Ninja 250r Gps Uygulaması + Plakalık Düzeltme

Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Gps ve Montajlı hali





Eski Plakalık ve Yeni hali






İlk Yorumlar Yoldan:

:) Geçen benzin alırken 2 tane amca geldi yanıma, ekrana bakarak bu şimdi yolumu gösteriyor dedi bende evet cevabını verince yolları bilmiyormusun cevabını verdi :) sonra da kuryemisin diye lafı yapıştırdı, Dayı bu kurye motoruna benziyormu dedim, yanındaki amcada bunlar vovvvv yapıyor gidiyor dimi dedi bende gülerek yanlarından uzaklaştım.
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
sorma o dayılar öldürüyo beni ya:mrgreen::)

yağmurda falan bişey olmuyomu ona. galiba sökülebilio demi kolayca.. yoksa sakat yani..
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Son derece hoş duruyor,kimse sormamış ben sorıyım bari

Uygulama kaça patladı, montajı nası yapıldı, ürün ne marka?
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
nerde yaptırdın ne kadara patladı bunlarıda ayrıntılı yazarsan bende dahil bir cok arkadasa yardım etmiş olursun gercekten güzel olmus bide özelliklerini yazarsan hocam cok iyi olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
447
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abooooo :D meraklı dayılar :D guzel ulkemın guzel ınsanları apartman teyzelerınden sonra meraklı dayılar :D

sesını guzel taklıt etmıs :D bundan sonra soran bı dayı olursa direk dıecem dayı bu voooovv yapıp gıdenden :D
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Gps ve Montajlı hali





Eski Plakalık ve Yeni hali






İlk Yorumlar Yoldan:

:) Geçen benzin alırken 2 tane amca geldi yanıma, ekrana bakarak bu şimdi yolumu gösteriyor dedi bende evet cevabını verince yolları bilmiyormusun cevabını verdi :) sonra da kuryemisin diye lafı yapıştırdı, Dayı bu kurye motoruna benziyormu dedim, yanındaki amcada bunlar vovvvv yapıyor gidiyor dimi dedi bende gülerek yanlarından uzaklaştım.

sende demedinmi yok amca bu model vov da yapmiyo diye?onlar buyuk abileri desen ya?:queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hiç gps kullanmadığım için işlevselliğini bilmem ama görsel olarak çok şık olmuş.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Güzel olmuş İnşallah faydalı olur.Seyyarmı yoksa sabit montajmı.?:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Teşekkür ederim arkadaşlar GPS'i Ebay'den aldım Hong Kong'tan bir hafta da geldi.

Satıcının ilanı bu

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl...o=CRX&its=S%2BI%2BSS&itu=ISS%2BUCI%2BSI&otn=4

Kargo dahil 220ytl'ye geldi( Ben açık artırmayla aldım fiyatlarda oynama olabilir)

İlk önce yazılımını kırdım aynı pocket pc gibi oldu müthiş özelleşebiliyor.

Montaj ayağı arabalar için olduğu için vantuzlu, birkaç deneme yaptım yolda düşecek gibiydi bende ufak bir parça yardımıyla benzin depo kapağının üstündeki vidalara sabitledim. Daha önce yaptığım çakmak girişine taktım. 140-150km hızlarda denedim hiçbir sorun yaşamadım. Park edeceğim zaman cihazı kendi ayaklığında çıkarıp cebime koyuyorum. Cihaz ayaklıktan kolayca ayrılıyor yani

Burada da bu cihazın bir benzeri 349ytl'ye satılıyor. İyi karşılaştırmak lazım ama yazılımı kırılabiliyormu bilmiyorum.

http://www.hepsiburada.com/piranha-...ls.aspx?categoryid=257643&productid=otpirleon


Beğenmedim kardeşim eksik kalmış :p :) hani nerde ses sistemi? :)

:) valla şu an kaskımın içine kulaklık montajı ile uğraşıyorum.

nerde yaptırdın ne kadara patladı bunlarıda ayrıntılı yazarsan bende dahil bir cok arkadasa yardım etmiş olursun gercekten güzel olmus bide özelliklerini yazarsan hocam cok iyi olur

Montajı kendim yaptım çok kolay zaten deponun üstünde vidalar mevcuttu,ekstradan ayaklık için 1 vida ve somun kullandım sadece cihaza para verdim yani özellikleri yukarıdaki linkte mevcut bu cihazdan alan arkadaş olursa yazılım konusunda yardımcı olurum.

sende demedinmi yok amca bu model vov da yapmiyo diye?onlar buyuk abileri desen ya?:queen:

Valla onu demedim, deseydim onada birşey bulurlardı :)
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Güzel olmuş eline sağlık. :)
Yalnız plakayı biraz ufalt bence kenarlarını kestirerek, köşeleri de hafif oval yap, daha şık durur.:cat:

Benim plakayı o şekilde yapmıştım:
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/42879-cbr600f-imin-son-hali.html

Teşekkürler, aslında düşündüm de plakayı düzgün kesemezsem bozulur diye yapmamıştım, eli düzgün bir usta bulursam yaptırayım. Senin plaka gayet güzel görünüyor. :cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Teşekkürler, aslında düşündüm de plakayı düzgün kesemezsem bozulur diye yapmamıştım, eli düzgün bir usta bulursam yaptırayım. Senin plaka gayet güzel görünüyor. :cat:

Teşekkürler, kendin yapmaya çalışma zaten bence de, yamuk kesme ihtimalin fazla. Demircilerde sac kesmeye yarayan kocaman demir makasları var (Giyotin deniyordu sanırım?), rica ettin mi adam 2 dakkada yapıyor sana bir düzgün şekilde.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst