kadir abi eline sağlık:rendeer:
Süper yer, o yolun devamında hoplanacak zıplanacak yer hatırlıyorum.
Beli düzeltelim gezeriz oralarda :cat:
guzel bir gezi olmus
Memleket hasretim gene kabardı. Çok özledim valla:salut:... Güzel gezi olmuş abi. Nice gezilere:rendeer:
gardaş geziniz çok güzel olmuş özledim oraları,,büyük köprünün üstünde sabaha kadar oturmayı,,baraj manzarası seyretmeyi...şuan istanbuldayım ve okuyorum ,,,ben de kadirliliyim,,nasip olurda oralara gelebilmek imkanımız olursa adana mt nin toplantılarına da gelmek isterim selamlarla.....gezi fotolarınızı takip edecem...iyi sürüşler