İlk Kazam...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
242
Aydın çok çok geçmiş olsun kardeşim... ÇOk üzüldüm ya.. O gün başlarkende senin için şanssız başlamıştı zaten.... Ama yinede herşeyde bir hayır vardır diyelim... inş. en kısa zamanda eski sağlığına dönersin.. ;)
hakikaten Aydın o gün sende bi şansızlık vardı ... yine Allah beterinden saklamış... en kısa zaman da iyileşmen dileğiyle...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaza denk geliyo allah iyilik versin :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaza denk geliyo allah iyilik versin :rendeer:

yaza kadar ayaga kalkıp gene vıteslerıme kavusucam ıns

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:17 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:17 AM ----------

hakikaten Aydın o gün sende bi şansızlık vardı ... yine Allah beterinden saklamış... en kısa zaman da iyileşmen dileğiyle...:rendeer:

aynen faruk ogun bole sonuclandı 1konjektor 2egsos 3de bacagı werdık
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o gün vardı bişey vardı bende 2 defa düştüm 1.sini biliyorsun zaten o önemli değildi de 2. sinde geri geri tepe takla gidiyordum Allah korudu vallahi:)

komple nazar wardı ustumuzde walla nese ben bacagıma baktıkca uzuluyorum fakat sevınıyorum Allah daha kotusunu vermedı ve daha cok sevınıyorum arkamda burcu yoktu
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
242
komple nazar wardı ustumuzde walla nese ben bacagıma baktıkca uzuluyorum fakat sevınıyorum Allah daha kotusunu vermedı ve daha cok sevınıyorum arkamda burcu yoktu

tabi oda bir şans ya burcu olsa ve senin kadar az zararla kurtaramasaydı...
Allah acil şifalar diliyorum kardeşim hadi ben kaçar malum yarın saat 8 de ayaktayım:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabi oda bir şans ya burcu olsa ve senin kadar az zararla kurtaramasaydı...
Allah acil şifalar diliyorum kardeşim hadi ben kaçar malum yarın saat 8 de ayaktayım:pr:

tamamdır kardesım kendıne ıyı bak banada acıl sıfalar ıns ama 1aydan once bıse olması ıhtımalı yok yatıcaz bakalım sımdıden sıkıldım yatmaktan walla
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun üzüldüm çok
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Kardeşim Geçmiş olsun uzun süredir nette yoktum daha şimdi okudum şu anda nasıl genel durumun iyimi . ALLAH cc korumuş daha beteri de olabilirdi . :rendeer::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun üzüldüm çok

saol abım :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:56 PM ----------

Kardeşim Geçmiş olsun uzun süredir nette yoktum daha şimdi okudum şu anda nasıl genel durumun iyimi . ALLAH cc korumuş daha beteri de olabilirdi . :rendeer::rendeer:

saol korkut abı walla 3gun oldu ıste suanda yarım alcı war ayakta odem cok oldugu ıcın tam alcı yapamıyolar cuma gunu tekrar gıdıcem odem ındıyse tam alcıya alıcaklar onu beklıyorum saol abım bu arada

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:58 PM ----------

çok çok geçmiş olsun.
kendine iyi bak

saol genc kaptan tesekkurler cbfınde hayırlı olsun tekrar :rendeer:
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
27
büyük geçmiş olsun. motosikletleri trafikte dikkate almayan bir sürü bilinçsiz otomobil sürücüsü bulunmakta. bizi çizgi filmlerdeki motosikletler gibi zınk diye durabiliyor veya vın diye uçabiliyor sanıyorlar. altımızdaki araçların iki tekerlekli olduğunu, fren mesafelerimizin ne kadar üstün teknolojiyle donatılırsa donatılsın motorlarımız iki tekerlekli oluşumuz nedeniye daha uzun olduğunu, üstüne üstlük bir de denge sorunumuz olduğunu buradan hatırlatmak isterim.

geçen hafta aynı şekilde zırhlı bir banka aracı şişli'de beni sıkıştırdı. son an verdiğim bir kararla kurtuldum. adam pişmiş kelle gibi camı açtı ve "kardeşim niye giriyorsun aralara" dedi. araya niye giriyorsun dediği şeride ise halk arasında sağ şerit denmekte. :) yani seyir için ayrılmış nizami bir şerit. görmedim, kusura bakma, haklısın diyeceğine, beni suçladı.

uzun lafın kısası türkiye şartlarında otomobillerin de seyir ettiği yollarda, beş değil yüzbeş kere daha dikkatli olmalıyız.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
ARKDASLAR BENDE KAZA KERVANINA GIRIS YAPTIM AMA HIZLI BIR SEKILDE OLDU SOL BACAK , 5PARMAGIN HEPSININ KEMIKLER KIRILDI VE DOKU ZEDELENMESI AYAGIM 3-4HAFTA ALCIDA KALICAKMIS OLAY İSE bduzunde oldu ben sag serıtten gıdıodum emnıyet serıdınde ÖKÜZ sagIMDa gıdıyodu sınyalımı werdım saga gırıcektım arabayı kontrol ettım ne fren lambası yanıyodu nede sınyal saga gırdım bı anda saga dondu arka kapıdan gırdım on kapıdan cıktım suruklendım ayagımda vıtes pedalında kaldı parmaklar kırıldı ıste ambulans geldı goturduler sıgorta olmadıgı ıcınde motoru bagladılar ole sacma bı olayla karsılastım fakat suanda merak ettıgım arkadan bır motorcu abım geldı kaldırdı tanımıyorum kazanın sokuyla ne plakasını ne numarasını aldım ıns bu sıtedendır ve bana ulasır cunku benı ne yapıp ne ettıysem zorla ambulansa bınıp gonderdıler adam artık nası kafa celdıyse kazada suclu ben gozukuyorum pesını bırakmıcam sahıdım war 2tane 2sınden bırıne ıns ulasıcam saten bana carpan okuzun bu hafta 3kazasıymıs ve 3ude motorcuymus ve okuzun dedıgıne gore 3undede motorcu buna vurmus

öncelikle geçmiş olsun arkadaşım dediğin gibi bunlardan trafikte orakla biçsen bitmezz. tek sorun şu ki haklı yada haksız olmandan ziyade trafik sigortan yok sanırım okudugum kadarıyla. işte buradan çok canın sıkılacak gerek cezası bakımından gerek se suç oranın hesaplanması bakımından. yazılan ceza bir ara 872 ytl di şimdi nedir bilmiyorum. (2009 da cezalar ve harçlar yüzde 12 arttı ya). umarım düşündüklerim oluşmaz da hepimiz bir derin oh çekeriz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tez zamanda iyileşip aramıza dönersin inşallah..:rendeer:

inşallah korkut abım ama artcı olarak motor yasaklandı artık kendı paramla alana kadar motor falan yok :pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:25 PM ----------

büyük geçmiş olsun. motosikletleri trafikte dikkate almayan bir sürü bilinçsiz otomobil sürücüsü bulunmakta. bizi çizgi filmlerdeki motosikletler gibi zınk diye durabiliyor veya vın diye uçabiliyor sanıyorlar. altımızdaki araçların iki tekerlekli olduğunu, fren mesafelerimizin ne kadar üstün teknolojiyle donatılırsa donatılsın motorlarımız iki tekerlekli oluşumuz nedeniye daha uzun olduğunu, üstüne üstlük bir de denge sorunumuz olduğunu buradan hatırlatmak isterim.

geçen hafta aynı şekilde zırhlı bir banka aracı şişli'de beni sıkıştırdı. son an verdiğim bir kararla kurtuldum. adam pişmiş kelle gibi camı açtı ve "kardeşim niye giriyorsun aralara" dedi. araya niye giriyorsun dediği şeride ise halk arasında sağ şerit denmekte. :) yani seyir için ayrılmış nizami bir şerit. görmedim, kusura bakma, haklısın diyeceğine, beni suçladı.

uzun lafın kısası türkiye şartlarında otomobillerin de seyir ettiği yollarda, beş değil yüzbeş kere daha dikkatli olmalıyız.

aynen aynen ve hemen guclu oluverıyolar en kısa ornegı benım parmaklarım falan kırıldı ama o ankı sıcaklıkla ustune basıyordum we 30dk falanda bastım sonradan bastırdı adam polısle ben yokken konustu ben gıttım sen otur dedıler otturdular ben kalkıorum onlar oturtuyor sonra ambulans geldı bınmıcem dıyorum cunku sıgortam yoktu motoru bagladılar nereye goturceksınız dıyorum nası alıcam dıyorum hadı ambulansa dıyolar bınmıcem bırakın dıyorum hadı hadı dedıler zorla bındırdıler adam artık ne anlaatı rusvetmı werdı omu wardı bılmıorum ama polıs dıe adları gecıpte rusvetcıler %100 benı suclu gosterdıler
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Geçmiş olsun gerçekten ucuz atlatmışsın..ya boyle insanlarla karşılaşınca gerçektemn deliriyorum... aptallık bulaşıcıdır derler yaa:)

Yukarıdaki arkadaşın demir fargo hayalini sadece ben kurarım sanmıştım :)

Benim hayalimde şu bu tür adiler için ;


motoru sağa çektim arkadaşlar...

bandana ile plakayı güzelce kapattım..

cebimden çok amaçlı çakıyı çıkarıp yıldır tornavidayı açtım. Bismillah diyerek motora bindim...

Bunları yakaladım şoför tarafı en arkadan tornavidayı taktım, ön aynaya kadar resmen ameliyat ettim.boya macun kurtarmaz, Allah affetsin ....

Yani sahibinden.com a filan vermişse aracı; arka çamurluk ve kapılar çizikten dolayı değişti kazadan değil diye ilan vermiştir heralde ...

yani hayal ama gerçekten bunu hakeden o kadar adi var ki ?

Vallahi bazen ulan ben buna pislik yaparım ama buda gider bir başka motorcuya bir sey yapar diye yutuyorum, görmezden geliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikle geçmiş olsun arkadaşım dediğin gibi bunlardan trafikte orakla biçsen bitmezz. tek sorun şu ki haklı yada haksız olmandan ziyade trafik sigortan yok sanırım okudugum kadarıyla. işte buradan çok canın sıkılacak gerek cezası bakımından gerek se suç oranın hesaplanması bakımından. yazılan ceza bir ara 872 ytl di şimdi nedir bilmiyorum. (2009 da cezalar ve harçlar yüzde 12 arttı ya). umarım düşündüklerim oluşmaz da hepimiz bir derin oh çekeriz.

sole dıım walla %100 suclu oldum fakat ben kafadan gırıcektım arka tekerı kıtledım 3ten 1e attım motoru yere yatırdım adama surttum sadece oyuzden kısıde bı masraf yok sıgortam olmadıgı ıcın motor cekıldı
90lıra cekıcı masrafı
10lırada park parası
50lırada sıgortama verdım
baska bı ceza yok bugun cıkartıyorum motoru fakat bana koyan en buyuk husus ehlıyetımden 15puan dusmesı cok sınırım bozuldu ona bu arada motorda sılıvrıye kayıt oldugu ıcın ruhsat sahıbıde sılıvrıde oldugu ıcın gıt gel masrafları baya bı war:) ama sonc olarak sıgortasız kullanmaktan 100lıra sadece bı ceza wermedıler yanı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:31 PM ----------

Geçmiş olsun gerçekten ucuz atlatmışsın..ya boyle insanlarla karşılaşınca gerçektemn deliriyorum... aptallık bulaşıcıdır derler yaa:)

Yukarıdaki arkadaşın demir fargo hayalini sadece ben kurarım sanmıştım :)

Benim hayalimde şu bu tür adiler için ;


motoru sağa çektim arkadaşlar...

bandana ile plakayı güzelce kapattım..

cebimden çok amaçlı çakıyı çıkarıp yıldır tornavidayı açtım. Bismillah diyerek motora bindim...

Bunları yakaladım şoför tarafı en arkadan tornavidayı taktım, ön aynaya kadar resmen ameliyat ettim.boya macun kurtarmaz, Allah affetsin ....

Yani sahibinden.com a filan vermişse aracı; arka çamurluk ve kapılar çizikten dolayı değişti kazadan değil diye ilan vermiştir heralde ...

yani hayal ama gerçekten bunu hakeden o kadar adi var ki ?

Vallahi bazen ulan ben buna pislik yaparım ama buda gider bir başka motorcuya bir sey yapar diye yutuyorum, görmezden geliyorum.

hayaller guzel ama bız onlarbgıbı kadar hayvan degılız acıyoruz cebıme 1kutu bujı alıp yola cıkmayı cok ısterım mesela ama suan ıcın sadece bana o adamı 30dklıgına vermelerını ıstıyorum versınler kapatsınlar bı odaya hemde bu ayagımla saglam cıkartıyomuyum bakalım onu ben kaza yaptım bundan ewwel ama ufak tefek we suruculerın hepsıde anlayıslıydı bu adam benı gordu bacagın nası dıe sormadı jandarmalar zor tuttu benı gırıcektım adama alcıyla nese ıste enınde sonunda bana denk gelır ıns
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst