beyler c.tesi iznik planını gerçekleştirsekmi ne dersiniz yak-at mangalla gene)))))))
Yapın artık şu iznik gezisini ya..Bende gelirim iznikte buluşuruz..İznik'i iyi bilirim her yeriniz bila ücret gezdiririm.Yeme-içmeye karışmam peşin söyliyeyim gelmeden önce bir mesaj atın kafi özelden.:rendeer::rendeer:
yeme içmeye karışmam ne demek haa? iki köftemizi yemicenmi?:cherry:
Eh okkadar olur köfte mi yeriz zopa mı yeriz allah bilir hele siz bi gelin:queen:
bütün gezileriniz çok erken oluyor yabu gezilere avrupa yakasından katılan falan da oluyor mu acaba. daha sonraki gezilerinize ben de katılmayı düşünüyorum da.[/QU
Eskiler demişler kierken kalkan yol alır erken evlenen hapı yutar:queen:
kim sopa atacakmış?????:cherry:
GEZİİİ VAAAAR
evet beyler c.tesi sabah kozyatağı shell benzin istasyonunda(kayalar petrol) saat 08.45 de en geç buluşuyoruz.arabalı vapur ile yalova ordanda iznik gölü.gene yoldan bişeyler alıcaz göl etrafında mangal.alınacak yiyecekler gelen kişi sayısına göre belirlenecek.yol çok rahat ve güzel.çok geç kalmadan akşam 4-5 gibi dönüşe geçilecek.herkesi bekleriz.hava durumu 22 derece güneşli.yaklaşık 20 lira benzin+16 (gidiş dönüş arabalı vapur+10 lira yiyecekler.saat en geç 9 da yola çıkıcaz teker döner 9 da
Selamlar Beyler,
Bu geziyi bu hafta Pazar günü yapsanız ben ve benim gibi Cumartesi olunca katılamayan arkadaşımız da gelse, olmaz mı?:silent: Cumartesi günü ben çalışmak durumundayım ve sizin gezilere hiçbir zaman katılamayacağım. Bu kez olsun Pazar yapalım mı? :wiinkk:
Beni kırmazsınız değil mi? :rendeer:
ARKADAŞLAR,
İKİLİK YARATMAK İSTEMİYOM AMA BEN DE PAZAR GÜNÜ İÇİN GELMEK İSTEYENLERİ DUYMAK İSTİYORUM. :wiinkk:
İKİ ATERNATİF VAR : AGVA VEYA KARABURUN. [/COLOR
Yol toplamda gidiş dönüş 200 km civarında. Yolda piknik yerlerinde mangal durumu da var biliyorsunuz. Her iki yolun da her km si keyiflidir. Biliyorsunuz. Maksat zaten km yapmak, sıcak pazar gününü motor ile geçirip rüzgarı hissetmek.
İlgileneler lütfen haber versin. Cumartesi günü giden arkadaşlardan müsait olanlar varsa da gelebilir. Dediğim gibi amacım ikilik yaratmak değil, pazar gününe de bir aktivite bulmak.
Cevapları bekliyorum.
Tekrardan merhabalar.Motoru bu hafta teslim aldık , şimdilik herhangi bir sorun yok gibi gözüküyor yalnız bakıma girilecek kayış ve debriyaj balatası değiştirilmesi lazım ( tam emin değilim abim söyledi ) Motorun performansına hayran kaldım yol tutuşu , dengesi 10 numara diyebilirim lakin birazcık vibrasyon var gibi.Negatif bir yorum gelecekse de kesinlike kasislere duracak vaziyette girmek gerekiyor , yoksa altı direk çarpıyor.
Ah bu arada motosiklet : Burgman an400/04
İyi akşamlar.
Tekrardan merhabalar.Motoru bu hafta teslim aldık , şimdilik herhangi bir sorun yok gibi gözüküyor yalnız bakıma girilecek kayış ve debriyaj balatası değiştirilmesi lazım ( tam emin değilim abim söyledi ) Motorun performansına hayran kaldım yol tutuşu , dengesi 10 numara diyebilirim lakin birazcık vibrasyon var gibi.Negatif bir yorum gelecekse de kesinlike kasislere duracak vaziyette girmek gerekiyor , yoksa altı direk çarpıyor.
Ah bu arada motosiklet : Burgman an400/04
İyi akşamlar.
hayırlı olsun c.tesi geziye gelirsin o zaman sende