MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
9
panık

mz cıler bnde 251 ı var bu mz ın alman rx 115 lık yamahayla yarıssak sızce ne olur
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
6
S.a Arkadaşlar Ben Yeni Mz 251 Aldım Arnıza Girmek Istiyorum ...!
Size Bir Kaç Sorum Olucak Mz şanzuman Yagı Koyma Yeri Ve Motor Yagı Koyma Yeri Nerelerdir Ayrıca Benzin Deposuna Yag Koymaya Gerekte Varmı. Eger şanzuman Yagı Ve Motor Yagı Koyma Yerlerini Resimli Bir şekilde Gösterirseniz Sevinirim şimdiden Teşekkürler... Mz Sürmek Bir Ayrıcalıktır Unutmayalım...:)
 
Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
9
hjb

mz saten 2 zamanlı oldugu ıcın benzıne yag koymana gereq yoq ayrıı yag deposu var oo raya doldurman yeterlı sora ver gazıı :queen::
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
6
:silent:panik kardeş iyi güzel yazmışsın ver gazı diye !!! Güzel kardeşim benim motoru yeni aldım motor yagı demişsin koy ben motor yagını neriye koyucam bilmiyorum resimli anlat yada tarif et ... 2= benim motorun videsini degiştiriken son zamanlarda sertleşmeler başladı ve alttan motor yag akıtıyo ben motorun ŞANZUMAN YAGINI YANİ DİŞLİ YAGINI NERDEN NERİYE KOYUCAGIM BİLMİYORUM. ŞANZUMAN YAGI DİYORUM !!! Benim yakınlarımda hiç motor tamircisi felan yok uzakta var oruya iş nedeniyle gidemiyorum mz den anlıyanda yok buralarda BİRAZ YARDIMCI OLURSANIZ sevinirim FORUM SİTESİNİ İYİCE OKUDUM ANLAYAN ARKADAŞLAR VAR .. YARDIMLARINI RİCA EDİYORUM ... LÜTFEN :silent::silent:
 
Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
9
jkl

arkdesım motoru calıstırdıgın pedalın yanında kucuk bı yer var yag koyulann o raya 2 zamnlı motr yagı kouluyoo sora vıteste bı sroun varsaa onu bı tamırcıye gostermen lazım yanı senın motru genel bı baqım yaptırsn ıyı olur bnce yolda bırakmaz mzlerımız ama sen yıne de gostermeye calıs bı ustaya dıyeceklerım bu qadar arkım:cat:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
mz dünyayı gez honda cbf 250 den daha kaliteli bir motor dur ve cbf yi manyak bir şekilde geçiyor aletler
 
Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
9
mz gıbı motr mu var yahuuu:queen:

mz gıbı motr mu var bılader ler yahuu ama rx le denıcess baqamm
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Al bi Mz,Dünyayı gez!!!!

Saygılar.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
75
merhaba arkadaslar uzun bı suredır ıslerle ugrasmaktan pek ılgılenemedım motorumla ve sıteyle ama kısmet olursa artık burdayım

sizlerle benım 251 mavı canavarın resmını paylasmak ısterım,bu resmını koyacagım motorsıkletı satılıga cıkarmak ıstıyorum resımlerde de gorucenız gıbı cok temız bı makıne umarım kıymetını bılene gıder

motoruda satmamızın nedenı babamın (56 yasında) kontrol etmekte artık zorlanması,satıp kucuk bıseyler bakıcaz

En son yagmurlu havada kullanmıstım bıraz kırlı kalmıs

http://img25.imageshack.us/img25/3075/dscn0046hdq.jpg
http://img13.imageshack.us/img13/8765/dscn0049z.jpg
http://img25.imageshack.us/img25/1060/dscn0050i.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/3545/dscn0051y.jpg
http://img24.imageshack.us/img24/4599/dscn0052n.jpg
http://img511.imageshack.us/img511/1954/dscn0053k.jpg
http://img167.imageshack.us/img167/9437/dscn0054.jpg
http://img25.imageshack.us/img25/1590/dscn0055v.jpg
http://img12.imageshack.us/img12/9905/dscn0056t.jpg
http://img12.imageshack.us/img12/1359/dscn0058r.jpg
http://img16.imageshack.us/img16/9540/dscn0061n.jpg
http://img352.imageshack.us/img352/5276/dscn0062.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/7502/dscn0063.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2009
Mesajlar
2
slm benım mz uzun yolda bujı olduruyor_kısa yolda normal uzun yolda bujı olduruyor ne yapmalıyım bı yardımcı olun lutfenn
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
23
Yardım 18 yaşındayım 56 kiloyum mz bana uygunmudur sizce motora bugün bindim çok rahat fakat biraz büyük geldi..

Motor yakın bir dostumun saolsun beni kırmadı ve garajda 1yıl binmediği motorunu ısrarım üzerine çıkardı ve 2.basmasında çalıştı bence mükemmel bi motor seyhan 251 model fiyat tanıdık oldğu için konusmadık ama 800 ytl değerindeki bir notebookla takas edicem üste para istemedi yakın dostum olduğu için motorun yürüründe vs.. hiç bir problem yok fakat egzos daki mavi duman çok benzin yakar düşüncesi yaptı bende sizce fazla yakarmı motor iyyi durumda yan larda yamaha çantalar arkada bagaj çantası herşeyi mevcut sizce alıyımı
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Yakıt sisteminin temizliğine bakar.Yoksa 100 km de 5 falan yakıyor.Minibüsten ucuza geliyor diyeyim eğer rakamlarla aran yoksa.Kiloyla falan da çok alakası yok,alışırsın.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Topic çok geride kalmış....Herkes sorunsuz biniyor oh ne güzel..... :cat:
 
Katılım
30 Ocak 2008
Mesajlar
66
arkadaslar bende de 251 mz var ama buji yaglama sonunu bir türlü çözemedim litre ye 50 gram yağ atıyorum gene buji yaglıyor bu sorunu nasıl hallederiz bilen arkadaslar varsa yadımcı olursanız sevinirim .
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaslar bende de 251 mz var ama buji yaglama sonunu bir türlü çözemedim litre ye 50 gram yağ atıyorum gene buji yaglıyor bu sorunu nasıl hallederiz bilen arkadaslar varsa yadımcı olursanız sevinirim .

Neden yağ koyuyorsun?..Kendi yağ deposu var zaten... Extradan koymana gerek yok..Deposunu boş bırakma....

İllaki koyacam dersen de bir depoya 200 gr koy yeter..Yani 17 litreye 200 gr... :cat:
 
Katılım
30 Ocak 2008
Mesajlar
66
arkadaslar mz in de yağ pompası olmayıpta depoya yağ atıp binenlerin hiç bujı yaglama sorunu olmuyormu.bu işin püf noktası nedir arkadaslar bi türlü ayarını tutturamadım bujiyimi değistireyim napıyım bilen bi kişi nasıl oluyorsa bu yag ayarı yardımcı olsun lütfen
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst