"ORG" SeVeNLeR, ÇaLaNLaR, ÇaLMaK İSTeYeNLeR BuRaYa...

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Merhaba Arkadaşlar..
Cocukluğumdan beri bir ORG merakım vardır.. Babama sonsuz teşekkürler ki hiç mahrum bırakmadı beni ; iyi caldığımı gördüğü her zaman yeni bir ORG almıstır bana :cherry:
Kendimce bişiler calabiliyorum ; şu an da yeni bir ORG aLıyorum.. Yarı profesyonel bir ORG buldum ; RoLaND E-16 / TR modeli.. 250 Liraya alıyorum; fiyatı gayet uygun..
Böyle bir topic actım ki birbirimiz ile irtibatta olalım; sorularımızı cevaplayalım; yeni şeyler öğrenelim :wiinkk:
Çok profesyonel değilim ama elimin gittiği kadar her parcayı calmaya calısıyorum :cherry:
Benim gibi ORG seven tüm arkadaşları ve profesyonel piyanistleri bekliyorz :bounce:

Şu an itibariyle yeni orgumu aldm... Tüm isteyenler alır inşallah ..

Buyrun benm orgum...

 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst