Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Merak ettigim bir konu var, motorun temizligini nasıl ve hangi temizleme urunleriyle yapıyorsun, gercekten tertemiz yapmışsın (malum uzun yol yapıyorsun toz toprak goturmuştur) ozellikle jant dikkatimi cekti boyasında en ufak cizik (silmeden kaynaklanan) bile yok?

Arkadaş motoru temiz tutmak kadar güzel fotoğraf çekmeyi de çok iyi biliyor ki exif bilgilerinden DSLR makine ile çekilmiş olduğunu gördüm. Güzel kareler gerçekten. Allah kaza bela vermesin:cat:
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
Arkadaş motoru temiz tutmak kadar güzel fotoğraf çekmeyi de çok iyi biliyor ki exif bilgilerinden DSLR makine ile çekilmiş olduğunu gördüm. Güzel kareler gerçekten. Allah kaza bela vermesin:cat:


Cok ince noktalara bakıyorsun bakıyorum:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:45 PM ----------

Biliyorsunuz fabrika hatası yuzunden garantiden komple debriyaj setim degişmişti. ps ucuyor kacıyordu beni ne yokuşta nede yolda bırakmıyordu fakat, bu yeni degiştirilen debriyaj trafikte 5-10 dur kalktan sonra garip bir "vınnn" diye ses cıkartıyordu. biraz araştırma yaptıktan sonra bazı italyan motorlarında'da ""Nexus, x9 vs."" aynı problem yaşadıklarını gordum. bir kullanıcı, gilera nexus 500 motorun debriyaj balatasına birkac mudahale yapmış ve problemin cozuldugunu yazmış, bende yazdıklarını uyguladım ve sonuc mukemmel.

Gerci ps'mi sattım ama, ps ile trafikte dur kalklar dan sonra debriyajdan garip bir ses problemi yaşayan var ise, aşagıda verdigim fotograf'lar sizi kesin cozume ulaştıracaktır.

Eger debriyaj (debriyaj balatası tas,varyator) kısmını kendiniz sokecekseniz once boyle bir takımınız olmalı
dsc213.jpg


Oncelikle debriyaj koruma kapagını acıyoruz :mrgreen:
img1425d.jpg

img1427e.jpg


Debriyaj balataları daha yeni olmasına ragmen (total 74km) renk degiştirmiş
img1439e.jpg

img1428t.jpg


Tasa hicbir mudahale yapmadım
img1433nje.jpg


Capraz olarak 2mm kıl testere ile kestim ve balatanın ilk temas kısmını cok az eye ile 45 derece aldım, balatalarıda guzelce zımparaladım işlem tamam
img1441h.jpg

img1446h.jpg

Bu işlemden once debriyaj kapagı trafikte cok ısınırdı el degmezdi, ama bu metot ile debriyaj kapagındaki ısınma gitti yerine tatlı bir ısı oluştugunu farkettim

Not: Bizzat denenmiştir...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2009
Mesajlar
24
Niyeki hiç görmemişmiydin???

Ben kaç kere uzun yol yaptım bu motor ile... eskişehirde oturuyorum. 2 kere Bursa, 1 kere düzce, 1 kere ankara yaptım. eskişehir'in ilçelerini saymıyorum;)

Yok. Sadece birkaç defa dylan gördüm o kadar. Bizim uşakta çinliler ve ybr dışında çok fazla motor yok. Bu senede filoya bir iki tane cbf150 eklendi o kadar. Bir iki senedirde uşak dışına fazla çıkamadım zaten. O yüzden daha kendi gözümle ps görmek nasip olmadı bana.
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Yok. Sadece birkaç defa dylan gördüm o kadar. Bizim uşakta çinliler ve ybr dışında çok fazla motor yok. Bu senede filoya bir iki tane cbf150 eklendi o kadar. Bir iki senedirde uşak dışına fazla çıkamadım zaten. O yüzden daha kendi gözümle ps görmek nasip olmadı bana.

o zaman yazın bi izmir yapayım geçerkende sana uğrarız;)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
videolar için çok sağol abi hep istemişimdir:):) çok güzel uzuyor gidiyor süper kararım hep psden yana ama 2.el bulamıyorum istanbuldan yok:( malum cbr 125 r a dönüyorum:(:(1 2 aya kalmaz alacağım bende allah nasip ederse
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
videolar için çok sağol abi hep istemişimdir:):) çok güzel uzuyor gidiyor süper kararım hep psden yana ama 2.el bulamıyorum istanbuldan yok:( malum cbr 125 r a dönüyorum:(:(1 2 aya kalmaz alacağım bende allah nasip ederse

kardesım al ps150 baskasına yonelme.hem surusu rahat,120-130 goruyor.cbr de anca o suratlere cıkıyor.kafan rahat etsın.motorada bındım dıyeceksın.
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Ancak bahçeli bir evim olursa ps gibi bir scooter alırım çünkü çalınırsa çok üzer bu ps adamı :p
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
nedym aposentr ve diger PS ciler

0-100 ve max hiz testleri yaptiniz mi? benimkinin bir gunu bir gunune uymuyor ama allahi var 130 goremedim henuz. en fazla 125. ruzgar cok etkiliyor tabi. bir de apo camin katkisini merak ediyorum hizlanma ve son hiza.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
peki 0-100 ü kaç saniyede görüyorsunuz? birde şey cbr 125 mi ilk 100 e daha hızlı çıkar yoksa ps mi
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
peki 0-100 ü kaç saniyede görüyorsunuz? birde şey cbr 125 mi ilk 100 e daha hızlı çıkar yoksa ps mi

Tabiki PS, debriyajım degişmeden once 0-100km 17-20 saniyede 100km ulaşabiliyordu, debriyajım degiştikten sonra 11-12 saniyede 100km ulaşıyordu:cat:

Tabi bu hızlar gostergedeki gordugumuz, birde motorunuza gps takarak bakın neler oluyor neler:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
gps nedir? ama nasıl olur ya biri race makina 2 sübablı 6 şanzımanlı race motoru var güç aktarımı zincir?
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Mevlüt dostum iş öyle race makine olmasıyla bitmiyor. Dylan'la ben ne cbr125'ler, cbf150'ler geçerdim ki:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:29 PM ----------

Ayrıca, Mutlu dostum o bahsettiğin debriyaj probleminden runner varken ben de çok çekmiştim. 15 dakika sıkışık trafikte kalayım böyle kalkarken makinanın aktarım kısımları yırtılır gibi garrrççç diye ses çıkardı. Serviste debriyaj taslarını temizlerlerdi sorun tekrardan ortaya çıkardı. Ama ben alışmıştım:)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
vay be abi bende aslında gönlüm ps150 dylan dan yana ama daha ps 2 ele düşmedi yok yani olsa
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
5000 lira gibi bir para çıkabiliyorsan sahibinden.com'da ps150 ilanları var. Ki onu geçtim. 4000 liraya kadar temiz bir dylan da alabilirsin:cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
de abi çok para ya 5 lirada 300 de ruhsat desen 5.300 e 0 6 ya bırakanlar var:D değmez şimdilik cbr 125 r
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
de abi çok para ya 5 lirada 300 de ruhsat desen 5.300 e 0 6 ya bırakanlar var:D değmez şimdilik cbr 125 r

Yalnız dostum şunu söylemeden edemeyeceğim. Eğerki ileride vitesli kullanacaksan o yolda gideceksen cbr 125 iyidir fakat scooter'ın pratikliğini, rahatlığını çok ararsan. Hele hele dylan(ya da ps) ile cbr 125 çok farklı motorlar. İyi düşünmeni öneririm:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst