Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
orası öle valla mhyen doğru diyorsun o pratikliği todayde iyi bilirim:):) ufak pitbulum:)
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Today'e pittbul diyorsan ben dylan'ı bir şeye benzetemem:mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
yok abi ynlış anlama pitbuldan kasdm ufak oluşu yere yakın oluşu:) hızından deil
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
arkadaşlar 1 seneye yakın okuyorum tüm yazılanları ve sonunda ötv indiriminden faydalanıyorum ve 6000 tl ye alıyorum tüm masrafları içinde plaka vs... siyah alıyorum. iki motorum oluyor yarın son dakika eklemek istiyorsanız bekliyorum ..
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
bence gri al siyah çok kir ve çizik gösteriyor siyah renk ama görüntü açısından siyah çok yakışıyor birde kırmızı jant şeridi off::):) hadi hayırlı olsun şimdiden gungörmotordanmı alıyorsun
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
Beyaz PS lerde çok güzel bence..

Şu kuryecileri anlamıyorum, kıpkırmızı ps150 gordum altında ama berbat durumdaydı grenajları kırılmış koli bantıyla tutturmuş full camur vs.:pale:

kesin kendi motoru degilki bu kadar hor kullanmış uzuldum motora:pale:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
arkadaşlar 1 seneye yakın okuyorum tüm yazılanları ve sonunda ötv indiriminden faydalanıyorum ve 6000 tl ye alıyorum tüm masrafları içinde plaka vs... siyah alıyorum. iki motorum oluyor yarın son dakika eklemek istiyorsanız bekliyorum ..

simdiden hayırlı olsun iyi secim :cat:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Arkadaşlar alıyorum bugün inşallah paraya değer 6000 tl valla doğan parası ama motor sevdası bi girdi çıkmak bilmedi neyse herkese nasip etsin tekirdağ yolunda kalmayız inşallah
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Arkadaşlar alıyorum bugün inşallah paraya değer 6000 tl valla doğan parası ama motor sevdası bi girdi çıkmak bilmedi neyse herkese nasip etsin tekirdağ yolunda kalmayız inşallah

HAyırlı olsun arkadaşım. Merak etme PS kolay kolay yolda burakacak bi motor değil. benimki şu an 10120 km de. siyah almakla iyi ediyosun. eğer alabilirsen hondanın orjinal topcase ve ön camınıda alırsan çok şık oluyo. önceki sayfalarda fotoğrafları mevcut zaten. aklında yine bir soru işaret kalırsa PS hakkında msnden görüşebiliriz... nickimin sonuna hotmail ekleyiverirsin;)
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
HAyırlı olsun arkadaşım. Merak etme PS kolay kolay yolda burakacak bi motor değil. benimki şu an 10120 km de. siyah almakla iyi ediyosun. eğer alabilirsen hondanın orjinal topcase ve ön camınıda alırsan çok şık oluyo. önceki sayfalarda fotoğrafları mevcut zaten. aklında yine bir soru işaret kalırsa PS hakkında msnden görüşebiliriz... nickimin sonuna hotmail ekleyiverirsin;)

:pale::salut:gittim adam kredimi açtı ne görsem 1,95 ten kredi 18 ay +120 dosya masrafı + 500 peşin yani....

18x394=7092
120 masraf+500 peşin=7092+620=7712 arkadaşlar ya motora aklım bedenim ruhum :queen: sarsıldım ama çok fazla yaa bıraktım geldim 4 ay dişimi sıkıp peşinatı yüksek alayım derim ne dersin daha uygun olmazmı :silent:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
Allah kolaylık versin valla sıfır motor almak ayrıca krediyle almak çok zor iş..Geçen sene ucu ucuna zorlayıp iyiki almışım valla..
Allah herkese gönlündeki motoru versin..
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
sorma motor çok çok manyak yaa radyötörü gördüm motorun turbo türübünü var yaa adam mühendis kalk sen turbo türübün yap bayıldım çok güzel çok ama peşin alınca güzel 2250 yaptım 4 ay sonra alıcam ben bu motoru yaa alacam. bıktım bu çunliden yazın şişiyo kışın turbo :)) hayırlısı olsun diyorum
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
:pale::salut:gittim adam kredimi açtı ne görsem 1,95 ten kredi 18 ay +120 dosya masrafı + 500 peşin yani....

18x394=7092
120 masraf+500 peşin=7092+620=7712 arkadaşlar ya motora aklım bedenim ruhum :queen: sarsıldım ama çok fazla yaa bıraktım geldim 4 ay dişimi sıkıp peşinatı yüksek alayım derim ne dersin daha uygun olmazmı :silent:

Az km de ikinci el bence peşin:cat:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
o radyatör en önde dimi :) kafanın orda dylanlarda altta pslerdekini üste koydular
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
ya aradım sahibinden çom dan bir iki arkadaş onlarda kredileri yeni bitirmişler motorları çok iyi diyorlar biri tekirdağa giderken 140 km ile sol şeridi kapattığını ve çok uzun süre bu hızda gittiğini buna istinanen 85 kuruş yaktığını söyledi. roket mi yaa bu alet benim çunli 120 yapıyo yanımda reno varken km bi baktım 85 90 :pr: çakma ibre var yaa bu çunlide .diyorumki ben 120 iken uçuyo sanıyodum hızım gerçekte 85 90 e bu adam 140 la nasıl gidiyo tahmin edemiyorum .
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
valla scooterde o süratlere çıkmak gerçekten akıl işi değil:) sakat biraz ama 140 km hızla sabit gidersin
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
ya aradım sahibinden çom dan bir iki arkadaş onlarda kredileri yeni bitirmişler motorları çok iyi diyorlar biri tekirdağa giderken 140 km ile sol şeridi kapattığını ve çok uzun süre bu hızda gittiğini buna istinanen 85 kuruş yaktığını söyledi. roket mi yaa bu alet benim çunli 120 yapıyo yanımda reno varken km bi baktım 85 90 :pr: çakma ibre var yaa bu çunlide .diyorumki ben 120 iken uçuyo sanıyodum hızım gerçekte 85 90 e bu adam 140 la nasıl gidiyo tahmin edemiyorum .


Kaliteli motosiklette göstergeye bakmazsan 130-140 gittiğinin farkında bile olmazsın,kalite farkı..Fakat sen yine de max 100 km yi geçme
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst