Benim bildigim kadariyla, bu yil R6 da herhangi bir degisiklik yapilmadi.
Motor anlaminda da bir degisiklik yok.
Bu nedenle dogal olarak daha dusuk fiyata satilan 2008 modelini almak daha mantikli.
Aslinda motor kisminda radikal degisiklikler yapilmis modelleri de bir yil sonra almak lazim.
Turkiye gibi dusuk gelire sahip ama bu zevk için katir yuku para harcamak zorunda olan ulkelerde,temkinli davranmak iyidir.
Ne demek istiyor bu Allah'in horozu diyenler için açiklamaya çalisayim.
Tabii bir ornekle açiklayalim.
R1 bu yil motorda buyuk bir degisiklik yapti.
Problem çikarip çikarmayacagi su an için belli degil.
Gidip 2009 model bir R1 alirsaniz, ve problem çikarirsa, aglamaya baslarsiniz.
Ama onumuzdeki yil alirsaniz, bu problemlerden haberiniz olur.
Buna en iyi ornek CBR 1000 RR
onceki yil ayni radikal degisikligi Honda yapti.
Geçen yil boyunca, kullanicilardan yag yakma problemi hikayeleri dinleyip durduk.
Ogrendik ki bu model yag yakiyor.
Bu yil çikan modellerde bu sorun goderildi.
Ama yeni çikti diye kosup alanlar, bir suru dertle ugrasti.
Yani sozun ozu;
geliriniz boyle seyleri dert etmeyecek seviyedeyse, yeni model almaniz bir dert degildir.
Fakat parayi ucu ucuna denklestirip bir motosiklet sahibi olduysaniz,oldukça can sikici olabilir.
Anlamadiysaniz, bastan anlatayim...