Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
peki bunun başka yöntemi var mı zarar vermeden sesini nasıl birazda olsa toklaştırırız.. bir de kulağn ne durumda rahatsız oluyor musun ...kısacası pişman oldun mu aydınlatırsan sevinirim... bir sorum daha var motora yağ dışında bir kaydırıcı filan eklesek bir fayda sağlar mı...:silent:

dostum baska bir yolu oldugunu sanmiyorum. motorun orjinalindeki sesin tonu iyi degil. ama daha kotusu volum cok dusuk. o yuzden ses istiyorsan mudahale edeceksin egzoza. benim gibi cahilce mudahale etme. al eline uzun uclu bir matkap, egzozun ustteki deliklerine cok dikkatlice ve YAVASCA sok. yavas yavas ve abartmadan delik ac. eger ittirerek, bastirarak yaparsan, egzozun ustunde, dis yuzeyinde cikintilar olusur. o yuzden vurarak ya da iterek degil, yavasca delerek yap. benimkinden daha tatmin edici bir ses cikacagindan eminim.

ben su an memnunum. daha volumlu ve daha kalin bir ses cikiyor.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
200 cc den ne ses bekliyorsunuz arkadaşlar

hoooppppp uyumayııııınnn , eskişehirli caracalcılar bana ulaşsın . msn ım bır ön sayfada .

perşembe günü eskişehir de motosiklet korteji yapılacaktır. Kendilerini bilgilendireyim
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Yaklaşık 10000km ;

motor arka çamurluk ve amortisörden sesler gelmeye başladı
çalışması zorlaştı
rolantisi düştü
100m gittikten sonra durmayan soğuk motor, durmaya başladı.
Ampül sorunu olmadı, yeterince gece yol gittim
Sesi toklaştı, güzelleşti
Yeterince yağmur yedi, gösterge buhulaşma sorunu olmadı, koruma demirleri küften kahverengi oldu.
Ayarlarma sırasında sol ayna kırıldı
Yakıt tüketiminde belirgin bir değişiklik olmadı
Sisi vidalarının biri kırıldı, diğeri düştü (ilk zamanlar burayada yazdığım gibi vida gevşeme sorunu çok)
Denriyaj telinin bikaç lifi koptu, komplekopmadan değiştirdim
Şamandırayı garantiye verdim,2 aydır bekliyorum
Motoru haftalarca çalıştırmadıktan sonra tek marşta çalışıyor ancak hava soğukken (kışın) çalıştırmak imkansız, ben çalıştıramadım ne vurdurmayla ne marşla çalışmıyo
Aküsü fena değil, hiç bitmedi, kışın çalıştırmaya çalışırken çok fazla marş yapmamdan döndüremeyecek kadar zayıflamıştı ama çalışınca iyi doluyor.

Şaşırtıcı ki;

9000den sonra, motor stop edince, vitesteyse marş basmıyor, boşa almadan marş basmıyor. bu tip bi özelliğin bazı motorlarda olduğunu biliyorum ama ilk 9000de hangi vitesle olursa olsun marş basıyordu, zincir yağlamasırasında, sehpa üstünde denenmiştir.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Yaklaşık 10000km ;

motor arka çamurluk ve amortisörden sesler gelmeye başladı
çalışması zorlaştı
rolantisi düştü
100m gittikten sonra durmayan soğuk motor, durmaya başladı.
Ampül sorunu olmadı, yeterince gece yol gittim
Sesi toklaştı, güzelleşti
Yeterince yağmur yedi, gösterge buhulaşma sorunu olmadı, koruma demirleri küften kahverengi oldu.
Ayarlarma sırasında sol ayna kırıldı
Yakıt tüketiminde belirgin bir değişiklik olmadı
Sisi vidalarının biri kırıldı, diğeri düştü (ilk zamanlar burayada yazdığım gibi vida gevşeme sorunu çok)
Denriyaj telinin bikaç lifi koptu, komplekopmadan değiştirdim
Şamandırayı garantiye verdim,2 aydır bekliyorum
Motoru haftalarca çalıştırmadıktan sonra tek marşta çalışıyor ancak hava soğukken (kışın) çalıştırmak imkansız, ben çalıştıramadım ne vurdurmayla ne marşla çalışmıyo
Aküsü fena değil, hiç bitmedi, kışın çalıştırmaya çalışırken çok fazla marş yapmamdan döndüremeyecek kadar zayıflamıştı ama çalışınca iyi doluyor.

Şaşırtıcı ki;

9000den sonra, motor stop edince, vitesteyse marş basmıyor, boşa almadan marş basmıyor. bu tip bi özelliğin bazı motorlarda olduğunu biliyorum ama ilk 9000de hangi vitesle olursa olsun marş basıyordu, zincir yağlamasırasında, sehpa üstünde denenmiştir.


soldaki ve sağdaki yuvarlak nikelajları çıkart gördüğün vidaları yağla yanık yağ ile ses kesilecek .

çamurlukta ki sesin kaynağını bul çözüm yolu bulalım . motorun karbüratörünü ayarlattır .
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eray nerdesin beaa!! :) senin caracal kaç bin oldu?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
abi 16500 deyım . ben her gece burdayımda siz yoksunuz . caracal harika oldu nazar değmesın . 1 . viteste asfatta patinaj çekiyor .
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
dostlar highway hawk urunlerine bakiyorum. ve begeniyorum. bir elcik siparisi verdim bugun. iste su:
http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44995

yarin elime gececek. umarim uyum saglar motor ile.. bir dahaki ay da yine highway hawk far ve kaş alacagim. plastik fari pek begenmiyorum.

bu arada bizim sagda solda yer alan parlak bolumler plastik degil mi? aslinda onlari da soyle krom falan kaplatabilsek ne kadar guzel olur :D
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
10000i geçsin karbüratör ayarına bi baktırıcam, sanırım ses plakalıktan geliyor.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
elciklerim geldi. uyacak gibi. yarin serviste taktiracagim. cok guzeller :D

WD40 ile paslanan yerleri ve hareketli bolgeleri spreyliyorum. ama sadece sprey yeterli mi? yoksa spreyden sonra silmek mi lazim? WD40'in uzerinde silmeyin yaziyor. bana pek faydali gibi gelmedi bu sprey.... paslar tamamen gecmiyor.

bu arada on fren ve arka frenin daha sıkı olmasi icin ne yapmak lazim?

selamlar..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
elciklerim geldi. uyacak gibi. yarin serviste taktiracagim. cok guzeller :D

WD40 ile paslanan yerleri ve hareketli bolgeleri spreyliyorum. ama sadece sprey yeterli mi? yoksa spreyden sonra silmek mi lazim? WD40'in uzerinde silmeyin yaziyor. bana pek faydali gibi gelmedi bu sprey.... paslar tamamen gecmiyor.

bu arada on fren ve arka frenin daha sıkı olmasi icin ne yapmak lazim?

selamlar..


ön fren kullandıkça sertleşir , arka fren eğer bitmediyse tamburun ustunde vıdayı sıkacaksın
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
78
Arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var yardımcı olursanız çok sevinicem.Yaşım 17 benim bende sizler gibi cruiser hastasıyım.Teknik bilgilerim= :) modelim 1992 yani 17 yaşındayım bu sene bir hafta önce a2ye yazıldım 65 kiloyum 1.74 te boy var bende bu motor malum 150 kilo ben bu motoru taşıyabilirmiyim önerirmsiniz bu motoru bana. vitesli motora ilk kez başlıyacam bu arada dostlar fikirlerinize çok ihtiyacım var:silent:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var yardımcı olursanız çok sevinicem.Yaşım 17 benim bende sizler gibi cruiser hastasıyım.Teknik bilgilerim= :) modelim 1992 yani 17 yaşındayım bu sene bir hafta önce a2ye yazıldım 65 kiloyum 1.74 te boy var bende bu motor malum 150 kilo ben bu motoru taşıyabilirmiyim önerirmsiniz bu motoru bana. vitesli motora ilk kez başlıyacam bu arada dostlar fikirlerinize çok ihtiyacım var:silent:

Motosikletlerde 2 tekerlek yerden kesilir kesilmez 100 kiloda olsalar, 500 kiloda olsalar artık farketmeyecektir!

Ama dururken motorun kontrolü için başlarda biraz haddinden fazla efor sarfedersin; zamanla tekniği kavradığında sorun kalmaz. Ayrıca 150 kilo ortlama bir ağırlıktır motosikletler için. Çook daha ağırlarıda var. :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var yardımcı olursanız çok sevinicem.Yaşım 17 benim bende sizler gibi cruiser hastasıyım.Teknik bilgilerim= :) modelim 1992 yani 17 yaşındayım bu sene bir hafta önce a2ye yazıldım 65 kiloyum 1.74 te boy var bende bu motor malum 150 kilo ben bu motoru taşıyabilirmiyim önerirmsiniz bu motoru bana. vitesli motora ilk kez başlıyacam bu arada dostlar fikirlerinize çok ihtiyacım var:silent:

hiç sorun teşkil etmez komşu , benim kollarım 2 senede bir kas yaptı bununla şimdi hafif geliyor . Eskiden mobilet bile ter getirirdi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:02 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 AM ----------

Motosikletlerde 2 tekerlek yerden kesilir kesilmez 100 kiloda olsalar, 500 kiloda olsalar artık farketmeyecektir!

Ama dururken motorun kontrolü için başlarda biraz haddinden fazla efor sarfedersin; zamanla tekniği kavradığında sorun kalmaz. Ayrıca 150 kilo ortlama bir ağırlıktır motosikletler için. Çook daha ağırlarıda var. :)


kardeşim sen kendi topicine gitsene :p:p:p:p:p:cherry::cherry::cherry::cherry::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
hiç sorun teşkil etmez komşu , benim kollarım 2 senede bir kas yaptı bununla şimdi hafif geliyor . Eskiden mobilet bile ter getirirdi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:02 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 AM ----------




kardeşim sen kendi topicine gitsene :p:p:p:p:p:cherry::cherry::cherry::cherry::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

insan ayırmayın olm, insan ayırmayın! :mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst