Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
Erkencisin bakıyorum günaydın herkeze :rendeer:

korkut usta günaydın ya ben erkenci sen erkencide hiç çakışamıyoruz ben ben giriyom kimse olmuyor yada cevap gelmiyor ben çıkıyom herkes burada

neyse bu arada erkenci varsa Günaydınlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:26 AM ----------

he valla benimde iki parmak altta kalıyo eldiven bile yırtıldı hah :queen:

Serdar dostum ne yapsak bizdemi traşlasak ama trajlamak olmaz sıfır makinaya

hemen makinayı yatırdınmı derler .

neyapasak acaba bi çözüm bulmalıyız

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:29 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:28 AM ----------

sabah bi ses duydum motoru yürütüyorlardı hemen fırladım pencereye çok şükür kabusmuş:)

allah rünyanı realde yaşatmasın kazasız belasız cezasız çalıntısız vede Sorunsuz günlerde kulllanmayı nasip etsin kardeşim

Yolunuz açık. Tekeriniz düz bassın arkdaşlar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Serdar dostum ne yapsak bizdemi traşlasak ama trajlamak olmaz sıfır makinaya

hemen makinayı yatırdınmı derler .

neyapasak acaba bi çözüm bulmalıyız

gardaş valla en güzeli sıfır bi tane uufak bişeyle değiştirmek
eskisini de saklamak:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu arkadaşlar ankara da şöyle adam akıllı sticker satan yer yok mu sticker arıyorum şöyle afilli güzel bişeyler ama bi tek internet sitelerinde buldum. ankarada satan yer var mı bildiğiniz...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
yahu arkadaşlar ankara da şöyle adam akıllı sticker satan yer yok mu sticker arıyorum şöyle afilli güzel bişeyler ama bi tek internet sitelerinde buldum. ankarada satan yer var mı bildiğiniz...

Sana şöyle bir tavsiyede bulunayım alacağın stickerler kaliteli olsun çünki çoğu stickerlar ne bileyim pasta cila atarken bozuluyor yazıları yada resimleri siliniyor. Buna dikkat et alırsan..:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sana şöyle bir tavsiyede bulunayım alacağın stickerler kaliteli olsun çünki çoğu stickerlar ne bileyim pasta cila atarken bozuluyor yazıları yada resimleri siliniyor. Buna dikkat et alırsan..:cat:

walla hacım alıcam ama hem şöyle şekil itibariyle sağlam olsun istiyorum hemde dediğin gbi hemen çıksın istemiyorum:cat:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
64
slm motorcu dostlarm umarm herkez sezona
kazasız belasız girmiştir...
ben motorumda baya bi deişikler yaptm
depo pedi...
yarıs stickrları (takm)
silikon cbr elcik
iridyum buji
paslanmaz şeker kırmızısı vidalar
mavi led ısıklar(kuyruk kısmna 25 30 cmlik iki adet)
racer 200 s aynaları
jant şeritleri
ön süspansynu sonuna kadar indirdm
arkayı 3 cm kadar kaldırttm
paylaşmak istedim sadece:)

bu arada biliginiz olsun
bu depodaki kanuni olsun kuyruktaki we grenajlardaki 200 stickerleri olsun
bosuna tabelacıdan aldığınız folyo ile kapatmaya çalışmayn
hem renk tutmuyo hem kötü duruyo..
bu aksam sinirlendm stickerlere hafif bi çakmakla ucunu ısıttım
we tırnakla hiç uğraşmadan sötüm tüp orjinal stickrları...
belki bilenler wardır ama ben bilmiyenler için söyliyim dedim:)

herkese kazasız belasız sürüşler:cat:
ne zamandır forma uğramadııım için çenm düştü birass:wiinkk:
herkese slm...:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2009
Mesajlar
545
slm motorcu dostlarm umarm herkez sezona
kazasız belasız girmiştir...
ben motorumda baya bi deişikler yaptm
depo pedi...
yarıs stickrları (takm)
silikon cbr elcik
iridyum buji
paslanmaz şeker kırmızısı vidalar
mavi led ısıklar(kuyruk kısmna 25 30 cmlik iki adet)
racer 200 s aynaları
jant şeritleri
ön süspansynu sonuna kadar indirdm
arkayı 3 cm kadar kaldırttm
paylaşmak istedim sadece:)

bu arada biliginiz olsun
bu depodaki kanuni olsun kuyruktaki we grenajlardaki 200 stickerleri olsun
bosuna tabelacıdan aldığınız folyo ile kapatmaya çalışmayn
hem renk tutmuyo hem kötü duruyo..
bu aksam sinirlendm stickerlere hafif bi çakmakla ucunu ısıttım
we tırnakla hiç uğraşmadan sötüm tüp orjinal stickrları...
belki bilenler wardır ama ben bilmiyenler için söyliyim dedim:)

herkese kazasız belasız sürüşler:cat:
ne zamandır forma uğramadııım için çenm düştü birass:wiinkk:
herkese slm...:rendeer:

kardeş bi de resim koysan
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
meçhul ayıp oluyo ama o kadar modifiye yap foto koyma aaaaaaaaaaa, yoğun istek var foto koy hadi hadi:)
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
2
mrb arkadaşlar. siteye daha demin katıldım. racer 200 ün topicini okuyordum.
bende motor alacağım ve bi tane racer 200 buldum 18.000 km'de 2006 model? alırsam ilk defa honda ve yamaha dışında motor almış olacağım.
dolayısıyla içimde bi tedirginlik bi çekimserlik var? sayfalarınız oldukça çok 2003 sayfa :D bu yüzden hepsini okuyamadım ve şuanda bilmek istediğim şey ise tam olarak şu;
-bu motoru kullanan arkadaşlar dezavantajlarını ve avantajlarını sayabilir mi?
-motor aksamında en sık görülen problem?
-vibrasyon durumu nedir?
-alırsam teknik servisi benim 2. evim olur mu olmaz mı?:D
-ve 2.el racer 200 alırken nelere dikkat etmeliyim?

çok yazdım k. bakmayın ama öğrenmek istiyorum:)
şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
18000 de ise yani mesaj sayısındaki gibi bi sıfır fazla yazmadıysan(2003 değil 203) bulaşma derim. bedavayamı verio o kadar km li motor alıon zaten 2.elleri 1000kmde olanlar bile çok ucuz
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
2
bi 0 fazlalığı için özür diliyorum km de bi yanlışlık yok 18,000 km'de fiyatıda 1,800lira.
fotoğraf nasıl ekleniyor?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
bi 0 fazlalığı için özür diliyorum km de bi yanlışlık yok 18,000 km'de fiyatıda 1,800lira.
fotoğraf nasıl ekleniyor?

1.2 sayfa gerılerde bır yerde olması gerekıyor nasıl foto eklendığı,
_________________________________________________________________________

bende koltuk yaptırımına başladım,
hayırlısı ile,
orjınal arka koltuk kesılecektı benım planıma gore,
fakat çok kıl duracagı kararı aldıktan sonra,
sıfırdan koltuk kalıbı cıkartık ve şimdi onun üzerinde yoğunlaşıyorum,
hallettığım zaman resımlerım sizlr için;)
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
542
Hepinize hayırlı akşamlar kanuniciciciler:rendeer:Yaw serkan usta senin motor kaç km oldu:silent:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
64
meçhul hani fotoğraf kardeşim

kardeşm bikaç gün içinde fotoları paylaşcam:cat:
benim tel bozuldu bi makina bulnca çekp atarm:wiinkk:
bu arada bi toplansak hiçte fena olmaz diyorm siz ne düşünüysunuz
hawalarda ısındı:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:23 PM ----------

meçhul ayıp oluyo ama o kadar modifiye yap foto koyma aaaaaaaaaaa, yoğun istek var foto koy hadi hadi:)

sado en yakın zamanda kardeşm hem aklımda olan bikaç şey daha war..
kuyruğu kaldırttm pilakalığı iptan etcem sinyalleri stoplarn yanına alıcam.
we kuyrğun alt kısmı kötü duruyo orayı beyaz düz bi fibr vb.. şeyle kapatmayı
düşünüyorm.
herkese hayırlı akşamlar:rendeer:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
bi ara şöle bütün racerlar toplanalım be harbi süper olur biz burdan 3 tane garanti katılırız süper olur şu topiği bi coşturalımbe
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst