[Kayseri - MT]

Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
eee söyle bakalım bi başlangıç fiyatı?:cat:



hafta içi hep erciyes üninin yemekhanesnin ordaki tıp fakultesinini ordaki otopartka motoru bulabilirisn. ben hep görüyom içim gidiyo..:salut:[/QUOTE


tuni sende bu lafın üstüne artk konusmazsın bi zahmet:queen::queen::queen::cherry::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:25 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:22 AM ----------

araştırmacı çılgın gazeteci yusuf :mrgreen: ama haklı değilmiyim :)

hem ferotr ben değilim kuru iftira bunlar beni karalama çalışmaları :)

yooo haksızsın.artık size bi dur demenin vakti geldide geçiyo bilem:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:26 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:25 AM ----------

neyse yav.hadi dersim var tutmayın beni :)tatlı rüyalar kayseri mt
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hehehh tunii ne yazmışsın öyle :) yıkıldım dur karnıma ağrılar girdi :p
ama bende iyi karalamışım be yusuf...sen biraz daha karıştır neler çıkacak bakalım :p
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
önceden motorun ne kadar dandik olduğunu bilmediğimden yazmışım onuç doğur eskiden motorun yeniyken dış görünüşü iyidi :) ama şimdi dışı da haşat içi de :)
sana başarılar sınavında. benim de haftaya 2 tane var.
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
ha ha ha güleyim bari...bi kere motorun senin gördüğün haliyle arasında bi fren kolu farkı var yavru.geçeceksin o ayakları :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:53 PM ----------

önceden motorun ne kadar dandik olduğunu bilmediğimden yazmışım onuç doğur eskiden motorun yeniyken dış görünüşü iyidi :) ama şimdi dışı da haşat içi de :)
sana başarılar sınavında. benim de haftaya 2 tane var.

sağol sana da dua et
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar nasıl gidiyor,kuşadasından selamlar kayseriye.... :rendeer:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugünkü gezim arkadaşlar sizlerle paylaşayım istedim :wiinkk:












biraz balık tutalım dedik balık yerine ayakkabı poşet,çorap,vs,çıktı.:cherry:

son şansımı deniyorum :wiinkk:



Hey gidi gidi günler heyy :) toz toprak yolda bilene pırıl pırıl görüyorsunuz değilmi!!enduro vazifesini nasılda görüyor.. DİKKAT BU BİR NOSTALJİDİR :wiinkk:

Çok değil bir sene önce bu haldeydi makine!!şimdiki haline hiç bakmayın yeni sahibini hiç sevmiyo :mrgreen: :p

biraz değişikler yaptım bakalım beğenecekmisiniz??


[/URL
http://imageshack.us
 
Son düzenleme:

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
Hey gidi gidi günler heyy :) toz toprak yolda bilene pırıl pırıl görüyorsunuz değilmi!!enduro vazifesini nasılda görüyor.. DİKKAT BU BİR NOSTALJİDİR :wiinkk:

Çok değil bir sene önce bu haldeydi makine!!şimdiki haline hiç bakmayın yeni sahibini hiç sevmiyo :mrgreen: :p

Cillop gibiymiş...
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Buda benim eski emektar resimler 4 ay öncesine ait 2005'model bir ybr :rendeer:





 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
tuncay yaa motoru bitirmişin resmen

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:31 AM ----------



aleyküm selam cey cey


bide milletin motoruna laf eder ha.bi ferhat abinin elindeki haline bi de şimdiki haline bak makinenin yazık valla.:farao:
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Osmanlı evinde oturduğunuz sıralar 18:00 sularında ambulans sesi geliyordu siren çok çaldı durdu.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tuniii'küstünmü yoksam yazmaz oldun beaa!!! ama şimdi sen pasta cila çekmekle meşgulsündür :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:21 PM ----------

Osmanlı evinde oturduğunuz sıralar 18:00 sularında ambulans sesi geliyordu siren çok çaldı durdu.

Benim haberim yok yani ses duymadım..

Tuni istersen akşama bizim eve doğru gel makinanın bir bakımını yapalım 18:00'gibi :cat: yağlama yıkama cila,pasta :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
ferhat abi

bende mondial 151rs var onu alıyo üste 2400 istiyo onuda 12 taksit yapıyo plaka hariç nasıl sence:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:46 PM ----------

murat boyar motorun güzelmiş hayırlı sürüşler
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Murat paylaşım için sağol iyi bir paylaşım :)

barış eskileri hatırladım birden resimleri atayım dediydimdi :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
lan bi gidin be :) sınavların olmsaydı gsterecektim size. hele şu sınavlarım bitsin pırıl pırıl yapacam motoru görürsünuz siz....::zencii::
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
bizim de sınavımız var olm hemde ezberlenecek 600 sayfa.bizimkisi niye oyle değil.ama pardon içinin gittiği makine bu değildi senin.için gitmezse temizlemekte içinden gelmiyo tabi.zuahahaaa:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:15 PM ----------

Hey gidi gidi günler heyy :) toz toprak yolda bilene pırıl pırıl görüyorsunuz değilmi!!enduro vazifesini nasılda görüyor.. DİKKAT BU BİR NOSTALJİDİR :wiinkk:

Çok değil bir sene önce bu haldeydi makine!!şimdiki haline hiç bakmayın yeni sahibini hiç sevmiyo :mrgreen: :p

bu arada abi sen baya kiloluymusun yada bana oyle geliyo:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:16 PM ----------

Hey gidi gidi günler heyy :) toz toprak yolda bilene pırıl pırıl görüyorsunuz değilmi!!enduro vazifesini nasılda görüyor.. DİKKAT BU BİR NOSTALJİDİR :wiinkk:

Çok değil bir sene önce bu haldeydi makine!!şimdiki haline hiç bakmayın yeni sahibini hiç sevmiyo :mrgreen: :p



harbiden haa:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:19 PM ----------

layn resimleri alıntı yapamıyom
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet yusuf yaklaşık 5'kg verdim ...

Temizlik hastası tuni,hadi bakalım görecez nasıl temziliycen mötörü :mrgreen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst