2. Çan Motosiklet Severler Pilav Günü 10 Mayıs Pazar

Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
evet haklısınız gerçekten ters gün :)
ama gönüllerini almak için bişeyler yapmalıyız , benimki dahada zor
dünyanın en güzel annesiyle evli olmak kolay değil:rendeer::wiinkk:
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
7
Geçen yılki etkinlik resimlerden baya güzel gözüküyor.
Zaman ayırabilirsem ben de gelmek istiyorum. Nasip kısmet.
Şimdiden düzenleme için emeği geçenlere teşekkürler.
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
evet arkadaşlar saat 13.00 te sirkeci harem vapur iskelesindeyiz ;
saat 13.30 da hareket edeceğiz :)
son çağrı...
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
176
kısmetse ki gideceğime kesin gözüye bakmama rağmen hala bunu diyorum,yarın 16:00 da yola çıkıyorum yüreğimin kalacağı yere bedenimi götürmek için durup burda acaba neler oluyodur orda demektense geliyorum hemde tek başıma görüşmek üzere.....
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Yarın tem teçhizatlı 50 cc ile beraber, kısmetse 13:00 gibi oralarda olacağım :cat:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Yolun açık olsun inşallah sağ sağlim gidersin gidince en azından çandan bir int cafeden bir iki foto at ki sağ sağlim gittiğini bilelim :wiinkk:
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
usta olmadı şimdi :mrgreen: benim motor gitmez mi diyorsun sen bana :mrgreen:
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Selam arkadaşlar ben yarın Bursa dan yola çıkacağım. 4 arkadaş daha gelecekti ama 3 ü iptal etti, 1 i ise bugün ufak bi kaza atlattı motorun inmesi gerekli. Sedat-ss kardeşime burdan bir daha geçmiş olsun diyorum.(kendisinde bişey yok, olan motora oldu)

yola yalnız çıkıyorum. Bandırma taraflarından gelen varsa yolda buluşabilirsek güzel olur.

Eşimi otobüs ile göndericem. (ilk uzun yolum olacağından tereddütlüyüm ve eşim de 30-40 km sonra yoruluyor zaten)

Bursa22dan Karacabey,Bandırma,Biga,Çan güzergahını izleyeceğim. Saat 11:00 civarı marşa basmayı düşünüyorum. Eğer yolda beni alacak varsa arayabilirse sevinirim. 0535 236 41 32

Bursa22dan Karacabey,Bandırma,Biga,Çan güzergahını izleyeceğim. Saat 11:00 civarı marşa basmayı düşünüyorum. Eğer yolda beni alacak varsa arayabilirse sevinirim. 0535 236 41 32
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Selam arkadaşlar ben yarın Bursa dan yola çıkacağım. 4 arkadaş daha gelecekti ama 3 ü iptal etti, 1 i ise bugün ufak bi kaza atlattı motorun inmesi gerekli. Sedat-ss kardeşime burdan bir daha geçmiş olsun diyorum.(kendisinde bişey yok, olan motora oldu)

yola yalnız çıkıyorum. Bandırma taraflarından gelen varsa yolda buluşabilirsek güzel olur.

Eşimi otobüs ile göndericem. (ilk uzun yolum olacağından tereddütlüyüm ve eşim de 30-40 km sonra yoruluyor zaten)

Bursa22dan Karacabey,Bandırma,Biga,Çan güzergahını izleyeceğim. Saat 11:00 civarı marşa basmayı düşünüyorum. Eğer yolda beni alacak varsa arayabilirse sevinirim. 0535 236 41 32

Bursa22dan Karacabey,Bandırma,Biga,Çan güzergahını izleyeceğim. Saat 11:00 civarı marşa basmayı düşünüyorum. Eğer yolda beni alacak varsa arayabilirse sevinirim. 0535 236 41 32

Yarın SAat 17'de TEkirdağ'dan Erdeğe FEribotla GEçicez VE Oradan Çana DEvam Edicez.. Gelmek İsteyenler Alternatif Ve Kısa YOl Olarak Bu Yolu Tercih EDebilirler.. İrtibat İçin ÖZER; 0 538 842 8210
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
Selam arkadaşlar ben yarın Bursa dan yola çıkacağım. 4 arkadaş daha gelecekti ama 3 ü iptal etti, 1 i ise bugün ufak bi kaza atlattı motorun inmesi gerekli. Sedat-ss kardeşime burdan bir daha geçmiş olsun diyorum.(kendisinde bişey yok, olan motora oldu)

yola yalnız çıkıyorum. Bandırma taraflarından gelen varsa yolda buluşabilirsek güzel olur.

Eşimi otobüs ile göndericem. (ilk uzun yolum olacağından tereddütlüyüm ve eşim de 30-40 km sonra yoruluyor zaten)

Bursa22dan Karacabey,Bandırma,Biga,Çan güzergahını izleyeceğim. Saat 11:00 civarı marşa basmayı düşünüyorum. Eğer yolda beni alacak varsa arayabilirse sevinirim. 0535 236 41 32

Bursa22dan Karacabey,Bandırma,Biga,Çan güzergahını izleyeceğim. Saat 11:00 civarı marşa basmayı düşünüyorum. Eğer yolda beni alacak varsa arayabilirse sevinirim. 0535 236 41 32
Bursadan saat 11 de çıkacağına göre bizden önce gideceğin kesin biz istanbldan saat 13.30 daçıkacağımızı göz önüne alırsak , karşılaşmamız baya zor olur fakat yinede yalnız gitmek istemiyorum dersen.
Tel.05392281104.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
176
gittim gördüm az önce 145 km lik yolu bitirip eve döndüm buda ramzeyimin ve benim rekorum: 24 saatte 365 km:) hep merak ettiğim mutto'nun 50 cc liğini gördüm:) kendisiyle tanıştım buna vesile olan herkeze teşekkürler...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bursadan saat 11 de çıkacağına göre bizden önce gideceğin kesin biz istanbldan saat 13.30 daçıkacağımızı göz önüne alırsak , karşılaşmamız baya zor olur fakat yinede yalnız gitmek istemiyorum dersen.
Tel.05392281104.

gelemedim kusura bakmayın...izin hafta sonuna alındı...:pale:


...fotolarla yetineceğiz...
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
gittim gördüm az önce 145 km lik yolu bitirip eve döndüm buda ramzeyimin ve benim rekorum: 24 saatte 365 km:) hep merak ettiğim mutto'nun 50 cc liğini gördüm:) kendisiyle tanıştım buna vesile olan herkeze teşekkürler...

Fatih usta selamlar :) Seni de tanımış olduk sağolasın geldin :rendeer:

Bende çok az resim var koşturmaktan pek resim çekemedim ama topic açıldığı zaman yükleriz hepsini :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst