1.adana motosiklet sevenler kaynaşma toplantısı.

Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
bugün adanada moto tutkunları aile boyu tanışma ve kaynaşma amaçlı ilk toplantısını gerçekleştirdi sabah ilk gelenlerle başlayalım.











balcalı fakültesine ait orman piknik alanında 1 kaç arkadaş yer tesbiti yaptık ve proğrama büyük katkı sağlayan ve fikir babalarından hakan beyle ilk hatıra fotosunu çektirdik kendisi isminin ilk harflerine uyduğu için hayabusa kullanıyor.



artık yer tamam aileleri almak için eve dönüyoruz.



ben çocukları aldım motorla eşim arabayla yola çıktık.















yusuf başkan erkanın motoruyla alıştırma yapıyor hani kask başkanım.



erkanın motoru yetmedi şimdi sıra furkanınkinde ilerde hayabusa olacak.





yakışmış hakan bey yakışmış.





sucular honda bayi mehmet bey ve klasel cam adem bey furkanla poz verdiler.







artık yavaş yavaş dönüyoruz.









bu ilk toplantı olduğu için acemiliğimiz çoktu tekrarlarında daha iyi olur inşallah elinde konu ile ilgili foto olanlar eklesinler lütfen.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
153
Eline sağlık Kadir abi, ama fotolar oldukça az olmuş. :)
Unutmadan herşey için teşekürler.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok güzel bir toplantı olmuş.emeğinize sağlık kadir kardeş.bu gittiğiniz yer balcalı'da nerede? yolu neredendir nasıldır?
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
En büyük Adana diyorum başka bir şey demiyorum.... :cat:

canın sağolsun senimi kıracaz.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 PM ----------

çok güzel bir toplantı olmuş.emeğinize sağlık kadir kardeş.bu gittiğiniz yer balcalı'da nerede? yolu neredendir nasıldır?

sağol abim orası fakülteye girmeden sağa dön ilerdeki mezarlık kavşağından sola menekşe yönünde solda mezarlıktan tahminen 500 metre ilerde.
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
güzel gezi olmuş,ya abicim sizin geziler hep arazi şartları zor alanlardamı gerçekleşir:silent:
 
Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
68
yayında yapımda davette ve organizasyonda emeği geçen tüm abilerime teşekkür ederim.tüm motosiklet sevenlerini kutluyorum.hakan abi'ye mehmet ve yusuf abilerime tabii kadir ustaya da müteşekkirim.saygılarımı sunarım.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
yayında yapımda davette ve organizasyonda emeği geçen tüm abilerime teşekkür ederim.tüm motosiklet sevenlerini kutluyorum.hakan abi'ye mehmet ve yusuf abilerime tabii kadir ustaya da müteşekkirim.saygılarımı sunarım.

gardaş sizin varlığınız yeter sağol:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:19 PM ----------

kadir ustam allah dostluklarınızı baki kılsın.ahiret kardeşliği versin:cat::rendeer:

allah razı olsun abi cümlemize inşallah.:rendeer:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
2
kadir abiye,hakan ve yusuf abilerime mehmet abilerime tüm muhabbet erlerine gönülden müteşekkirim.tekrar görüşmek ümidiyle.tüm organizasyon için teşekkürler emeğinize sağlık..saygılarımı sunarım..
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
kadir abiye,hakan ve yusuf abilerime mehmet abilerime tüm muhabbet erlerine gönülden müteşekkirim.tekrar görüşmek ümidiyle.tüm organizasyon için teşekkürler emeğinize sağlık..saygılarımı sunarım..

gardaş inşallah tekrar görüşeceğiz bize takılmaya devam et.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst