- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Harbiden yinemi sen.
Bu topiğe girene ehliyette veriyorlar mı? :mrgreen::queen:
benden sonra yazanın lastiğini keserim:queen:
En son yazanın benzini bitsin :queen:
.
.
len en son yazan benim ne oluyor leeeen:queen:
benden sonra yazanların hepsii banlansınnn...!!!!::evil::
ben rahat rahat yazarım o vakit ne lastik derdi ne benzin sıkıntısı ohhh :queen: