Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
Arkadaşlar ben yeni eksoz taktırdım yürekçe bilir gerçi daha dinleyemedi ama =9 çok keyifli kesinlikle tavsiye ediyorum şimdi ise xenon alcam eminim çok yakışcak burda ybr motora bile takıyorlar eyer almak isteyen varsa 1 çift alalım paylaşmak kaydıyla iki tane almamın anlamı yok değilmi =)
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
arkadaşlar aranızdan 15 aylığına ayrılıyorum(vatani görev) 27mayıs çarşamba istanbuldan ayrılıyorum.motoru henüz satmış değilim.motor için yapılan yorumlar "param olsa alırdım" yada "yerinde olsam satmazdım".gerisini siz düşünün.kendinize iyi bakın.kazasız belasız sürüşler.

ilan detaylı bilgi aşağıdaki linkte.

http://www.sahibinden.com/fiyat_dustu!-11WQQaXQQ10161760WQQpXQQdisplayitem

Hayırlı tezkereler arkadaşım.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
46
Bana amortisör keçesi lazım.Yakın zamanda değişen varmı?

Geçen yaz değiştirdim,keçe bişey tutmuyoda bi ton işçilik aldılar ön takımı sökmeye. Bu arada benim amblem geldi amerikadan 10günde.

36400926.jpg
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Geçen yaz değiştirdim,keçe bişey tutmuyoda bi ton işçilik aldılar ön takımı sökmeye. Bu arada benim amblem geldi amerikadan 10günde.

36400926.jpg

Kendim söküp takıyorum.Benden işçilik alamazlar :).Bu arada amblemlerin hayırlı olsun.Sorması ayıp kaça geldi kargo dahil ve tekmi 2 tanemi?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
46
Tek,Parçanın kendi 13$ hızlı posta ile 30$ normal posta 20$'a gelir ama 1 ayı buluyormuş ve bilgi alamıyorsun. Ebayde daha ucuzları var S logolu olan ama orjinal değil yapıştırma gibi bişey suzuki arabaların jant kapakları için yapılmış onlara da bakın.
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Tamamdır.Teşekkürler.S logolular dan bulduk korlasta.Ama sizinkilerden yok.Bende sipariş vereceğim gibi görünüyor.
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
Bana amortisör keçesi lazım.Yakın zamanda değişen varmı?

abi sattıgım gs 500 ün keçelerini ben daha yeni degiştirmişdim bi ustanın elinde vardı keçeler bakayım varsa yine elinde ulaşmaya çalışırım sana

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:21 PM ----------

Arkadaşlar ben yeni eksoz taktırdım yürekçe bilir gerçi daha dinleyemedi ama =9 çok keyifli kesinlikle tavsiye ediyorum şimdi ise xenon alcam eminim çok yakışcak burda ybr motora bile takıyorlar eyer almak isteyen varsa 1 çift alalım paylaşmak kaydıyla iki tane almamın anlamı yok değilmi =)

hayırlı olsun egzost un bu arada markası ve modelini ögrenebilirmiyiz??:p
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
selam gs 500 ailesi bu motosikleti araştırıyorum ama hepsini okumaya zamanım yok bana kısaca yakıtı, kronik sorunları varmı, uzun yolda nasıl bi performansı var , parçası bulunuyormu, bakım maliyeti.. vb. soruları cevaplayabilirmisiniz ilgilendiğiniz için sağolun.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
46
selam gs 500 ailesi bu motosikleti araştırıyorum ama hepsini okumaya zamanım yok bana kısaca yakıtı, kronik sorunları varmı, uzun yolda nasıl bi performansı var , parçası bulunuyormu, bakım maliyeti.. vb. soruları cevaplayabilirmisiniz ilgilendiğiniz için sağolun.

Yakıtı nasıl kullandığına bağlı ama genel olarak hacmine ve gücüne göre hesaplı bir motor,kronik sorun olarak ben sadece 2004 öncesi şaseler gümüş gri boya atması yapıyor zaten o yüzden 2004 ve sonrasını siyaha boyadılar,sorun sayılmaz aslında 6 seneyi geçmiş motorda olabilir o tür şeyler.Uzun yol için gayet rahat,konforlu bir selesi,oturuş pozisyonu var biniciyi yormuyor.Parçaları biraz şansına birazda nerede oturduğuna bağlı bazı parçalar çok kolay bulunuyor bazılarını yurt dışından getirtmek gerekiyor ama ebayde herdaim mevcut yurtdışında da çok büyük bi kitlesi var. Bakımı neredeyse masrafsız yağı bujisi başka derdi yok 250000 km görenler var çok sağlam bir motor. Elimizden geldiğince yardımcı oluruz.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
ilgimi cekmeye başladı gs500 inceden düşüneyim derken iyice kafama takılmaya başladı diğer emsallerine göre fiyat bakımından daha uygun, biraz daha araştırıp kararımı vericem bu arada yine kafama takıldıkca yine size yazıcam arkadaşlar sağolun ilginize.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
arkadaşlar bana performans egsoz lazım. elinde olan veya bilen birileri varsa bana bilgi verebilirler mi?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
@Yürekçe
abi yoshimura satııyor bir tane 175 lira muğla da
ben çıkma lastik aldım az kullanılmış pirelli süpercorsa bu eksozu satan adamdan sahibinden de ilanı var
@Ergün1968
abi bizim keçe siparişten 17 gün sonra geldi:cherry: umudu iyice kesmiştik keçeden

@Barrokas
keçe geldi:queen:
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
@Yürekçe
abi yoshimura satııyor bir tane 175 lira muğla da
ben çıkma lastik aldım az kullanılmış pirelli süpercorsa bu eksozu satan adamdan sahibinden de ilanı var
@Ergün1968
abi bizim keçe siparişten 17 gün sonra geldi:cherry: umudu iyice kesmiştik keçeden

@Barrokas
keçe geldi:queen:

vay beeee ne keçeymiş 17 günde geldi yola çıksam dünyayı dolaşırdıö 17 günde yarın geliyorum,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst