[Tekirdağ - MT]

Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Özer HOCAM derslerime iyi çalışmışım mı?:queen:

Uygulumalı yapıyorum.Yakında dersimizi bitirebiliriz piston kolunu getiririm sana :queen:::winkwink
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
he gördüm gördm ama dersine Biraz DAha iyi çalışman lazım evladım :p Ama Bi Arada antrenmana gel :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:10 PM ----------

Bu arada Bu haftasonu Açıköğretim ; Önümüzdeki Hafta Başından İtibaren Üniversitede Fİnalleri Başlıyor 2 HAftam Cok Yogun O Bakımdan Pek Bakamıcam Buraya.. Haberiniz Olsun Abiler..
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
he gördüm gördm ama dersine Biraz DAha iyi çalışman lazım evladım :p Ama Bi Arada antrenmana gel :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:10 PM ----------

Bu arada Bu haftasonu Açıköğretim ; Önümüzdeki Hafta Başından İtibaren Üniversitede Fİnalleri Başlıyor 2 HAftam Cok Yogun O Bakımdan Pek Bakamıcam Buraya.. Haberiniz Olsun Abiler..


bende işlerden bakamıyorum be özerim valla bu haftayı bi atlatsam o kadar çok sevinicemki aynı çakı bulmuş ...... hesabı :)
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
tekirdağ mt 1. sayfada yok olmaz kardeşim ne demek biz ikinci sayfa adamımıyız :)
hemen yerleşelim yine yerimize 1. sayfaya
evet arkadaşlar herkeze günaydın bu arada
yamaha sülo isimli şahıs dün akşam üzeri saat 18.30 sularında bulvar yolu kiler önünden end. meslek lisesi istikametine giderken
kasksız bir şekilde motosiklet üzerinde görülmüştür.
fakat koruma olarak güneş gözlüğü ile idare etmiştir.
tüm yetkililere buradan İSPİYONLUYORUM duyrulur :):queen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
tekirdağ mt 1. sayfada yok olmaz kardeşim ne demek biz ikinci sayfa adamımıyız :)
hemen yerleşelim yine yerimize 1. sayfaya
evet arkadaşlar herkeze günaydın bu arada
yamaha sülo isimli şahıs dün akşam üzeri saat 18.30 sularında bulvar yolu kiler önünden end. meslek lisesi istikametine giderken
kasksız bir şekilde motosiklet üzerinde görülmüştür.
fakat koruma olarak güneş gözlüğü ile idare etmiştir.
tüm yetkililere buradan İSPİYONLUYORUM duyrulur :):queen:

Nedense bu duruma hiç şaşırmadım :cherry:
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Ya arkadaşlar lütfen dikkatli olalım ve koruma ekipmanlarını kullanmaya özen gösterelim. Bilinçili sürücüler olarak bunu yapmalıyız ki diğerlerine örnek olalım. 2 gün önce ben eşim ve kızım Şifa Hastanesinin oradan araba ile geçerken yanımızda bir racing, üzerinde 2 kişi ön teker havada gitti ve kızımın tepkisi direkt şu oldu : " AAAAAA, Baba, bu abilerde kask yok. Sen niye takıyosun o zaman?" Ve bunu soran kızım daha 3,5 yaşında.
Bence bizler örnek olmalıyız, üşenmeden giymeliyiz koruma ekipmanlarını.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ya arkadaşlar lütfen dikkatli olalım ve koruma ekipmanlarını kullanmaya özen gösterelim. Bilinçili sürücüler olarak bunu yapmalıyız ki diğerlerine örnek olalım. 2 gün önce ben eşim ve kızım Şifa Hastanesinin oradan araba ile geçerken yanımızda bir racing, üzerinde 2 kişi ön teker havada gitti ve kızımın tepkisi direkt şu oldu : " AAAAAA, Baba, bu abilerde kask yok. Sen niye takıyosun o zaman?" Ve bunu soran kızım daha 3,5 yaşında.
Bence bizler örnek olmalıyız, üşenmeden giymeliyiz koruma ekipmanlarını.

Sana katılıyorum abi. Kaskı güneşten koruyan bir şapka gibi düşündüğümüz sürece kazalarda daha çok can kaybı yaşarız.
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
herkese günaydın (keşke herkez benim kadar bile kask taksa razıyım ):pale:

valla abi yakalandın anlamam :cherry:

bu arada bişey yokmuş gibi çaktırmadan msn den seninle konuşuyorum :p
:queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:25 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:17 AM ----------

cumartesi saat 13.00 da kız meslek arkasından hareket etmek süreti ile burgaza emrahın yanına gidilecektir. gelmek isteyenler saat 13.10 a kadar beklenecek ve hareket edilecektir.

not: süleyman bi değişiklik olursa yazarsın siteye
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla abi yakalandın anlamam :cherry:

bu arada bişey yokmuş gibi çaktırmadan msn den seninle konuşuyorum :p
:queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:25 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:17 AM ----------

cumartesi saat 13.00 da kız meslek arkasından hareket etmek süreti ile burgaza emrahın yanına gidilecektir. gelmek isteyenler saat 13.10 a kadar beklenecek ve hareket edilecektir.

not: süleyman bi değişiklik olursa yazarsın siteye
Turgutbey köyü'nde oğlak yenilebilir dönüşte:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Gelmek isteyen arkadaşlara şimdiden söyleyelim de sonradan sizimi bekleyeceğiz demesinler. Erdinç arka lastiği değiştirmek için gidecek ben de motora subab ayarı ve karbüratör ayarı yaptıracağım. İşimiz erken biterse Burgazda bir gezi yapabiliriz.
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
savaş abi iyi fikir aslında
durum ne gösterecek bilmiyorum şuan yanlız

ehehehe aklıma sunay geldi oğlak lafını duyunca zıplar şimdi oda gelir belki
:queen: o etçil çünki bizim gibi hem etçil hem otçul değil :cherry:
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Gelmek isteyen arkadaşlara şimdiden söyleyelim de sonradan sizimi bekleyeceğiz demesinler. Erdinç arka lastiği değiştirmek için gidecek ben de motora subab ayarı ve karbüratör ayarı yaptıracağım. İşimiz erken biterse Burgazda bir gezi yapabiliriz.

Ben de zincir değiştireceğim arkadaşlar. Anlaşılan Emrah arkadaşımızın orada bayağı koyu sohbetler olacak :)
Bu arada buluşma yerine umarım tam vaktinde yetişebilirim. Cumartesi günleri de çalıştığım için erken çıkmam gerekecek fabrikadan. Bir aksilik olursa haber veririm buradan...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gezin gezin ohh :) Ama kasksız gezmeyin, Deli_Mavi ve eşinin kaza haberini okumuşsunuzdur. 70 km hızla çarpmış araca, eşine yeni kask alacaklardı, kullandığı kask dandikti. Sonucu biliyorsunuz hepiniz, pazartesi gününden beri komada. Murat 150-200 lira verip bir kask alamadık diye ağlıyordu hastanede. Sizde dikkatli olun kimseyi ağlatmayın.. Abi sende lan :) Motora binme hatta sen :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst