kaskın içinde yapılmaması gerkenlerden biri daha(hapşırmak yada hapşurmak:P)

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
He birde yüz kaşıntısı, burun akması, dil ısırması, ağlamak, bağırmak, öfflemek, püffflemek, şarkı söylemek, göz kırpmak, kahkaha atmak, kaş çatmak, saç yemek, burun karıştırmak, kulak kaşımak,v.s.......... yapmamak lazım :queen:

:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
artık kasmıyorum.koyveriyorum:cherry:
benden 2.el kask almayın:p
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
yemek yerken bu başlıgı okumakta ilginçti D: hapşurmak bi yana ben hemen açarım vizörü yanda çıkıntısı var artık rafleks oldu ışıklarda açmasam buhulanıyor diye.en kötüsü yanagımda yara vardı dişime deydikçe acıyordu :( pazar günü ki gezide kaskı taktım iç süngerleri yanagıma bastırdı ne biçim acıdı :( o yolu git gel yanagımın acısından beynim döndü ama herşeye deyerdi =))
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
232
He birde yüz kaşıntısı, burun akması, dil ısırması, ağlamak, bağırmak, öfflemek, püffflemek, şarkı söylemek, göz kırpmak, kahkaha atmak, kaş çatmak, saç yemek, burun karıştırmak, kulak kaşımak,v.s.......... yapmamak lazım :queen:

+ sakiz cignemek cenen cok agriyor:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benimde başıma geldi ama benim bir şansım vardı kaskın altında başlıgım vardı tam hapşırdım başlıgımın içi berbat ama kaskım temiz kaldı... belkide başlık bu durumda işe yariyo ..
 
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
183
Hapşırık anında seri bir şekilde vizörü açabilmek de başarı. Ben yapabileceğimden şüpheliyim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst