[Tekirdağ - MT]

Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Teşekkürler İlhan abi.:rendeer:Stresten uzak kalmam lazım bir kaç gün.

44489Al.jpg


Mont araştırıyordum Bu korumalı kroos giysisine rastladım acaba sizce şimdilik ben crusier kullanıyorum alsam bu montu ondan kullansam bilen birisi bana güler mi?Yoksa Kendini korumanın tarzı olur mu dersiniz?

Birde bu var biraz daha maliyeti düşük sanırım fiyatıda cüzi

45740Al.jpg
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
ya halil paranı buna verme sakın.. Tekirdağ motoshop sahilde kiraz festivalinde stand açmış armode montu deniz abine 95 liraya aldık git orada bak bence... bir an öncee
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Yakında gidecekmisiniz Tekirdağ'a abi?Olmazsa Tekirdağ minibüslerine atlar giderim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 AM ----------

Tamam her neyse motorla gideyim sibab ayarıda yaptırırım.
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
Şu DAkika İtibari ile NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ Kimya BÖlümü Mezunuyum :)) Holey:) Kendim İStedim Kendim Gİrdim Kendim Başardım.. Hepsini Kendim Yaptım Şimdi Sıra 12 TEmmuzda Gİreceğim DİKEY GEÇİŞ Sınavında ve Ondan sonrada MÜhendislikte :)) Adım Adım İLerliyorum Harika Bİ DUygu bu :)

tebrikler özer kardeşim süpeeerrr allah benim oğlumada göstersin o günleri
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
Sanırım pazar günü biz de katılamayacağız, zaten gördüğüm kadarıyla Çorlu gurubundan da pek katılım yok. Akşam bir değişiklik olursa yazarım gene foruma.

Herkese iyi eğlenceler
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Arkadaslar yarın saat 13.30 dan sonra orhanla ikimiz iğneadaya gitmeyi düşünüyoruz kimler gelmek ister? Ayrıca sanıyoruzda FAruk ve denizde Bizleri Yalnız bırakmaz bu gezide :)
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Özer abi tavsiyen için teşekkürler bu gün saat 11de Tekirdağ'a damladım.90 Liraya 4 mevsim mont aldım.Armode montlar bana olmadı :mrgreen: Cordura marka olanını aldım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özer kısa bir yer ayarlasan oraya gitcez zaten hemen akşam olcek be gülüm yine sen bilende

Sülo sen motoru hiç stop ettin mi?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:16 PM ----------

Arkadaslar yarın saat 13.30 dan sonra orhanla ikimiz iğneadaya gitmeyi düşünüyoruz kimler gelmek ister? Ayrıca sanıyoruzda FAruk ve denizde Bizleri Yalnız bırakmaz bu gezide :)

Bi son dakika işi çıkmazsa,ben ve oğlum gelebiliriz.
Sabahtan motorumun grenajını sökeceğim ufak bir tamirat işim var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu nasıl bir oturuş stilidir biri bunu bana açıklasın ey Tekirdağ MT...:p


Stilin sahibine sormalı:)
Ama bu bir sey değil,
Geçen hafta Mandıra'ya sütlü tavuk yemeye gidenler bundan çok daha enteresan stillerden bahsettiler;
hatta motor kullanan hanımefendinin biri arkadaşlara öpücük bile atmış:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:23 PM ----------



abimiz 7/24 non stop Dünya turu yapmakta...:p

kask mask hak getire...:p

Sülo bizden dokunma ona:)
önümüzdeki hafta sülo'nun motordaki siperlik camını modifiye edeceğiz kısmetse.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Savaş abi hafta sonu seni rahatsız etmemek için aramadım...ara demiştin ya...hafta içi ok...:cat:


sunayım nasılsın...selamlar...
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Mete abi alıcan olsun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:36 PM ----------

Bir kimdeniz Savaş abi :salut:
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
gezi

stilin sahibine sormalı:)
ama bu bir sey değil,
geçen hafta mandıra'ya sütlü tavuk yemeye gidenler bundan çok daha enteresan stillerden bahsettiler;
hatta motor kullanan hanımefendinin biri arkadaşlara öpücük bile atmış:)

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 20:24 pm ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 20:23 pm ----------[/sıze]



sülo bizden dokunma ona:)
önümüzdeki hafta sülo'nun motordaki siperlik camını modifiye edeceğiz kısmetse.


abi motora neler yaptım neler far bile taktım eğer yarın buluşursak 1 30 da sana gösterecem insanlar güzellikleri paylaşmadılarmı hayat booooooooooooş
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Eğer iğneadaya gitmeye niyetiniz varsa yolları çok güzeldir..
Bence kaçırmayın :)
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
74
ıyıdır mete abı bende tekırdağ kıraz festıvalınden geldım denız ve gokhanla bırlıkteydık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst