Tork

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler fox'ta manyak film var,Herkese tavsiye....Hemen ızleyın :D:queen:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
3 defa izlemişimdir :)

Bildiğimiz amerikan filmi para kızlar 0 model motorlar :)
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
çok fantasrik bi film fazla abartı yani ama yinede izliyorum şuan bakıcak başka bişey yok çünkü:wiinkk:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
o filmi en azından 10 kere izlemişimdir ve zamanım oldukçada izliyorum
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hiç izlemedim, çok şey mi kaçırdım ki acaba?
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Hiç izlemedim, çok şey mi kaçırdım ki acaba?

üff hemide ne kaçırdın bi bilsen :p

adamlar rece makinayla giden trenin üzerine atlıyo 15 cm arka teker kayıyo kaymıyo makina trenin üzerinde duruyo vs.vs anladın sen :queen::queen:
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
120
Eski bir film,mtt y2k nın olduğu sahne abartı olsada güzeldir.Birde Biker Boys diye bir film vardı.O biraz daha güzeldi :cat:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
üff hemide ne kaçırdın bi bilsen :p

adamlar rece makinayla giden trenin üzerine atlıyo 15 cm arka teker kayıyo kaymıyo makina trenin üzerinde duruyo vs.vs anladın sen :queen::queen:

Dünyayı Kurtaran Adam'ı izlerim daha iyi o zaman :p
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
saatte 350km ile kasksız, gözünden hiç yaş gelmeden saatlerce gidebiliyorlar.sen düşünün artık gerisini lucas.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
filmin ismi TORQUE
geçenlerde tek link olarak indirdim.arkadaşlarla 3 - 4 kez izledik.abartı olsada güzel sahneler var.ama unutmayın bu bir film, hangi filmde abartı yok
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
195
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Chopper'da Nos Vardı Ama :)
 
Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
185
HopeStyle ozmn bana şu chopper a takılan NOSS dan kullanmamız gerek acil olarak :bounce:
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
matrix benzerı abartılı sahneler...okadar kavga edıyorlar motorlar hiç sarsılmıyo:silent:eek:lsunn..herşeye ragmen motor görmek ses duymak çok guzell:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
195
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BHTYR Senin Makina Nos'suzda Gider Be O Kadar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst