İlk Kazam...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARKDASLAR BENDE KAZA KERVANINA GIRIS YAPTIM AMA HIZLI BIR SEKILDE OLDU SOL BACAK , 5PARMAGIN HEPSININ KEMIKLER KIRILDI VE DOKU ZEDELENMESI AYAGIM 3-4HAFTA ALCIDA KALICAKMIS OLAY İSE bduzunde oldu ben sag serıtten gıdıodum emnıyet serıdınde ÖKÜZ sagIMDa gıdıyodu sınyalımı werdım saga gırıcektım arabayı kontrol ettım ne fren lambası yanıyodu nede sınyal saga gırdım bı anda saga dondu arka kapıdan gırdım on kapıdan cıktım suruklendım ayagımda vıtes pedalında kaldı parmaklar kırıldı ıste ambulans geldı goturduler sıgorta olmadıgı ıcınde motoru bagladılar ole sacma bı olayla karsılastım fakat suanda merak ettıgım arkadan bır motorcu abım geldı kaldırdı tanımıyorum kazanın sokuyla ne plakasını ne numarasını aldım ıns bu sıtedendır ve bana ulasır cunku benı ne yapıp ne ettıysem zorla ambulansa bınıp gonderdıler adam artık nası kafa celdıyse kazada suclu ben gozukuyorum pesını bırakmıcam sahıdım war 2tane 2sınden bırıne ıns ulasıcam saten bana carpan okuzun bu hafta 3kazasıymıs ve 3ude motorcuymus ve okuzun dedıgıne gore 3undede motorcu buna vurmus
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun.
bide smiley olsa çiçek verecektim

:rendeer::rendeer: saol tesekkurler fakat cıceklık bı halım kalmadı ya ayagımın kırılıp 1ay eve mahsur kaldıktan sonra bana cok koydu bu
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
geçmiş olsun biraderim.

bu kazalar ibret olsun diğer arkadaşlara. motosiklet kullanırken kendi hatalarımızı bir kenara bırakalım, sürekli diğer sürücülerin yapabilecekleri hataları gözden geçirerek ve bu durumlarda b planına pay bırakarak seyretmemiz gerekiyor.

uygun takip mesafesini korumaya dikkat etmek, araç sollarken kısaca korna bipletip kendinizi farkettirmek gibi ufak alışkanlıklar hayat kurtarır/kurtarıyor.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
türkiyede motor kullanmak sıf bu dengesiz araba şöförleri yüzünden cambazlık istiyor ya..motoru aldığımızda şu kroscuların yaptığı hareketlerin hepsini öğrenmemiz lazım aslında yoksa bu trafik canavarları daha çok çarpıcak motorlara..bizim bu hareketleri öğrenmemiz onlara kuralları uygulamayı öğretmekten daha kolaydır bence ..bu arada en büyük kazan bu olur inşallah ..geçmiş olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun biraderim.

bu kazalar ibret olsun diğer arkadaşlara. motosiklet kullanırken kendi hatalarınızı bir kenara bırakalım, sürekli diğer sürücülerin yapabilecekleri hataları gözden geçirerek ve bu durumlarda b planına pay bırakarak seyretmemiz gerekiyor.

evet gercekten ve bunlara cok dıkkat ederdım yanı bı surucu napabılır ? ama bu carpan okadar malkı aklımın ucundan bıle gecmedı ole bırsey yapacagı ne frene bastı ne sınyal polısın geldıgını gorduugundede arabada telefonum war dedı gıttı sınyal werdı hadı anlat derdını

---------- Post added at 00:34 AM ---------- Previous post was at 00:32 AM ----------

türkiyede motor kullanmak sıf bu dengesiz araba şöförleri yüzünden cambazlık istiyor ya..motoru aldığımızda şu kroscuların yaptığı hareketlerin hepsini öğrenmemiz lazım aslında yoksa bu trafik canavarları daha çok çarpıcak motorlara..bizim bu hareketleri öğrenmemiz onlara kuralları uygulamayı öğretmekten daha kolaydır bence ..bu arada en büyük kazan bu olur inşallah ..geçmiş olsun

saol tesekkurler ama yapabılecegım hıc bır cambazlık yoktu ınan yolumda gıderken 5cm bıle yoktu dondu o 5cmde anca frene basıp motoru yatırabıldım yatırmasam kafadan gırıyodum yandan surtturerek dustum
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
çok çok geçmiş olsun Aydın valla acayip üzüldüm ya, etraf şerefsiz kaynıo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende benzer bi kaza yaptım.. bide üste çıkar hıyarlar !!!

guluorum suanda gercekten neden dıe soranlara %100 suclu benmısım neden bole bıse oldu cunku trafık polısı geldıgınde ambulans gelmıstı bana bı ımza okadar gıtmıcem dedım hayır gıdıceksın dıe koydular ambulansa adam ne anlattı ne cızdı Allah bılıyo

---------- Post added at 00:38 AM ---------- Previous post was at 00:37 AM ----------

çok çok geçmiş olsun Aydın valla acayip üzüldüm ya, etraf şerefsiz kaynıo

saol sadom cıdden serefsız kaynıyo arkadan gelen motorcu abının bır lafı wardı oda araba kullanıyodu durdu ezdın lan cocugu dedı bırde bagıra bagıra
ARTIK SU AYNALARINIZA BAKIN ..... dedi nekadar anlamlı aslında
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gecmıs olsun, motorcuların en buyuk sıkıntısı, trafikte sıfırdır, ozellıkle arabalar hıc dıkkat etmezler.
Bazen çok sınır oluyorum, aklıma bazen, motorcuları dıkkate almayan arabaların uzerıne dogru Dodge Fargoyu surmek ıstemısımdır, bu tıp kısıler deymez
Dirisi 5 para etmez ölüsüyle uğraşırsın
Fargoyu bılen bılır her tarafı demır yığınıdır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun ya üzüldüm ama sende birşey olmaması sevindirici.

yanı 1ay alcıda kalıcak ayak kırıklar cok ama gende Allah beterınden korumus dıyerek avunuyoruz saol hasan ama cıdden bu kanunıler saglammıs motorda cızık yok bı ayna yamuldu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
33
Aydın çok çok geçmiş olsun kardeşim... ÇOk üzüldüm ya.. O gün başlarkende senin için şanssız başlamıştı zaten.... Ama yinede herşeyde bir hayır vardır diyelim... inş. en kısa zamanda eski sağlığına dönersin.. ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst