Hangi marka motosiklet kullanıyorsunuz?

Hangi marka motosiklet kullanıyorsunuz?

  • Aprilia

    Oy: 15 0.7%
  • Asya

    Oy: 45 2.1%
  • Bmw

    Oy: 39 1.8%
  • Ducati

    Oy: 6 0.3%
  • Gilera

    Oy: 14 0.7%
  • Harley-Davidson

    Oy: 8 0.4%
  • Honda

    Oy: 528 24.5%
  • Hyosung

    Oy: 144 6.7%
  • Jawa

    Oy: 6 0.3%
  • Jinlun

    Oy: 17 0.8%
  • Kanuni

    Oy: 124 5.8%
  • Kawasaki

    Oy: 77 3.6%
  • Keeway

    Oy: 42 2.0%
  • KTM

    Oy: 15 0.7%
  • Mobylette

    Oy: 15 0.7%
  • Mondial

    Oy: 234 10.9%
  • Motoran

    Oy: 10 0.5%
  • Peugeot

    Oy: 9 0.4%
  • Piaggio

    Oy: 20 0.9%
  • Ramzey

    Oy: 39 1.8%
  • Regal Raptor

    Oy: 31 1.4%
  • Skyteam

    Oy: 2 0.1%
  • Suzuki

    Oy: 109 5.1%
  • SYM

    Oy: 25 1.2%
  • Kymco

    Oy: 48 2.2%
  • Triumph

    Oy: 3 0.1%
  • Vespa

    Oy: 7 0.3%
  • Yamaha

    Oy: 325 15.1%
  • Zealsun

    Oy: 15 0.7%
  • Diğer Markalar

    Oy: 125 5.8%
  • TVS

    Oy: 32 1.5%
  • Bisan

    Oy: 24 1.1%

  • Kullanılan toplam oy
    2,153
Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
75
Suziki Yamaha Mondial Kullanıyorum
Motosiklet Hastasıyım
ıntruderi Gördüm Sanki şahane Bir Kadın Görmüş Gibi Heyecanlandım Yuh Dersiniz Belki Ama Aşık Oldum Bazen Dakikalarca Seyrediyorum
Dragstarı Bir Borca Karşılık Aldım Adam Remus Marka Bir Eksoz Takmış Ben Böyle Mest Eden Bir Ses Daha Duymadım En Sevdiğim şarkı Bu Sesin Yanında Gıcırtı Kalır
Mondial Aldım Bi Tanede Sukıtırlardan Kısa Mesafelerde Sırf Tıngır Mıngır Gideyim Diye Aldım Birde 15 Liralık Benzin Koydum Benzin Göstergesi çıldırdı Fule Geldi Bende Yolda 200 Lira Bulmuş Gibi Sevindim 15 Liraya Ful Olunca Bi Sevindim Anlatamam
Biri Demiş Ki 2 Ayrı Motoru Napar Insan Bende 3 Tane Var Yemin Ederim Bitanede Honda Cbf 150 Alasım Var Ki Sormayın Ince Narin Ama Agrasif çizgisine Hayaran Oldum Az Yakışıda Cabası Imkanım ömrüm Olduğu Sürece Motosiklet Almaya Devam Edicem
Saygılar Sevgiler
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1993 Model Suzuki DR 800 kulanıyorum,bu arada 2005 model 0 aldığın jinlunu da eskitti jinlun gitti hala suziyi kullanıyorum eskimiyor tamir istemiyor bakım istemiyor,
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
arkadaşlar belki birçok kişi motosikletini değiştirdi bence bu anket baştan bir daha yapılsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst