- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
korkut kardeş ben türkiye elektrik üretimin taşaron firmasında çalışıyorum
siz ne işle meşgulsüznüz
Bir ingiliz firmasında Güvenlik amiriyim.. Mecidiyeköyde.....
korkut kardeş ben türkiye elektrik üretimin taşaron firmasında çalışıyorum
siz ne işle meşgulsüznüz
arkadaşlar bi insanda şans olacakale: şimdiye kadar 400 km yi devirmiş motorumda çektiğim sıkıntıları yazıyorum:
1)motorun parasını ödediğim halde ötv si yatmadığından 3 gün teslim alamadım,o 3 gün sanki 3 asır gibi geldi
2)daha motoru aldığım ilk gün(taptaze) dukkandan çıkarırken aynasını çizdiler(allah sabır ver)
3)vites göstergesi fabrikadan bozuk geldi 20 gün serviste yattı motor
4)20.günün sonunda aldım motoru eve gelireken yağsızlıktan trafiğin en işlek yerinde şakır şukur sesler eşliğinde bayıldı kaldı motor(yağmur bi taraftan)
5)direksiyonun tam üstünden kalın bir kablo geçiyodu ben düzelttim
6)ve son olarak dün akşam direksiyonumun ters olduğunu anladımr:
yani bu motoru fabrikada toplarken içkilimiydi bu adamlar sarhoş kafaylamı yaptılar benim motoru anlamdım haa,2.el alanlar bile benden daha rahatlar:farao:
Bir ingiliz firmasında Güvenlik amiriyim.. Mecidiyeköyde.....
emre dostum çok fazla servisle haşır meşir olma daha bi dünya şey daha çıkar bende sana söylemesi elinden gelen şeyleri kendin yap servisten daha güzel yaparsın kardeş bundan emin olabilirsin en kısa zamandan işallah istedin rahatlıkta bi makina olur.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:22 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 AM ----------
bu işin okulunu okudunuz ozaman
Yok normal kursa gittim silahlı sertifika aldım bu işte 8 senedir çalışıyorum 3 sene normal güvenlik yaptım sonra sınava girdim 5 senedirde amir olarak duruyorum rahat iş ama inanlarla uğraşması zor oluyor devamlı stres ..ale:
senin iş nasıl yorucumu.???
arkadaşlar bi insanda şans olacakale: şimdiye kadar 400 km yi devirmiş motorumda çektiğim sıkıntıları yazıyorum:
1)motorun parasını ödediğim halde ötv si yatmadığından 3 gün teslim alamadım,o 3 gün sanki 3 asır gibi geldi
2)daha motoru aldığım ilk gün(taptaze) dukkandan çıkarırken aynasını çizdiler(allah sabır ver)
3)vites göstergesi fabrikadan bozuk geldi 20 gün serviste yattı motor
4)20.günün sonunda aldım motoru eve gelireken yağsızlıktan trafiğin en işlek yerinde şakır şukur sesler eşliğinde bayıldı kaldı motor(yağmur bi taraftan)
5)direksiyonun tam üstünden kalın bir kablo geçiyodu ben düzelttim
6)ve son olarak dün akşam direksiyonumun ters olduğunu anladımr:
yani bu motoru fabrikada toplarken içkilimiydi bu adamlar sarhoş kafaylamı yaptılar benim motoru anlamdım haa,2.el alanlar bile benden daha rahatlar:farao:



