arkadaşlar bira önce kaza yaptım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:48 PM ----------
caddeden normal hızla ilerlerken tali yoldan sağ taraftan birden doblo yolun ortasına kadar çıktı durdu,bende aniden ön frene bastım teker kaydı ve motor sola kayarak yattık ve sürüklendim:salut:
caner foto kötü çıkmış yaw şöyle kaliteli birşeyle çeksene afili afili fotolar doldur şu forumu kara şimşeği görelim
aydın, aynı kazayı ben yaptım geçen gün, ama 30-40 ile gidiyordum o yüzden pek bi sorun olmadı. ayna kırıldı yine(amma dandik malzeme imiş ya argon mudur nedir) 10liraya kaynattım eskisinden bi farkı olmadı, başka grenajlarda bi sorun yok.
]
dumanxtr kardeşim nasılsın gittimi motorundaki acayip ses memnunmusun motordan
bu paraya bu motoru alcağıma honda cbf alırım daha iyi hiç değilse honda:wiinkk:
bu paraya bu motoru alcağıma honda cbf alırım daha iyi hiç değilse honda:wiinkk:
bu paraya bu motoru alcağıma honda cbf alırım daha iyi hiç değilse honda:wiinkk:
kamılcim senın üst caddenın karşısında var,
DIMİNOS pızzanın arka sokagında,
MAVI AY MOTOR,
ama cogunluk cbr galıba,
sen yınede bak...
yok abi o rahatlığından deil güzel oluyoda motor yan yattığı zaman ilk debriyazj kolu yada fren kolu yamuluyor bi iki kere düzeliyo yamulunca sora kırılıyo serkan abi de koptuktan sonra oraları eyelemiş güzelce bu halai alıyor![]()
Kıyaak olmuş ama belki bunların kısalarında vardır ben çift parmak depraj kullanıyom diyer iki parmagım altında ezilmeye mahrum kalıyor ondan sordum du)))))))))))))))
Kıyaak olmuş ama belki bunların kısalarında vardır ben çift parmak depraj kullanıyom diyer iki parmagım altında ezilmeye mahrum kalıyor ondan sordum du)))))))))))))))