- Katılım
- 15 Ağu 2008
- Mesajlar
- 166
peki bunun başka yöntemi var mı zarar vermeden sesini nasıl birazda olsa toklaştırırız.. bir de kulağn ne durumda rahatsız oluyor musun ...kısacası pişman oldun mu aydınlatırsan sevinirim... bir sorum daha var motora yağ dışında bir kaydırıcı filan eklesek bir fayda sağlar mı...:silent:
dostum baska bir yolu oldugunu sanmiyorum. motorun orjinalindeki sesin tonu iyi degil. ama daha kotusu volum cok dusuk. o yuzden ses istiyorsan mudahale edeceksin egzoza. benim gibi cahilce mudahale etme. al eline uzun uclu bir matkap, egzozun ustteki deliklerine cok dikkatlice ve YAVASCA sok. yavas yavas ve abartmadan delik ac. eger ittirerek, bastirarak yaparsan, egzozun ustunde, dis yuzeyinde cikintilar olusur. o yuzden vurarak ya da iterek degil, yavasca delerek yap. benimkinden daha tatmin edici bir ses cikacagindan eminim.
ben su an memnunum. daha volumlu ve daha kalin bir ses cikiyor.