1.adana motosiklet sevenler kaynaşma toplantısı.

Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Süper yer, o yolun devamında hoplanacak zıplanacak yer hatırlıyorum.

Beli düzeltelim gezeriz oralarda :cat:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
98
Memleket hasretim gene kabardı. Çok özledim valla:salut:... Güzel gezi olmuş abi. Nice gezilere:rendeer:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Katılım
21 May 2009
Mesajlar
158
gardaş geziniz çok güzel olmuş özledim oraları,,büyük köprünün üstünde sabaha kadar oturmayı,,baraj manzarası seyretmeyi...şuan istanbuldayım ve okuyorum ,,,ben de kadirliliyim,,nasip olurda oralara gelebilmek imkanımız olursa adana mt nin toplantılarına da gelmek isterim selamlarla.....gezi fotolarınızı takip edecem...iyi sürüşler
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
gardaş geziniz çok güzel olmuş özledim oraları,,büyük köprünün üstünde sabaha kadar oturmayı,,baraj manzarası seyretmeyi...şuan istanbuldayım ve okuyorum ,,,ben de kadirliliyim,,nasip olurda oralara gelebilmek imkanımız olursa adana mt nin toplantılarına da gelmek isterim selamlarla.....gezi fotolarınızı takip edecem...iyi sürüşler

gardaş inşalah doktor olarak gelirsin derslerinde başarılar dilerim tatide yakın zaten bekleriz.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst