Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
arkadaşlar kawa ninja 250 olmuş 160 anca görüyor çift silindir alet siz nasıl gördürüyorsunuz 170 150 gören var ett var youtubede var isterseniz atarrım
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
170 Yapması gerrcekten cok zor.. Ama motorla oynanmıs felan olabilir belki yapar ? Görmek lazım ?
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
150 duz yolda vuran 170 neden vurmasın yokus asagı..200 ıbre var sonucta bu alette herkesın motoruda aynı performansı gostercek dıye bır sey yok benım dedıgım arkadasın motoru 31 bin km vede uzun yol cogu...her motor kıyaslanmaz bırbırıyle
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ben cbr ın 150 den fazla yaptığına inanmam.yapanların ibresi bozuktur.

yaparım diyen gps le yapsın yüzde 10 da ben ekleyeceğim yaptığı hıza

bir kere en başta motor redline a giriyor en azından öndişliyi değişmesi lazım 17 lik dişli takıp yokuş aşağı 160 170 yapsa belki o da çok zor
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
150 duz yolda vuran 170 neden vurmasın yokus asagı..200 ıbre var sonucta bu alette herkesın motoruda aynı performansı gostercek dıye bır sey yok benım dedıgım arkadasın motoru 31 bin km vede uzun yol cogu...her motor kıyaslanmaz bırbırıyle

Motordan motora fark olur ama bu kadar fazla fark olamaz imkansız yani bir rodaj bu kadar çok hız farkı yaratmaz bence :wiinkk:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832

arkadaşlar 140 ta redline a girmiş 11000 devirden fazla bir kere enfazla 13000 devirde 160 yapar tabi devir kesici arayada girer nasıl oluyor da 170 yapıyor dişli değişmeden

yokuş aşağı da olsa bu motor 13000 devirde 160 ı geçmez geçenin ibresi bozuktur
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
170 180 yaptım dyen arkdaslara uymayın.arkdaslar bos verin konussunlar.cbr kullanıcıları bu motorun ciğerini biliyor kac km yapıcağınıda biliyor bosverin.rekor 155km/s
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yahu niye inanmiyosunuz yahu.. ben 3 kisi 190 yaptim diyorum
kamerayada cekmistik da bulamiyorum simdi..
honda bu honda yapar yapar olmayani yapar..
duz yolda 160 diyodu zaten yokus asagi 19 kmlik bi yer var bizim orada dunyanin merkezine iniyosun hah iste orda 190 i buldu..
redline a girmemisti daha hemde..
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
gokmen arkadasim 2 tane sahidim vardi benim 190 yaptigimda videosu vardi da
cep telefonumdaydi calindi telefon..
iyi para vermistim o telefona , neyse sapmayalim benim motorun rodaji cok iyiydi
ilk gunden bastim iyice acilsin diye..

ben 190 yaparken olcan138 kameraya cekiyodu muzaffer abi de bizi ceken ferrarinin ipine tutunuyordu hatta..

hocam rodaj iyi olsun diye ilk günden bastınmı :silent:
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
93
motodrag,

Tarık gel aslanım gel sana bi Start vereyim :D :D

Dai inanmayanlara çek videosunu koy siteye niye polemiğe girme isteği duyoyusun ki koyarsın 170+ video inanan da görür inanmayan da ;)
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
150 duz yolda vuran 170 neden vurmasın yokus asagı..200 ıbre var sonucta bu alette herkesın motoruda aynı performansı gostercek dıye bır sey yok benım dedıgım arkadasın motoru 31 bin km vede uzun yol cogu...her motor kıyaslanmaz bırbırıyle

Kim düz yolda 150 görmüş ya?

6.vitesin sağladığı çekiş ne ki düz yolda 150 görsün?

Mondial scooterlarda da bilmem kaç ibre var dene bakıyım o hıza çıkmayı çıkcak mı?Her motor ibredeki son hıza göre mi gider?

Bana açıklar mı o uzun yol çocuğu yada sen uzun yolun motora katkısı faydası nedir neye dayanarak böyle bi performans artışından bahsediyorsun denedin mi denenmiş mi?

Ben hala 175 videosunu göremedim arkadaşım ruhsattan önce videoyu koyda benzin yakmaya değicen mi bilelim?

Ayrıca o arkadaşa kaçtır aynı soruyu soruyorum kaç bin devirde gördü o hızı hala cevaplamadı?

Son kez açıklıcam.Bu motorun modifiyeli olanıyla 160 ı zor gördük o da motoru bitirdi zaten.Matematiksel olarak azcık kafası çalışan adam devir kesiciye girdiğinde bu motorun zaten ilahi güçler bile yardım etse çıkıp çıkabilceği hızı hesaplar.Dişlide taktık yeni üst kapakta taktık hava filtresi de taktık bujilerinide iridyum taktık olmadı yapan varsa gelsin 5 fazla vercem alcam motorunu.

Ayrıca hadi siz kullanamıyosunuz bu makinayı satcağınız adama acıyın bari de motorun canını çıkarmayın bilmem kaç görcem diye bu motor 125lik kimseyi kandırmayın canı belli yollu belli saçmalamayın sizin yüzünüzden patlak motor doldu her yer satarken hiç biriniz demiyor ben bu motoru deli gibi redline a sokuyorum 150 160 görcem diye ama ne iş?
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
selamlar motor lastikleri yamanırmı acaba çünkü motorumun lastiğine baktımki bir çivi batmış çıkardım lastik sönmeye başladı tekrar çiviyi aynı deliğe soktum durdu :) kendim bilmiyorum sökmeyi bir çivi yüzünden iç lastik değişmez herhalde...
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
selamlar motor lastikleri yamanırmı acaba çünkü motorumun lastiğine baktımki bir çivi batmış çıkardım lastik sönmeye başladı tekrar çiviyi aynı deliğe soktum durdu :) kendim bilmiyorum sökmeyi bir çivi yüzünden iç lastik değişmez herhalde...

cbrın lastiği iç lastiksiz dublex tubeless olandan

iç lastik yok lastikçiye gidip dışlastiğe içten yama yaptıracaksın yada dıştan fitil attıracaksın. fitil biraz daha kötü içten yamaya göre
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
selamlar motor lastikleri yamanırmı acaba çünkü motorumun lastiğine baktımki bir çivi batmış çıkardım lastik sönmeye başladı tekrar çiviyi aynı deliğe soktum durdu :) kendim bilmiyorum sökmeyi bir çivi yüzünden iç lastik değişmez herhalde...

dostum zaten iç lastik olsa o çivi battı an lastik sönmeye başlar

birde değil 170' aranızda 150 gören varsa videosunu bi eklesin ya
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
dostum zaten iç lastik olsa o çivi battı an lastik sönmeye başlar

birde değil 170' aranızda 150 gören varsa videosunu bi eklesin ya

Hayır sönmez:mrgreen: en azından benimki sönmedi:queen::queen:2 günden beri böyle ama hiç inmedi:mrgreen:

Benim lastikte 2 yerde çatlak olduğu için(camın üstünde patinaj çektirmiştim bir kez camları görmeyip) ordan kaçırıyodu fitil zaten yaptırmam, içten yama yaptırdım 2-3 kez yine kaçırınca bende şamrel(şambriyel) alıp taktırdım 2 günden beri böyle ama inmedi..Farkettiğimden beri gezmedim garajda duruyo motor..
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
bunu alıyorum arkadaşım
http://www.sahibinden.com/acill_2_gun_icin_gecerlidir_3_000-69WQQaXQQ13785621WQQpXQQdisplayitem

motoru gördüm inceledim cidden bu akdar temiz sıfır ayarında repsol görmedim yarın bir motora daha bakacagım ancak pek içimi ısıtmadı buda cidden herseyiyle ıtına ile kullanılmış ve servis bakımları vs. herseyi duruor inşallah hayırlısı olur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:42 PM ----------

Bu arada kilometre teli kopmasının eksi yanları nelerdir arkadaşlar ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst