Kaza yaptım.Yedek Parça fiyatları için yardım

Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
33
Arkadaşlar bu sabah evden çıktım.daha bir km yapmamışken yan yoldan çıkan bi arabayla çarpıştık.Bende herhangi bi kırık gibi bişey yok.Sorun şu ki,
Ön amortisor yamuldu, değişmesi lazım ve ön far kırıldı.

Servise götürücem.Ama fiyat olarak ne kadar tutar acaba?Bu konuda bilginiz varsa lütfen yardım edin

Motosiklet: Honda Cbf 150
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
geçmiş olsun.....sende bişi olmaması iyi gerisi nasıl olsa halledilir..bende dün iki aynamı birden kırdım tanesi 100 liraya olurmu bole saçmalıkkk
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
33
Aynalarda pahalıymış...Benim için şu an en önemlisi amortisorler.En aznından motor yürür hale gelicek.Bakalım bilen var mı?.Ön amortisor çifti kaça patlıcak bana görücez.
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
rapor tutturmadınmı.arac onune cıktıysa suc onda,onun sıgortasından alırdın masrafını.ama gecmıs ola.cbf kullanıcıları bılgı verırler
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Aynalarda pahalıymış...Benim için şu an en önemlisi amortisorler.En aznından motor yürür hale gelicek.Bakalım bilen var mı?.Ön amortisor çifti kaça patlıcak bana görücez.

Bizim aynalar 33tl, üstteki mesajda Hyo GT250R aynasından bahsediliyor.


Amortisörü bilmiyorum ama tam far takımı 45 lira diye hatırlıyorum.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
amortisör ler değilde amortisör milleri var,
onlar eğildiği zaman tornacılar değil fakat tahta takoza bağlayım presle düzeltildiğini duymuştum,
eskısı gıbı olmadıgından sağlıklıda değil tabii,

ama tornacı işi değil o iş,
bir tornacı olark bu kesin...
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
299
rapor tutturmadınmı.arac onune cıktıysa suc onda,onun sıgortasından alırdın masrafını.ama gecmıs ola.cbf kullanıcıları bılgı verırler

aynen rapor tutsaydın kardeşim ehliyet sigorta muaynen yokmu tut raporunu sen ne ugraşıyosun KAÇA PATLAR diye :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst