Yamaha YZF R125 kullanıcısı var mı?

Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
140
Şu anda sahibinden.com'da bir ilan var, 6.250 TL isteniyor. 2008 model ve sadece 3.300 km yapmış. Alırsam pişman olur muyum acaba? Motor dışardan bakıldığında çok deli bir hız makinası gibi görünüyor ama performans olarak bir Yamaha YBR 125'den farkı yok, doğru mudur?
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
140
Yani 130 km/h falan görüyor mu çok fazla zorlamadan?
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
140
O zaman fena değilmiş ya. YBR'deki motorun birebir aynısı değil demekki. Ne yapsak acaba, başka bir eksisi var mı sizce bu motorun? Koltuk biraz rahatsız gibi mi acaba?
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Bence mantıksız ya 20km/h için 3.000 tl fazla verilmesi bence 4.000 tl güzel cbr bulunur..

Hem daha fazla para vermemiş olursun ama illa yamaha dersen o başka tabiki de..

Yanlış mı biliyorum.. :S:S
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268
Bence mantıksız ya 20km/h için 3.000 tl fazla verilmesi bence 4.000 tl güzel cbr bulunur..

Hem daha fazla para vermemiş olursun ama illa yamaha dersen o başka tabiki de..

Yanlış mı biliyorum.. :S:S
aynen katılıyorum.Hatta daha da mantıklısı 2.el gt250r alman olacaktır.:cat:
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
140
Aslında Hyo düşünüyordum ben de ama bu fiyata YZF görünce fikrim değişti. Çok fazla hız meraklısı değilim zaten, Hyo da benim için fazla kaslı ve tasarımı YZF kadar iyi değil bence. Ayrıca yakıt açısından da avantajlı YZF. Tek sorun İstanbul'a gidip motoru ordan bu tarafa getirmek. Daha ehliyeti yeni aldım, hiç tecrübe olmadan bu işe kalkışmak biraz delilik olur herhalde.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Aslında Hyo düşünüyordum ben de ama bu fiyata YZF görünce fikrim değişti. Çok fazla hız meraklısı değilim zaten, Hyo da benim için fazla kaslı ve tasarımı YZF kadar iyi değil bence. Ayrıca yakıt açısından da avantajlı YZF. Tek sorun İstanbul'a gidip motoru ordan bu tarafa getirmek. Daha ehliyeti yeni aldım, hiç tecrübe olmadan bu işe kalkışmak biraz delilik olur herhalde.

yoo delilik değil.alıcan getirecen.
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
140
Acayip kararsız kaldım yav. 7000 TL'ye 2006 model Aprilia RS 125'ler var. YZF'ler 100 km'de 3 lt. yakıyormuş. 2 zamanlılar bunun iki katı yakıyor. En iyisi ben YZF ile bir başlangıç yapayım :)
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268
Acayip kararsız kaldım yav. 7000 TL'ye 2006 model Aprilia RS 125'ler var. YZF'ler 100 km'de 3 lt. yakıyormuş. 2 zamanlılar bunun iki katı yakıyor. En iyisi ben YZF ile bir başlangıç yapayım :)
http://www.motosiklet.net/forum/mot...125-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html burdan yardım isteyebilirsin.Bu arada ben hyo al diyorum ama yamaha'nın kalitesinin de hyo'dan iyi olduğu kesindir.Ha yzf125'in top speed video'ları youtube'da mevcut ve Max 134 km/h.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
aldıktan sonra satabilecek misin?bizim insanımız 125 liğe o kadar para verilir mi deyip çıkar işin içinden!
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
140
İlan sahibi ile görüştüm, 140-145 km/s zorlamadan yapıyor diyor. Belki rodajı iyi yapılmış bir makinadır. 6.000 TL'ye alırsam aynı fiyata satabilirim diye düşünüyorum. Bu arada CBR 125'e modifiye yapıp YZF'den güzel olsun mantığını anlamadım. Nasıl olacak o iş? Bana bir tane modifiyeli CBR gösterebilir misiniz YZF'den güzel görünen?
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
2007_Honda_CBR125R_Black_r.jpg


Bak bu yeni cbr 125 Tr gelmedi daha ama bir granjcı ile görüş piyasadaki cbr 125 aynı tipi verir 500-1000 lira civarına.:bounce:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Görünüşü çok güzel bir motosiklet sırf onun için 3 milyar verirdim ben ayrıca diğer parçaları da daha kaliteli olması lazım cbr 125 e göre,ağırlığı da full dolu 140 kg yazıyor.Sanırım şuan hayalimdeki motosiklet bu :)
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
yeni başlayacaksın bak dikkat et. bi yana yattımı(ki yüzde99) masrafını karşılayabilecek misin? servis bulabilecekmisin?, sadece az benzin yakıyo diyip geçiştirme bunlarıda düşün
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
447
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslında Hyo düşünüyordum ben de ama bu fiyata YZF görünce fikrim değişti. Çok fazla hız meraklısı değilim zaten, Hyo da benim için fazla kaslı ve tasarımı YZF kadar iyi değil bence. Ayrıca yakıt açısından da avantajlı YZF. Tek sorun İstanbul'a gidip motoru ordan bu tarafa getirmek. Daha ehliyeti yeni aldım, hiç tecrübe olmadan bu işe kalkışmak biraz delilik olur herhalde.



hic deneme derim isdanbul trafıgınden cıkabılmek ıcın cambaz olman lazım abartmıyorum ben 2 yıldır ankarada motor kullanıyorum isdanbulu bı gordum feleğim şaşdı cok bktan bi trafıgı var kımın nerden fırladıgı bellı olmuyo herkes tampon tampona eger alırsan o motoru at otobuse öle getir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst