- Katılım
- 16 Ağu 2008
- Mesajlar
- 524
Erkencisin bakıyorum günaydın herkeze :rendeer:
korkut usta günaydın ya ben erkenci sen erkencide hiç çakışamıyoruz ben ben giriyom kimse olmuyor yada cevap gelmiyor ben çıkıyom herkes burada
neyse bu arada erkenci varsa Günaydınlar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:26 AM ----------
he valla benimde iki parmak altta kalıyo eldiven bile yırtıldı hah :queen:
Serdar dostum ne yapsak bizdemi traşlasak ama trajlamak olmaz sıfır makinaya
hemen makinayı yatırdınmı derler .
neyapasak acaba bi çözüm bulmalıyız
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:29 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:28 AM ----------
sabah bi ses duydum motoru yürütüyorlardı hemen fırladım pencereye çok şükür kabusmuş![]()
allah rünyanı realde yaşatmasın kazasız belasız cezasız çalıntısız vede Sorunsuz günlerde kulllanmayı nasip etsin kardeşim
Yolunuz açık. Tekeriniz düz bassın arkdaşlar...