Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 27 Mar 2009
- Mesajlar
- 526
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar geçtiğimiz hafta pazar günü kazdağlarına iki motor gezi yaptık sizlerle fotoları paylaşmak istedim, edremitten güreye geldik çamlıbel köyünden kazdağlarına çıktık, umarım beğenirsiniz, NOT: dağ yolları çok taşlıklı olduğu için arka çantanızı bağlamanızı tavsiye ederim, yoksa kırılıyor benimki gibi 
yerleşim birimlerinden çok yüksekte olduğumuz için aşırı oksijen rahatsız edici olabiliyor, ama bu manzaraya değer, arkadaşlar mis gibi çam ağaçlarının o etkileyici kokusunu anlatamam, yaşamanız lazım :rendeer:





yerleşim birimlerinden çok yüksekte olduğumuz için aşırı oksijen rahatsız edici olabiliyor, ama bu manzaraya değer, arkadaşlar mis gibi çam ağaçlarının o etkileyici kokusunu anlatamam, yaşamanız lazım :rendeer:




