Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
yapalım gel zaten canım sıkılıyo iş yok güç yok bari motorla oyalanayım bi işe yarayım:mrgreen:
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
76
ya arkadaşlar dün artcımla E-5'de ilerlerken hafif bir viraja girdim hızım 115 civarlarında idi motorun kafası sallanmaya başladı ilkkez oluyor böyle anlam veremedim rüzgar falanda yoktu.sizlerde oluyormu böyle şeyler
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
arkadaşlar bira önce kaza yaptım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:48 PM ----------

caddeden normal hızla ilerlerken tali yoldan sağ taraftan birden doblo yolun ortasına kadar çıktı durdu,bende aniden ön frene bastım teker kaydı ve motor sola kayarak yattık ve sürüklendim:salut:

Geçmiş olsun kardeşim işallah ilk ve son kazan olur.
Boşver sende bişey olmasın makinın yedek parçası var insanın yedek parçası yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:28 PM ----------

caner foto kötü çıkmış yaw şöyle kaliteli birşeyle çeksene afili afili fotolar doldur şu forumu kara şimşeği görelim:)

aydın, aynı kazayı ben yaptım geçen gün, ama 30-40 ile gidiyordum o yüzden pek bi sorun olmadı. ayna kırıldı yine(amma dandik malzeme imiş ya argon mudur nedir) 10liraya kaynattım eskisinden bi farkı olmadı, başka grenajlarda bi sorun yok.


]

Adamım Sanada geçmiş olsun allah beterlerinden korusun .

Foto ya gelince onu ben cep telle çekildim dijital arzalandı arkdaşların dijitali denk gelince onunlada çekiliriz bitane olur biter

Bu arada eldivenlerin hayırlı olsun kazasız günlerde kullanman dilegi ile

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:36 PM ----------

dumanxtr kardeşim nasılsın gittimi motorundaki acayip ses memnunmusun motordan

yok ses devam ediyor ama makinaya binme fırsatım olmuyor pek gerçi pekte sorun etmiyorum gittigi yere kadar götürür durdugu yerde servisi bulur ama hepsi zamanla güzelleşir ben ufak tefek sorunların olacagını biliyordum makinayı alırken yapabilgimi kendim yaparım yapamadıgımı servis yapar.

daha km 350 de bi geze bilsem dün İstanbuldaydım motor sıfır olmasaydı belki bi dedilik edip makinayla giderdim ama deymezdi günü birlik gittim geldim

Ama sonuç olarak bi sıkıntı Yapacak bi promlemi yok zamanla hepsi yapılır gider.
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
16

Buda benim yol arkadaşım...

Arkadaşlar Motorsiklet için uygun fiyatlı xenon bulamadım. Öle fiyatı güzel bişey bilen warmı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fıyatlar standarttır kardesım 160lıra falan olması cıftı yada cıkma bulucaksın sanayılerde arastır bulabılırsın
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
bu paraya bu motoru alcağıma honda cbf alırım daha iyi hiç değilse honda:wiinkk:

afferin sana işte git al dostum,
yok yere neden parmaklarını yoruyorsun peki bu topıc'e yazman için sen:D:)

CBF senın işlerini görmeye yeterde artar bile,
bu tarz örnekler çok,
kimi gider 10 bin lira verir TOFAŞ DOĞAN alır,
kimi 10 binlira verir ve gider RENAULT 19 (EUROPA) alır...

Zevk Ve Kişisel İstektir Onlar...
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
iki motorunda markasını kapat hiç tanımadığın 10 kıza sor hangi motora binmek istersiniz diye,9 u racere binerim der kocum,niye şekil var,bırak kızları cbf 150 kullanan kuryeciler bıle hasta bu motora:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
işte silikon elcik furyasına bende girdim,
kurtuldum eskilerden,
bu arada yeşilini bulamadım yawww :pr: (aslında vardıda 45 lira çok geldi :p)
siyah olmasınında nedeni,
motor üzerine siyah stıcerlar cekılecek olmasıdır...
gece gece anca bu kadar resim oluyor...
bu arada 25 liraya aldım...

 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
bu paraya bu motoru alcağıma honda cbf alırım daha iyi hiç değilse honda:wiinkk:

sana hayırlırlı işler sen daha almadınmı hondayı neyse bidaki yaza alırsın !!! ::154::::154::::154::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:06 AM ----------

işte silikon elcik furyasına bende girdim,
kurtuldum eskilerden,
bu arada yeşilini bulamadım yawww :pr: (aslında vardıda 45 lira çok geldi :p)
siyah olmasınında nedeni,
motor üzerine siyah stıcerlar cekılecek olmasıdır...
gece gece anca bu kadar resim oluyor...
bu arada 25 liraya aldım...


Ne yapsan yakışıyor Usta dikatimi bişey daha çekti şimdi senin depraj koluda kısaymış. dahamı rahat oluyor böyle
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
yok abi o rahatlığından deil güzel oluyoda motor yan yattığı zaman ilk debriyazj kolu yada fren kolu yamuluyor bi iki kere düzeliyo yamulunca sora kırılıyo serkan abi de koptuktan sonra oraları eyelemiş güzelce bu halai alıyor:p
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
Serkan abi iyi olmuş elcikler 25e nerden aldın öyle, bende düşünüyorum. benim sağ elcik kaza yaptığımda hafif yırtıldı gibi köşeleri pürüzlü pürüzlü olduda görüntü çok kötü duruo
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
kamılcim senın üst caddenın karşısında var,
DIMİNOS pızzanın arka sokagında,
MAVI AY MOTOR,
ama cogunluk cbr galıba,
sen yınede bak...
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
kamılcim senın üst caddenın karşısında var,
DIMİNOS pızzanın arka sokagında,
MAVI AY MOTOR,
ama cogunluk cbr galıba,
sen yınede bak...

desene burnumun dibinde:) yarın bi bakayım zaten erken kalkacam, 2sokak yukarısına gitmeyeli nerdeyse 1 sene oldu ister inanın ister inanmayın. ne dandik çalışma saatlerim var benim yaa
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
yok abi o rahatlığından deil güzel oluyoda motor yan yattığı zaman ilk debriyazj kolu yada fren kolu yamuluyor bi iki kere düzeliyo yamulunca sora kırılıyo serkan abi de koptuktan sonra oraları eyelemiş güzelce bu halai alıyor:p

Kıyaak olmuş ama belki bunların kısalarında vardır ben çift parmak depraj kullanıyom diyer iki parmagım altında ezilmeye mahrum kalıyor ondan sordum du:))))))))))))))))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kıyaak olmuş ama belki bunların kısalarında vardır ben çift parmak depraj kullanıyom diyer iki parmagım altında ezilmeye mahrum kalıyor ondan sordum du:))))))))))))))))

he valla benimde iki parmak altta kalıyo eldiven bile yırtıldı hah :queen:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
sabah bi ses duydum motoru yürütüyorlardı hemen fırladım pencereye çok şükür kabusmuş:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst