- Katılım
- 29 Haz 2008
- Mesajlar
- 170
sağol ilk kazamı erken yaptım ama ders ve tecrübe oldu bana,ehliyetimde yok hem sorun olmadı hem bütün masrafı sigorta karşıladı şükürler olsun,şu an için msn ekleyemem sorun var acmıyo msn yarın format atcam pc ye o zaman eklerim,sen kalite diyon ama canım kardeşim 1500 lira veripte kalite araman saçma olur,paran kadar köfte yiyecen,hem abarttıkları kadar dandik motor değil,o motoru al 1500 liraya,forumun ilk sayfalarından takip et anlarsın bu motoru o zaman,sen al devam et
seni gaza getirmek için bide resim ekleyim üşenmeyip


seni gaza getirmek için bide resim ekleyim üşenmeyip


Son düzenleme: