Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
79
Serhat ve Tarık beyler dediğiniz gibi,büyük ihtimal su kaçırdık immobiliser a,şimdi kurudu herhalde,bu sabah normal çalıştırdım bir problem olmadı.İlginize teşekkürler :)).
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
beyler c.tesi iznik planını gerçekleştirsekmi ne dersiniz yak-at mangalla gene:))))))))
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
83
beyler c.tesi iznik planını gerçekleştirsekmi ne dersiniz yak-at mangalla gene:))))))))

Yapın artık şu iznik gezisini ya..Bende gelirim iznikte buluşuruz..İznik'i iyi bilirim her yeriniz bila ücret gezdiririm.Yeme-içmeye karışmam peşin söyliyeyim gelmeden önce bir mesaj atın kafi özelden.:rendeer::rendeer:
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
Yapın artık şu iznik gezisini ya..Bende gelirim iznikte buluşuruz..İznik'i iyi bilirim her yeriniz bila ücret gezdiririm.Yeme-içmeye karışmam peşin söyliyeyim gelmeden önce bir mesaj atın kafi özelden.:rendeer::rendeer:

yeme içmeye karışmam ne demek haa? iki köftemizi yemicenmi?:):cherry:
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
Eh okkadar olur köfte mi yeriz zopa mı yeriz allah bilir hele siz bi gelin:queen:

kim sopa atacakmış?????:cherry:

GEZİİİ VAAAAR
evet beyler c.tesi sabah kozyatağı shell benzin istasyonunda(kayalar petrol) saat 08.45 de en geç buluşuyoruz.arabalı vapur ile yalova ordanda iznik gölü.gene yoldan bişeyler alıcaz göl etrafında mangal.alınacak yiyecekler gelen kişi sayısına göre belirlenecek.yol çok rahat ve güzel.çok geç kalmadan akşam 4-5 gibi dönüşe geçilecek.herkesi bekleriz.hava durumu 22 derece güneşli.yaklaşık 20 lira benzin+16 (gidiş dönüş arabalı vapur+10 lira yiyecekler.saat en geç 9 da yola çıkıcaz teker döner 9 da
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
bütün gezileriniz çok erken oluyor ya :p bu gezilere avrupa yakasından katılan falan da oluyor mu acaba. daha sonraki gezilerinize ben de katılmayı düşünüyorum da.
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
37
kim sopa atacakmış?????:cherry:

GEZİİİ VAAAAR
evet beyler c.tesi sabah kozyatağı shell benzin istasyonunda(kayalar petrol) saat 08.45 de en geç buluşuyoruz.arabalı vapur ile yalova ordanda iznik gölü.gene yoldan bişeyler alıcaz göl etrafında mangal.alınacak yiyecekler gelen kişi sayısına göre belirlenecek.yol çok rahat ve güzel.çok geç kalmadan akşam 4-5 gibi dönüşe geçilecek.herkesi bekleriz.hava durumu 22 derece güneşli.yaklaşık 20 lira benzin+16 (gidiş dönüş arabalı vapur+10 lira yiyecekler.saat en geç 9 da yola çıkıcaz teker döner 9 da

Selamlar Beyler,

Bu geziyi bu hafta Pazar günü yapsanız ben ve benim gibi Cumartesi olunca katılamayan arkadaşımız da gelse, olmaz mı?:silent: Cumartesi günü ben çalışmak durumundayım ve sizin gezilere hiçbir zaman katılamayacağım. Bu kez olsun Pazar yapalım mı? :wiinkk:

Beni kırmazsınız değil mi? :rendeer:
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
Selamlar Beyler,

Bu geziyi bu hafta Pazar günü yapsanız ben ve benim gibi Cumartesi olunca katılamayan arkadaşımız da gelse, olmaz mı?:silent: Cumartesi günü ben çalışmak durumundayım ve sizin gezilere hiçbir zaman katılamayacağım. Bu kez olsun Pazar yapalım mı? :wiinkk:

Beni kırmazsınız değil mi? :rendeer:

bende isterim ama karar mercii ben değilim maalesef.gelecek arkadaşların çoğunluğuna c.tesi uyuyor.ertesi gün iş olduğu için yorgunluk oluyor ve aileleriyle geçirmek istiyorlar.ama pazar içinde organizasyon ayarlarız bi ara havalar güzel artık sık sık gidilir biyerlere.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Sevgili arkadaşlar 8 mayıs cuma akşamı herzamanki (çiftehavuzlar)starbucksta toplanalım..
Saat 20:00--20:30 arası görüşmek üzere..
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
37
ARKADAŞLAR,

İKİLİK YARATMAK İSTEMİYOM AMA BEN DE PAZAR GÜNÜ İÇİN GELMEK İSTEYENLERİ DUYMAK İSTİYORUM. :wiinkk:

İKİ ATERNATİF VAR : AGVA VEYA KARABURUN. [/COLOR

Yol toplamda gidiş dönüş 200 km civarında. Yolda piknik yerlerinde mangal durumu da var biliyorsunuz. Her iki yolun da her km si keyiflidir. Biliyorsunuz. Maksat zaten km yapmak, sıcak pazar gününü motor ile geçirip rüzgarı hissetmek.

İlgileneler lütfen haber versin. Cumartesi günü giden arkadaşlardan müsait olanlar varsa da gelebilir. Dediğim gibi amacım ikilik yaratmak değil, pazar gününe de bir aktivite bulmak.

Cevapları bekliyorum.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
yarın akşam buluşmak üzere.

göksun neden ikilik olsun. arkadaşlar muhakkak senin pazar günü isteğinide değerlendirir ama bu pazar anneler günü unutmayın

bu vesileyle tüm annelerin ve anne adaylarının gününü kutlarım.

cenneT annelerin ayakları altındadır.
(S.A.V)
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
ARKADAŞLAR,

İKİLİK YARATMAK İSTEMİYOM AMA BEN DE PAZAR GÜNÜ İÇİN GELMEK İSTEYENLERİ DUYMAK İSTİYORUM. :wiinkk:

İKİ ATERNATİF VAR : AGVA VEYA KARABURUN. [/COLOR

Yol toplamda gidiş dönüş 200 km civarında. Yolda piknik yerlerinde mangal durumu da var biliyorsunuz. Her iki yolun da her km si keyiflidir. Biliyorsunuz. Maksat zaten km yapmak, sıcak pazar gününü motor ile geçirip rüzgarı hissetmek.

İlgileneler lütfen haber versin. Cumartesi günü giden arkadaşlardan müsait olanlar varsa da gelebilir. Dediğim gibi amacım ikilik yaratmak değil, pazar gününe de bir aktivite bulmak.

Cevapları bekliyorum.



slm yok göksun ikilik olurmu bence çok iyi yaptın açmakla bu topiği.en doğrusu kime ne zaman uyuyorsa o zaman gider tabiikide .hatta c.tesi bazılarını kesmiyor mesela pazarda gezmeye geliyor arkadaşlar.inşallah bi pazar da birlikte gideriz....
 
Katılım
29 Ağu 2008
Mesajlar
62
Tekrardan merhabalar.Motoru bu hafta teslim aldık , şimdilik herhangi bir sorun yok gibi gözüküyor yalnız bakıma girilecek kayış ve debriyaj balatası değiştirilmesi lazım ( tam emin değilim abim söyledi ) Motorun performansına hayran kaldım yol tutuşu , dengesi 10 numara diyebilirim lakin birazcık vibrasyon var gibi.Negatif bir yorum gelecekse de kesinlike kasislere duracak vaziyette girmek gerekiyor , yoksa altı direk çarpıyor.
Ah bu arada motosiklet : Burgman an400/04
İyi akşamlar.
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
83
Tekrardan merhabalar.Motoru bu hafta teslim aldık , şimdilik herhangi bir sorun yok gibi gözüküyor yalnız bakıma girilecek kayış ve debriyaj balatası değiştirilmesi lazım ( tam emin değilim abim söyledi ) Motorun performansına hayran kaldım yol tutuşu , dengesi 10 numara diyebilirim lakin birazcık vibrasyon var gibi.Negatif bir yorum gelecekse de kesinlike kasislere duracak vaziyette girmek gerekiyor , yoksa altı direk çarpıyor.
Ah bu arada motosiklet : Burgman an400/04
İyi akşamlar.

Hayırlı uğurlu olsun allah kazadan saklasın.Bende motorumu bir saat önce sattım bakalım ne alacağız?
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
Tekrardan merhabalar.Motoru bu hafta teslim aldık , şimdilik herhangi bir sorun yok gibi gözüküyor yalnız bakıma girilecek kayış ve debriyaj balatası değiştirilmesi lazım ( tam emin değilim abim söyledi ) Motorun performansına hayran kaldım yol tutuşu , dengesi 10 numara diyebilirim lakin birazcık vibrasyon var gibi.Negatif bir yorum gelecekse de kesinlike kasislere duracak vaziyette girmek gerekiyor , yoksa altı direk çarpıyor.
Ah bu arada motosiklet : Burgman an400/04
İyi akşamlar.

hayırlı olsun c.tesi geziye gelirsin o zaman sende
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
sabah sabah canım sıkıldı.
işyerime giderken; eminönü eski ticaret odasının önünden, mercana çıkmak için ilerlerken, hiç abartmıyorum tam yolun ortasında, bir ök.z oğlu ök.z kapısını açtı. ve bir anda nasıl gidonu kıvırdım anlayamadım büyük bir kazadan kurtuldum.3-4 metre ilerde durup adama baktım adam eliyle tamam git gibisinden işaret yapıyordu.
-ulan ..... aynaya niye bakmıyorsun......................................... dedim.

hemen bir sadaka verdim. ya ne diyeyim bilemiyorum. yani böyle bir durumla karşı karşıya kalmamak için. adam yolun tam ortasında durdu ve kapısını açıp bagajı açtı inanamıyorum haalaa.

-hani şu mardindeki vahşeti seyrederken bu zamanda ne cahillik diyoruz ya? valla billa buradaki cahillikler aşağı kalmaz.

bu mesajıda aklınızda bulunup arabaların yanından geçerken hatırlayın.ALLAH kaza bela vermesin.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
arkadaşlar izmirde burgman 400 ün arka stoplarını nerden bulabiliriz 2004 model
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst