kazasız belasız tamamlamanız dileğiyle müthiş ikiliye selamlar.:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
34 cevap var maşallah...şimdi yazıyorum cevap beyler...sabah elektrik gitti kusura bakmayın...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 PM ----------

Son Düzenleyen Eyong; Bugün at 12:41 PM

[Buradaki resimler forum kurallarına uymadığı için silinmiştir]


İlk mesajım Eyong nikli Kapıcı moderatörümüze...:bounce:

ya usta neden sildiniz...1 dene Bira kimi rahatsız etti...birinin bi yerimi şişti...veya birinin abdesti mi kaçtı...protesto ediyorum seni...sanki sabah akşam içen .ıçan ayyaş biriyiz he...:farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:52 PM ----------

Gezi güzel iki motor ideal fakat köfteler Tekirdağ köftesinin yanından geçmiyorr

yok la fena değildi ...birayla güzel gitti...Ula Tekirdağda da yedirdiler bize TAT 2 midir nedir...orayıda gördük sende ilahi...:wiinkk:

güzel olmuş kilyos plajı demi orası...herbiden gececiyken hergün oradaydım harika yat şezlonga güneşlen dinlen ooohhhhhhhh.....

he kardeş kilyos kısırkaya gümüşdere karışık salat oldu işte bizim gezi...gececi derken hayrola ne gecesi ...

abi ne çok geziyosun yahu bi hafta da evinde otur:p, ondan sonra motor yağ yakıyo bence az bile yapıyo....:cat: seni cbf den başkası taşımaz, kanma ybr'ye

ya inan 60/70 kmlik gezi oldu...benim dibim Sarıyer...:cat:

Yine döktürmüşsün kardeş.


sizin gezi kadar olamaz abey...:cat:

plajda bi,r güzel KUM var...abooo...


Güzel olan sadece kum mu:queen:

kanka dürbün sağolsun tim kum tanelerini tek tek net bir şekilde gösteriyor...yani oyur say hepsini...:queen:

Tekerinize çivi sokasım geldi :p metehan abim nasıl gittin nereden gittin o güzel yerlere tasvir edersen müteşekkir kalırız.

abi nası edem Maslaktan tabelaları takip edicen...bide gps muamelesi yapmayın yav....:pherşeyi benden beklemeyin...

Komşi tekerinize sağlık ikinizinde nasip olmayacak sanırım seninle geziye katılmak.:silent:

valla kardeş sen fazerlendin artık tanımazsın biz gariban aç apaçi motorcuları...:p

yine döktürmüşsün metehan abi.
güzel bir gezi yapmışsınız yine.:cat:

abi sizde akmışsınız alemlere Kefkene doğru...uzun yol be Başkan...nasıl geçti açsanıza bir topac...:cat:

Metehan;
sen hanimla baristik tekrar biraraya geliyoruz seklinde bir topic açmistin.
Sanirim su fotografi yenge gorunce,
Ayrildik
baslikli yeni bir topic açacaksin.:)

Yani herhangi bir kadin, yaninda su kilikta gezen biriyle hayatini nasil devam ettirebilir.
Hatta herhangi bir erkek bile baya dusunur.:p
Oguz kibar adammis.:cherry:

Bu nasil bir giyim stilidir hakikaten?
Motosiklet giyim tarzini geçtim,plaj giyim tarzi da degil.
Altta sort, ustte pardesu,dizlikler.
?????

Motosikletler dikkat çekmiyor diye agliyorlar bir de.
Metehan'i moda tasarimciniz yapin, dikkatin kralini çekin.



Dur ben bir yuzumu yikayayim geliyom.
Yas geldi gulmekten.:p

Gardaşım bu memleket ilerlemiyorsa bu zihniyetden yerinde sayıyor...:p

Ne sanata saygınız var...ne fotoğraf sanatına...ne modaya...:queen:

bu stillerden daha abzürtünü yapanlar şimdi Fransada el üstünde tutuluyor...milyon dolarlar kazanıyorlar...biz buralarda forum köşelerinde halen sürtüyoruz...alan almış satan satmış abi göynümüz güzel boşver bakma ÇUL'a...:rendeer:

Paylaşım için teşekkürler Metehan.Ofisin dört duvarı arasında ruhum ferahladı biraz resimlere bakınca.:cat:

vay abicim bir yudum tebessüm amac zati...:cat:

yine yeni bir metehan klasiği abi koptum yaa hem resimlere hem yorumlarına abi eline yüreğine sağlık:rendeer:

sağol dostum...maksat muhabbet...:cat:

gezi güzel fotolar güzel hava deniz kum güneş var ve siz oraya kadar gittiniz yüzmeden geldiniz sanırım resimlerden anlaşılıyor var bi eksiklik bence :rendeer:

inan ben bi ayağımı sokmayı düşündüm ama hepsi paralı plajların usta...dedik ne gerek var...ayaklar kum olcak uğraşmayalım hesabı...:cat:


sevgili coq düşüncelerimi aynen yazmişsın ama daha kıbar olabılırdın eniştemize karşi :queen::queen::queen::queen:

vay bacanak sende hemi...:salut:

abi o ne kılık?..umpahah :mrgreen:

Yine standart pislik bakış pozunu da unutmamışsın :)

Ellerine motoruna sağlık çok güzel fotolar. Bu depo koruma hondada mı satılıyor?

ya inan normal duruşum sert bir mizac taşıyor...özel bir duurm yok kardeş...:wiinkk:

iki fotografı karşılaştırdımda mete abi sen sanki plaja bakıyosun ya :) motorcu baktıgı yere gider aman diyim mete abi
]


yok abi kalbin fesat senin bence...:cherry:


Abi valla ben Mete'nin bu hallerine alıştım herhalde,artık bana garip gelmiyo:).Hatta bigün nizami giyinip gelirse çok şaşırıcam:cherry:.



Dimi Samet'çim:cherry:? Ben komple dürbüne anlam veremiyorum vede kendisine söyledimde.Fakat zevk meselesi tabi:mrgreen:. Dürbünde topçu taburu komutanının hedef tespiti için kullandıkları gibi,gemilerin röntgenini çekiyor valla:p.

valla Oğuz Abi bu sıcaklarda yanan sensin o deri montunla...aynısı bendede var ama 1 kez giymek nasip oldu...oda ölüyom sandım havasızlıktan daraldım...


+ dediği gibi ben gemileri seyretmeyi konteynerlerini saymayı çok severim...tamam manyağım biraz...ama hankımız manyak değiliz ki...:p



adam ekol ya:queen:

sağol kanka...:wiinkk:

Birol'cum,bu mandrake Mete topcase'inde taşıyomuş,nedense:cherry:? Çıkardı dürbünü açıklara bakmaya başladı,zannedersin az sonra seyrüsefere çıkıcak:mrgreen:!


bi zevkimiz var abi onada kulp taktınız...heves yav hobi deniyor buna...:p

birazda MERAK diyelim...:queen:

Güzel gezi olmuş,keyifli sürüşler dilerim..


]

sağol dostum...:cat:

Metehan kardeşim vallahi ofiste orta yaş bunalımına girmiş kös kös otururken gözümden yaş geldi gülmekten :)

O nasıl bir stildir, nasıl bir pardesüdür, nasıl şort - terliktir, nasıl dürbündür :)))

Anladığım kadarı ile sen pazar sabahı kalktın evin içinde gezinirken Oğuz kardeş geldi hadi çıkalım dedi ve sende sadece kapının arkasındaki pardesüyü alıp çıktın üzerine :)

Allah yolunu açık etsin, kaza bela vermesin ne matrak adamsın yaa :))


aynen öyle oldu dostum...valla direkt ev halimle çıktım...usta motor üstünde kafaya kask takarım sadece birde dizlik...eldivende var...daha ne olsun...:cat:

Mete sen bir fenomensin. Böyle bir motorcu arkadaşım olduğu içinde kendimi şanslı hissediyorum:):cat:

abicim asıl ben seni tanıdığım için çok mutluyum...ben geyiğim yav...:wiinkk:

Bu foto çok şaaneymiş yaavvv:mrgreen:

Helal Metehandro ve Darkdimond ikilisi, helal size :cat: Ben gezemiyom siz gezin. Bu arada hepten unutulduk sizler tarafından, bu pazar benim kızın nişanı var beklerim amcaları:pr:

Elinize sağlık:)

abim bugün aradın pek bahtiyar oldum...valla asıl sen özlettin...yani hayatında yerimiz yok artık işin ve ailen dışında...ona üzülüyorum sadece...bi Düzce yapalım yine...ossura ossura uyuyalım oralarda köy kahvaltısı falan...:wiinkk: yeğenimide öperim...

kanka iyi gezmisiniz , peki cbf kac paralik yag yakti gidis-donus ? :p

kanka seni yağlı kazığa oturtucam uygun zamanda...o zaman hesaplarız kazığın üzerinde ne kadar yağ var...:queen:

Kıyafet seçimi görüntü kirliliği yaşatsa da manzaranın güzelliği durumu kurtarıyo valla.Cidden bu kadar uyumsuz giyinmek ayrı bi yetenek işi:cat:

dostum hayatın içinde bana uyumlu birşey göstersene...:p ben rahat adamım dünya benim etrafımda dönsün valla...:wiinkk:

Gerçekten Mete de gizli bir yetenek var . Yuvacık gezisine gittiğimizde ki buluşma yeri kreasyonu:)
QUOTE]
abi valla ne giysek göze batıyor...düşün yani bot giysen uğraşıyosun ayakkabı giysen böyle sırıtıyor bende inana takmıyorum...:cat:



umpahahahahah..hastasıyım :mrgreen:..abi sen parti kur 55 bin oy var :p

yok valla alkışlarlar yürü be mete han derler ama oy vermezler hep böyle olur bu işler...:p

Güzel gezmişsiniz Metehan Abi.

sağol kanka...:cat:

Yine mükemmel bir gezi keyifli anlatım çok güzel gezilecek yerler.:cat:

İnsanı keyfi yokken canı sıkkınken bile gülümsetebilmeyi başarabiliyorsun Metehan.

Daha nice gezileri kazasız belasız tamamlamanız dileğiyle müthiş ikiliye selamlar.:)


ooo sağal abicim...öperim seni geçtim gezide...:cat:


COQ için seçme kresayonlarımın olduğu bir gezi daha...


Göz Estetiği Öyle Bozulmaz Böyle Bozulur...:p




Cumartesi günü gecenin bi vakti internette takılırken, sevgili pandamız Metehandrocan :p msnde bana aklında düşük menzilli bir gezi olduğunu ve bunu da bugün yani Pazar günü gerçekleştirmek istediğini belirtti. Ben de kendisine havaların Salı gününden önce düzelmeyeceğini, eğer gitmeye kalkarsa ıslak fareye döneceğini söyledim. "Eyvallah!" dedi, durulur gibi oldu. Biricik pandam kıyamam sana, bayram sonrası yaparız gezimizi dedim gönlünü almaya çalıştım. Konu oracıkta kapandı.

Lakin Pazar günü öğlen vakti yine ben msnde iken baktım birisinden mesaj geldi. Kimdir necidir derken, aa bizim Metahoni "Hadi kanka bak diğer elemanlar (AsfaltKwboy Serdar ve İlker) geliyor. Atlasan motora 20 dakikada burdasın." diyerek pat pat pat gazı verdi 2 dakikada. Birde baktım 2.köprüdeyim, 4 Levent'e doğru yol alıyorum. 3 kafadar hemen toplaşmış bizimkiler. O anda ufak bi şok yaşadım. Ayakta sendeledim. Gel gitler oldu beynimde. Metehandrocan daha önce hepimize bahsettiği İtalyan tarzı yeni moto kostümünü sergilemez mi?!? :) Bu yıl kış sezonunda eminim bu eşofmandan bozma moto kıyafeti İstanbul'da çok moda olacak :)







Sevgili Pandamız olanca doğallığıyla İstanbul caddelerinde boy gösteriyor. :queen:



Klavuzu karga olanın burnu pislikten kurtulmadığı gibi biz de pandacığı kendimize klavuz tayin ediyoruz. Başımıza ne mi geliyor dersiniz, Karaburun'a gideceğiz derken sevgili Metehandro bizi Sultançiftliği, G.O.P Arnavutköy yollarına vuruyor. Her yer keşmekeş, bayram alışverişi yüzünden oluşan kalabalıklar, arapsaçı trafik ve tabiki hava muhalafeti nedeniyle her yer çamur. Durup iki kare resim çekmedim. Rezilliği görmeliydiniz! :pr:
Pandacım seni ıslatıp dövmeli! :cherry:

Bahsettiğim kalabalıklardan kurtulduktan sonra bizi çok güzel virajlı bir yol karşıladı. Her iki yanımız ağaçlarla kaplı idi ve asfaltta nispeten güzeldi.





Yolda rüzgar değirmenleri gördük. Durup birkaç tane fotoğraf çektim hemen.







Sevgili panda rüzgar değirmenine ardını dönmüş, yelleniyor. :mrgreen:



Omuz omuza yelleşiyoruz. :)



Herkes pandacığın ne kadar hayvansever olduğunu bili! :p



Yolda gördüğümüz koyuncuklar



Sürüden ayrılanı bizim pandacık kapar! :p



Ben ve Suzi'm :)



Panda yine bana sırnaşırken (Poz verirken bacaklarını nasıl da maharetle kullanıyor) :queen:



Nihayet Karaburun'a varıyoruz.



Bir de ne görelim?!? Karaya vurmuş Rus bandıralı bir gemi. :cyclopsan



Kurtarmak için ekipler canla başla uğraşıyorlardı.



Sahilde, karaya vuran gemiye yakın bir yerde yoldan kumsala uçmuş bir araba. Şaka gibi... Umarım arabanın içinden çıkan kişilerin birşeyi yoktur. Olay soğumuş belli...



Karaya vuran gemi ve kazalı araba birbirleri ile kader birliği etmişler.



Deniz pek bir hırçındı.







Geminin çevresinde çektirdiğimiz bazı hatıra fotoğrafları















O da ne?!? Uzaylılar da haberi almışlar ve olay yeri inceleme ekibi göndermişler! :p






Karaburun dalgakıranda toplu resim merasimi







...ve dönüş yolu. Sevgili pandacım sağolsun durup 1-2 kare resmimizi çekti.







Dönüşte Kemerburgaz tarafından geldik ve yeni yapılmış yolu tercih ettik. Gayet güzeldi. Derken mini gezimiz son buldu ve tokalaşıp dağıldık.
Metahan, Serdar ve İlker hepinize teşekkürler. Eğlenceli bir gün geçirdik. Başka güzergahlara yine birlikte yol almak üzere diyorum...



http://www.motordelisi.com/forum/ge...oz-estetiginizi-bozacak-karaburun-gezisi.html
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
maşallah valla abi en güzelini yapmışsın yine :) o gördüğüm malaguti değilmi bildiğim en hızlı 250cc scooter dir :)
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Metehan abi sendeki bu tarz çeşitliliği nereden geliyor?? valla idolsün ne diyim. :) Ayağınıza sağlık. Senin yazdığın gezi yazısı oldumu daha açmadan yüzüme tebessüm geliyor. :) Devamını bekliyoruz...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
maşallah valla abi en güzelini yapmışsın yine :) o gördüğüm malaguti değilmi bildiğim en hızlı 250cc scooter dir :)

kanka çağırsak gelirmiydin...valla düşünemedim...ani oldu...:rendeer:

Metehan abi sendeki bu tarz çeşitliliği nereden geliyor?? valla idolsün ne diyim. :) Ayağınıza sağlık. Senin yazdığın gezi yazısı oldumu daha açmadan yüzüme tebessüm geliyor. :) Devamını bekliyoruz...

eyvallah kanka...her zaman bekleriz topaclara...sevgiler...maksata makara kakara olsun işte...ne kimseye örnek olmak ne ağır abi mesajları vermek ne de herşeyi bilen adam niyetinde olmadım 4 yıldır...:wiinkk:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tebrik ederim güzel bir gezi olmuş :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst