- Katılım
- 12 Mar 2009
- Mesajlar
- 1,194
- Konu Yazar
- #1
Gerçekten motosikletlerin fark edilmesi gerek şu günlerde bizler için çok çok önemli olan bu konu hakkında malesef halkımız bilinçli değil peki günümüzde motosikletler fark ediliyormu? gelin günümüze şöyle bir göz gezdirelim...fakat günümüzde fark edilmek mümkün değil gibi gözüküyor.
bugün trafikte yaşadığım bir olayı anlatıyım sizlere.
sıkışık trafikte ileriyordum hava sıcak zaten motordan dolayı yanıyorum aşağıdan aşağıdan,önüm tıkandı ve durdum sol tarafıma baktığımda siyah bir audi nin içinde bir bayan sürücü ve benim olduğum taraftaki aynası kapalı,trafikte o şekilde ilerliyor ve bizim geldiğimizi mümkünatı yok göremez, ki ayna zaten kullanmadığı ap açık ortada açık olsada göremiyor bizi yani fark edilmiyoruz. Aynasını açtım ve bu neden kapalı diye sorduğumda bana küfür etti. Bu esnada yan arabada bunu duyan diğer sürücü senin altına o arabayı verenin diye camdan çıktı...
ve bana destek oldu. bende ellerimi yukarıya kaldırdım ve (allahım sen bana sabır ver dercesine) ve uzaklaştım.
şimdi bu olay 1 değil 2 değil çoğu sürücünün aynası kapalı,çoğu sürücü aynayı kullanmıyor bile,çoğu sürücü aynada bizi görse bile hiçe sayıyor,istisna olarak bize yol verenlere teşekkür ederiz bizi taşıt gibi görenlere de teşekkür ediyorum ve buradan diğer sürücülere sesleniyorum lütfen aynayı kullanmıyacakasanız sökün o aynayı yada arabayı kullanmayı bırakınız, Ya biz sizi sökük aynalardan fark edelim uzaklaşalım yada fark bizleri etmiycekseniz bırakın aracınızı bidaha kullanmayınız bizde ölmeyelim.:cat:
bugün trafikte yaşadığım bir olayı anlatıyım sizlere.
sıkışık trafikte ileriyordum hava sıcak zaten motordan dolayı yanıyorum aşağıdan aşağıdan,önüm tıkandı ve durdum sol tarafıma baktığımda siyah bir audi nin içinde bir bayan sürücü ve benim olduğum taraftaki aynası kapalı,trafikte o şekilde ilerliyor ve bizim geldiğimizi mümkünatı yok göremez, ki ayna zaten kullanmadığı ap açık ortada açık olsada göremiyor bizi yani fark edilmiyoruz. Aynasını açtım ve bu neden kapalı diye sorduğumda bana küfür etti. Bu esnada yan arabada bunu duyan diğer sürücü senin altına o arabayı verenin diye camdan çıktı...
şimdi bu olay 1 değil 2 değil çoğu sürücünün aynası kapalı,çoğu sürücü aynayı kullanmıyor bile,çoğu sürücü aynada bizi görse bile hiçe sayıyor,istisna olarak bize yol verenlere teşekkür ederiz bizi taşıt gibi görenlere de teşekkür ediyorum ve buradan diğer sürücülere sesleniyorum lütfen aynayı kullanmıyacakasanız sökün o aynayı yada arabayı kullanmayı bırakınız, Ya biz sizi sökük aynalardan fark edelim uzaklaşalım yada fark bizleri etmiycekseniz bırakın aracınızı bidaha kullanmayınız bizde ölmeyelim.:cat:
Son düzenleme: